Netwerkkabel op Dell Latitude 7390?

Started by Tjerk1121, March 20, 2019, 11:21:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tjerk1121

Goedemorgen,

Ik heb van mijn werk een Dell Latitude laptop met de volgende poorten: 2 USB 3.1 Gen 1 (met PowerShare), 2 DisplayPort over USB Type C™ met optionele Thunderbolt 3,1 HDMI 1.4
1 uSIM-kaartslot, 1 uSIM-kaartslot (alleen WWAN) en 1 SD 4.0-geheugenkaartlezer. Helaas werken we niet via een Citrix applicatie dus ook als ik thuiswerk moet ik dat op de laptop doen. Nu heb ik al een netwerkkabel liggen voor de gewone 'thuis PC' en heb ik onlangs een switch gekocht om ook de laptop bedraad aan te sluiten (+extra monitor, toetsenbord en muis)

Maar toen, vanmorgen opeens een brainwave en gekeken waar de netwerkaansluiting zit op de laptop......die zit er dus niet  :( Een docking station wordt helaas niet verstrekt vanuit mijn werkgever en aangezien ze vrij duur zijn (om en nabij de EUR 200,00) zit ik er ook niet direct op te wachten er zelf eentje aan te schaffen.

Na deze lange inleiding dan eindelijk de concrete vraag: is het mogelijk om de netwerkkabel via 1 van de beschikbare poorten middels een adapter aan te sluiten? Ik zie op internet wel HDMI over netwerkkabel maar niet netwerk over HDMI. Uit deze vraag blijkt dat ik geen netwerk-goeroe ben  ::) dus alle hulp/ inhoudelijke reacties is/ zijn welkom.

Overigens: de wifi verbinding is prima maar niet optimaal.

RonG


Tjerk1121


RalphH

Zoiets inderdaad, tientje voor 1Gb bij ali, werkt :thumbs-up:
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Tjerk1121

Voor nog geen EUR 14,00 een verloopstekker besteld en vandaag voor het eerst geprobeerd en......het werkt! Nogmaals dank voor de tip  :headbanging: