Aurender A10

Started by Mordante, February 28, 2019, 15:51:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Mordante

Hallo mensen.

Ik heb nu net een Aurender A10 gekocht. Hebben mensen nog tips of ervaringen met dit apparaat welke ze willen delen?

B-art

Altijd een mooi merk gevonden, maar voor mij te fors aan de prijs voor een streamer/dac. Goede recensie op hifi.nl. Gefeliciteerd met de aankoop.
musical fidelity - tentlabs - lindemann - clearaudio - dynaudio - rel - lehmann - hifiman - grado - sennheiser - qobuz - spotify - audio note

DofN

#2
Ja mooi spul, maar erg duur. De klanksignatuur van Aurender is warm in mijn herinnering, waardoor ik al snel het idee kreeg van een vloeiend en "analoog" geluid. Ik heb echter een voorkeur voor neutraal en gebruik een NUC die er een fractie van kost, maar gelijkwaardig speelt.

Ieder zo zijn ding he :) Maar nogmaals: mooi apparaat. Zou hem ook wel in de kast willen hebben staan.

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

Hannibal_

Kerel!

Heb eens gechoocheld (kende het niet), vond een plaatje van de binnenkant.
Man! Is packed!

Ik begrijp dat het ook meteen een mediaserver is?

Ziet er cool uit, that's 4 sure!

Geniet er van!
Woonkamer: Rega Elicit MK3/Exon 3/Apollo 35th Anniversary Special Edition/P2+,
Mytek Liberty/Farad super 3, Totem Forest, Eversolo DMP-A6 Master Edition, Sonos Magna Connect
Eetkamer: B&O beocenter 8500+Sonos+RL 60.2.

Mordante

Quote from: Hannibal_ on March  7, 2019, 17:02:19
Kerel!

Heb eens gechoocheld (kende het niet), vond een plaatje van de binnenkant.
Man! Is packed!

Ik begrijp dat het ook meteen een mediaserver is?

Ziet er cool uit, that's 4 sure!

Geniet er van!

Het is een streaer/dac met een HDD. Ik heb de inhoud van mijn NAS naar de A10 gekopieerd en speel nu via de HDD van de A10. De andere optie die veel gebruik ik Qobuz.

Mordante

Quote from: doorofnight on February 28, 2019, 22:01:21
Ja mooi spul, maar erg duur. De klanksignatuur van Aurender is warm in mijn herinnering, waardoor ik al snel het idee kreeg van een vloeiend en "analoog" geluid. Ik heb echter een voorkeur voor neutraal en gebruik een NUC die er een fractie van kost, maar gelijkwaardig speelt.

Ieder zo zijn ding he :) Maar nogmaals: mooi apparaat. Zou hem ook wel in de kast willen hebben staan.

Misschien wat warm ja. Mijn andere optie zou een Lumin D2 geweest zijn. Mijn versterkers zijn ondanks dat het buizen zijn niet warm (in elk geval minder warm dan mijn vorige SS versterker). Daarom was een beetje extra warmte niet zo slecht.