CRT tijdperk definitief ten einde!/?

Started by donaldk, April 5, 2019, 08:14:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

donaldk

 :( Het lijkt er wel op. Mijn TV vouwde gisteravond opeens de bovenste helft van het beeld samen. Aan en uitzetten hielp niet. Dus even tijdje uitgezet en toen begonnen de onderste lijnen ook te trekken en te trillen. Opeens vouwde het beeld weer uit tot een a anderhalve centimeter van boven en onderrand. Na tijdje volledig uitgevouwen. En toen weer ingeklapt to een half beeld. Werd ik begin van de nacht wakker en opeens weer volledig beeld tot 7 uur toen ik hem uitzette.

Een paar weken terug ook al een paar keer kortdurend gehad, aan- en uitzetten triggerde weer volledige deflectie. Sinds dien de TV bijna niet mer gebruikt.

Inmiddels zit er netjes een lichte donkere streep halverwege het beeld, maar hij deed het weer.

Zal vogende keer wel weer hetzelfde gedoe geven;-)

KillerbeeNL

dat lijkt einde verhaal en einde 32 inch beeldbuis , nu begint de zoektocht naar wat lijkt op CRT [emoji12]
Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

jahtari

Jahtari's 7.2.2 HT - Powergrip YG-1. Nvidia Shield. DenonX4500H. LCR: Martin Logan Motion 4/6. Atmos: Dali Oberon On Wall. LG77C3 TV. 2x Monoprice Monolith 15 v2. Crown XLS1502 + JBL 4281F.
Stereo setup: Powergrip YG-1. Bluesound Node 2i. MiniDSP SHD Studio. Dutch & Dutch 8m. Dual subs.
Woonkamer: Kef LS60
Studeerkamer: Focal CMS 65. Focal CMS Sub

donaldk

Beneden hebben we een van de weinige 42X60 of was het U60 die paar maanden. Ik zag onlangs nog ergens de rekening. Plasma op het eind van zijn levertijd gekocht. Ik ben wel benieuwd benieuwd hoeveel uur daar op staan. Iemand de code hiertoe?

Ja er moet iets anders komen. Zo'n goeie deal als destijds zal ik ongetwijfeld niet meer vinden, lol.