VERKOCHT Acoustic Energy Reference Series AE3 MK2 nu 1900 euro!

Started by Maze, March 16, 2019, 22:17:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Maze

Mijn speakers mogen naar een nieuwe eigenaar. Mocht er iemand serieus interesse hebben dan zijn ze uiteraard uitvoerig te beluisteren op een NAD Master series stereo set. Uiteraard ook mogelijk om uw eigen versterker/cd speler mee te nemen. Ze komen incl. de originele kartonnen verpakking. Nieuwprijs was 8.200 euro! Ik ben zelf de tweede eigenaar. Ze komen origineel uit Engeland. Foto's zijn gemaakt van de bewuste speakers in mijn achtertuin. Helaas zitten in de magnesium conus lichte 'vouwen'. Deze hebben geen invloed op de weergave. Maar esthetisch is het iets minder, vandaar ook de lagere prijs. Kom luisteren om jezelf te overtuigen!

Vraagprijs: 1900 euro

Eventueel ruilen tegen een kwaliteits (buizen) versterker of cd speler. Eventuele bijbetaling van mijn kant is geen probleem.

Specificaties:
Merk : Acoustic Energy UK
Model : AE3 Reference Series MK2
Type : 3 Weg Vloerstaande Luidspreker
Sensitivity: 90 dB
Originele Verpakking : Ja
Inputterminal : Single Wiring Input
Connectoren : WBT Vergulde Luidsprekeraansluitingen voor Spades en Banaanstekkers
Afmetingen : 990mm Hoog x 185mm Breed x 290mm Diep
Gewicht : 30Kg Netto per Luidspreker
Uitvoering / Finish : High Gloss Black













Edit: advertentie aangepast

Maze


Maze


Maze

Opnieuw wat interessanter maken => 2750 euro

Maze


Maze

Prijsdaling => 2500 euro

Mooie foto op internet gevonden:


Maze


Maze

Diegene die het paasweekend komt luisteren , en uiteraard serieus interesse heeft, zal ik nog wat tegemoet komen.

Inruil van een ander paar speakers is te bespreken. Eventueel geld bijleggen is geen probleem.

Maze


Maze


Maze

Speciaal voor moederdag! Nu voor 2250 euro!

Maze


Maze

Wederom een prijsdaling..

2000 euro


Wie wordt de nieuwe blije eigenaar?

:music:


Maze

Blijkbaar niet in trek deze speakers hier  ;D

Dan ga ik ze waarschijnlijk toch maar zelf houden  :music:

Maze

upje  ::)


Maze

Advertentie iets aangepast en nieuwe foto's toegevoegd.


Dirk

wat is er met de linker mid gebeurd...of is dat een lichtinval-dingetje?
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

jahtari

Quote from: Dynky on August  4, 2019, 18:20:02
wat is er met de linker mid gebeurd...of is dat een lichtinval-dingetje?
Is ook te zien op de andere foto's.
Jahtari's 7.2.2 HT - Powergrip YG-1. Nvidia Shield. DenonX4500H. LCR: Martin Logan Motion 4/6. Atmos: Dali Oberon On Wall. LG77C3 TV. 2x Monoprice Monolith 15 v2. Crown XLS1502 + JBL 4281F.
Stereo setup: Powergrip YG-1. Bluesound Node 2i. MiniDSP SHD Studio. Dutch & Dutch 8m. Dual subs.
Woonkamer: Kef LS60
Studeerkamer: Focal CMS 65. Focal CMS Sub

Maze

Quote from: Dynky on August  4, 2019, 18:20:02
wat is er met de linker mid gebeurd...of is dat een lichtinval-dingetje?

Voor mij onbekend. Maar je ziet het ook bij andere AE speakers helaas. Maar ze klinken 100% in ieder geval!

holco

Het zijn toch jouw speakers, hoe kan je dan melden dat die vouw in een van de woofer cone's jou onbekend is?

Quote from: Maze on August  4, 2019, 19:22:33
Voor mij onbekend. Maar je ziet het ook bij andere AE speakers helaas. Maar ze klinken 100% in ieder geval!
<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=150715.0">My Showcase, click</a>
Auralic Aries G1 (hoer-wege PSU) / Audio-GD R8 (2021) DAC / Hattor The Big preamp / Purifi Audio 1ET400A (SPARKOS LABS SS3602 Dual) / Daudio C1 speakers met ASP / Rythmik F18 subwoofer / Duelund DCA12GA-DCA16GA bi-wire speakerkabel / CANARE L-2T2S XLR kabels / VDH Ultimate USB kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.

Maze

Quote from: holco on August  4, 2019, 19:35:45
Het zijn toch jouw speakers, hoe kan je dan melden dat die vouw in een van de woofer cone's jou onbekend is?

Rustig maar Holco, doeslief  ;D

Zeg dan ook niet dan die 'vouw' zoals jij dat noemt mij onbekend is. Ik zie hem namelijk ook, maar hoe hij daar
gekomen is , is mij wel onbekend.

holco

Ik ben de rust himself 😎

Je geeft er een mooie draai aan maar hier worden over het algemeen dit soort schades op voorhand gemeld, nu laat je een indruk achter alsof je dacht er mee weg te komen, zal ongetwijfeld niet zo zijn maar dat blijft vaak wel hangen.

Quote from: Maze on August  4, 2019, 19:47:09
Rustig maar Holco, doeslief  ;D

Zeg dan ook niet dan die 'vouw' zoals jij dat noemt mij onbekend is. Ik zie hem namelijk ook, maar hoe hij daar
gekomen is , is mij wel onbekend.
<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=150715.0">My Showcase, click</a>
Auralic Aries G1 (hoer-wege PSU) / Audio-GD R8 (2021) DAC / Hattor The Big preamp / Purifi Audio 1ET400A (SPARKOS LABS SS3602 Dual) / Daudio C1 speakers met ASP / Rythmik F18 subwoofer / Duelund DCA12GA-DCA16GA bi-wire speakerkabel / CANARE L-2T2S XLR kabels / VDH Ultimate USB kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.

Contour