Aangezien ik gisteren mijn laatste dag heb gemaakt bij mijn werkgever moet ik zelf mijn email sync gaan inrichten tussen mijn ios agenda en contactpersonen en Outlook 2016 op mijn PC.
Omdat ik in eerste instantie binnen de Microsoft omgeving wilde blijven heb ik een Outlook.com alias aangemaakt en deze toegevoegd aan Outlook 2016. Contactpersonen naar dat account gesleept en dat werkt prima. Mail loopt via mijn ziggo account.
Wat niet lukt is dat een agenda uitnodiging die naar mijn ziggo mail gestuurd wordt automatisch wordt opgeslagen in mijn Outlook.com account. Het wordt alleen maar lokaal opgeslagen in de Outlook 2016 agenda.
Ik heb de Outlook.com agenda al primair gemaakt, maar dat maakt niets uit. Handmatig de afspraak slepen of openen en dan middels de knop in de primaire agenda plaatsen gaat ook. Dat wil je echter niet als er bijvoorbeeld wijzigingen zijn.
Hoe kan ik dat regelen?
Microsoft zegt zelf dat het niet gaat:
Opmerking: Alleen de vergaderingen en afspraken die door u zijn gemaakt, worden automatisch naar de standaard agenda verzonden. Wanneer u een Vergader verzoek per e-mail ontvangt, wordt deze opgeslagen in de agenda van dat e-mail account, niet op de standaard agenda. U kunt deze items verplaatsen naar de standaard agenda door de stappen in de sectie te volgen en items tussen agenda's te verplaatsen.
Iemand wellicht toch een idee? Of toch maar gebruik gaan maken van icloud?