Ontwikkelingen bij Tentlabs???

Started by Vhond, March 24, 2019, 16:04:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vhond

Weet iemand of er nog ontwikkelingen bij Tentlabs gaande zijn?

De B-Dac is inmiddels ook alweer jaren geleden (subtiel) geupdate, geen cd speler meer en bv. ook geen streamer oid uitgebracht (of bv. combi van DAC en streamer).

Weet dat Guido voor Grimmaudio dingen doet, maar verder geen ontwikkelingen voor eigen merk??

B-art

#1
Ben ook benieuwd of er nu eindelijk eens een fatsoenlijke asynchrone usb versie komt van de b-dac die 24/192 aan kan. Moet nu nog steeds gebruik maken van mijn v-link. Klinkt nog steeds absoluut niet verkeerd, maar een upgrade zou welkom zijn.
musical fidelity - tentlabs - lindemann - clearaudio - dynaudio - rel - lehmann - hifiman - grado - sennheiser - qobuz - spotify - audio note

dre73

Als ik het goed heb is ie veel bezig bij Grimm audio.
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

Vhond

Dat schreef ik al, maar onder eigen naam brengt hij niet veel meer uit lijkt het.

Heb ook geen idee hoe de B-Dac het tegenwoordig zou doen in vergelijking met nieuwere generatie DAC's (lees nieuwere DAC chips en implementatie daarvan, want het is natuurlijk niet alleen de DAC chip, maar ook voeding)...

Iemand ervaring ermee?

B-art

Jazeker, ik heb de b-dac mkII en heb verschillende nieuwere dacs beluisterd. Nog steeds geen reden gevonden de dac te vervangen. Tentlabs klinkt stressvrij en "analoog" zonder scherpe s-klanken.
musical fidelity - tentlabs - lindemann - clearaudio - dynaudio - rel - lehmann - hifiman - grado - sennheiser - qobuz - spotify - audio note

Vhond

Welke nieuwere Dac's als ik vragen mag? En toevallig ook eens vergeleken met de B-dac + ?

B-art

#6
Questyle en Cambridge audio in dezelfde prijsklasse. De b-dac+ heb ik nog nooit beluisterd. Ik weet dat Magnahifi deze levert. Kan even geen forumsponsor vinden die dat ook doet.
musical fidelity - tentlabs - lindemann - clearaudio - dynaudio - rel - lehmann - hifiman - grado - sennheiser - qobuz - spotify - audio note

Vhond

Wel opvallend ook dat er niet veel dealers meer voor zijn...

B-art

In Groningen hier is dat De Groef Audio, verder Magnahifi en Tentlabs zelf, niet veel inderdaad
musical fidelity - tentlabs - lindemann - clearaudio - dynaudio - rel - lehmann - hifiman - grado - sennheiser - qobuz - spotify - audio note