Author Topic: continu foutmelding bij advertenties  (Read 402 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline sultankat

• HT forum legend group
  • Trade Count: (+16)
  • Total likes: 17
  • "leven en laten leven"
continu foutmelding bij advertenties
« on: February 23, 2019, 18:10:22 »
Bij het plaatsen van een advertentie krijg ik steeds deze melding, terwijl ik de gebruikelijke foto's neem die het altijd doen op deze site:
"Je bijlage passeerde de beveiliginscontroles niet en wordt daarom niet opgeslagen. Neem contact op met de forumbeheerder".

Zo kan ik niets plaatsen. Wie helpt mij?!?
Musical Fidelity 6si versterker | Musical Fidelity M6scd cd-speler/dac | Logitech Squeezebox Touch + Teddy Pardo power supply | Musical Fidelity MX-HPA hoofdtelefoonversterker | Audeze LCD-2 | Focus Audio FP88 SE Ebony speakers | Acoustic Zen Reference II XLR | Canare 4S11 luidsprekerkabels met Furutech FT-211 / FT-212 Gold | Van den Hul Digi Coupler | Siltech Classic Anniversary 330i RCA | NBS Signature III  en Furutech Alpha 3 en 3TS20 netkabels | Vibex power | Tabula Rasa

Offline VlisChris

Re: continu foutmelding bij advertenties
« Reply #1 on: February 23, 2019, 18:21:20 »
https://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=152355.0

Pro
Probleem komt al een aantal jaar voor.
Volgens mij is er weinig aan te doen behalve een programma gebruiken dat geen metadata in je foto's achterlaat :-\

Offline sultankat

• HT forum legend group
  • Trade Count: (+16)
  • Total likes: 17
  • "leven en laten leven"
« Reply #2 on: February 23, 2019, 18:36:46 »
Dank, met de png extensie van de foto's lukt het wel.....
Musical Fidelity 6si versterker | Musical Fidelity M6scd cd-speler/dac | Logitech Squeezebox Touch + Teddy Pardo power supply | Musical Fidelity MX-HPA hoofdtelefoonversterker | Audeze LCD-2 | Focus Audio FP88 SE Ebony speakers | Acoustic Zen Reference II XLR | Canare 4S11 luidsprekerkabels met Furutech FT-211 / FT-212 Gold | Van den Hul Digi Coupler | Siltech Classic Anniversary 330i RCA | NBS Signature III  en Furutech Alpha 3 en 3TS20 netkabels | Vibex power | Tabula Rasa

Offline solitaire

• no cure for upgraditis ... audio is an obsessive hobby
  • HT forum donateur
  • Highly esteemed member group
  • Trade Count: (+18)
  • Total likes: 98
  • Hinterm Horizont geht's weiter.
« Reply #3 on: March 15, 2019, 17:50:55 »
man oh man ...

ad aangemaakt, foto's geladen, gaat prima
exta foto's wil ik in navolgende posts zetten ... maar no way

eerst lang nadenken (upload staat al lang op 100%), gevolgt door een pagina zie onderstaande (als het me lukt) foto 'dump'

nog eens geprobeerd, en nog eens ... gaat echt niet, krijg telkens een foutmelding, die onderstaande 'dump2'

foto's zijn alle uniek genaamd, JPEG, niet te groot (ook niet te groot totaal)
2ch: 3D Sonics Transparence ■ AudioInnovations First Triode ■ Trichord Orca NC ■ Rega SaturnR ■ TelluriumQ Black / EupenEMC pc ■ Synergistic MiG / AmCan VSI & DIY audiorack  
PC: Infinity InfiniTesimal RS0.1 ■ Pioneer M22 ■ Questyle CMA400i ■ Shure SRH940 ■ Shunyata VenomUSB / div. vintage LS-kabels / Belden8402 Yazaki-san / Wireworld pc ■ SolidAir Ukishima
TV: MonitorAudio Mass10 & Sunfire HRS8 + AntiMode ■ NAD C338 ■ Oppo 101 & 93 ■ Samsung UE46F8000 ■  NVA LS3 & SC / Audioquest Pearl HDMI

Offline solitaire

• HT forum donateur
« Reply #4 on: March 15, 2019, 17:54:48 »
en dit gaat dan weer wel ...

Het zit hem in de naamgeving van de fotos vlgs mij: DSC01151003 is voor mij uniek voor mijn PC, maar de site kent waarschijnlijk al een file met deze naam

vreemd is dan wel dat het ook fout gaat als ik een '-' teken achter de naam van de file plak ...

jullie mogen het zeggen (ik ga verder op HiFi.nl ...)
2ch: 3D Sonics Transparence ■ AudioInnovations First Triode ■ Trichord Orca NC ■ Rega SaturnR ■ TelluriumQ Black / EupenEMC pc ■ Synergistic MiG / AmCan VSI & DIY audiorack  
PC: Infinity InfiniTesimal RS0.1 ■ Pioneer M22 ■ Questyle CMA400i ■ Shure SRH940 ■ Shunyata VenomUSB / div. vintage LS-kabels / Belden8402 Yazaki-san / Wireworld pc ■ SolidAir Ukishima
TV: MonitorAudio Mass10 & Sunfire HRS8 + AntiMode ■ NAD C338 ■ Oppo 101 & 93 ■ Samsung UE46F8000 ■  NVA LS3 & SC / Audioquest Pearl HDMI

Offline solitaire

• HT forum donateur
« Reply #5 on: March 15, 2019, 18:52:38 »
alle foto's resized / renamed / reformat / en dat alles net zo vaak dat met de 'verander' funktie van de post ik fotootje voor fotootje alles heb kunnen plaatsen, op één foto na

HiFi.nl was een breeze, dat gaat hem in vervolg worden

jongens, hoeveel klachten over het plaatsen van foto's moeten jullie krijgen voordat je er wat aan gaat doen ?

Offline papaleo

• Yes,Papaleo is op 17-03-2010---'Opaleo'---geworden!! En in September word ik wederom Opa!! Yes...;op14-09-2014 wederom Opa geworden!
  • HT forum donateur
  • Trade Count: (+12)
  • Total likes: 67
  • HT opgelet..4K/HDR DolbyAtmos here we (come...ARE!
« Reply #6 on: March 15, 2019, 19:08:37 »
Anders via Tapatalk doen dat lukt altijd.
-4K-HDR Proj.’:Sony VPL-VW360ES ISF Cal -4K-HDR TV :Sony KD-75x9405c -Aparte Stroom groep Lapp + Kemp 8x SNS-Powerbar*v/d Hull D102III 3T HYBRID interlinks/XLR
-Pre/Amp’:Marantz AV8805+Marantz MM8077+MM7055 -ProJ.Scherm’:WS-Spalluto MultiMasking 100"
-Main Speakers/sub’:Monitor Audio Platinum PL300,PL100,PLC150*JLaudio f113v2-DolbyAtmos speakers:4x Monitor Audio CP-CT380iDC -Remote’:Neeo -NAS Synology DS1512+
-4K-HDR speler’:Oppo UHD 205(4K/HDR/DV)-4K/HDR ‘MP’: Nvidia Shield Pro ,AppleTV 4K-HDR

Offline Erik

• HT forum donateur
  • Forever Addicted
  • Trade Count: (0)
  • Total likes: 35
« Reply #7 on: March 15, 2019, 19:30:13 »
Ik wilde ook al foto's plaatsen maand of twee terug na vele pogingen maar gestaakt. Was onbegonnen werk.
“You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life.”
- Winston Churchill

Offline solitaire

• HT forum donateur
« Reply #8 on: March 15, 2019, 20:03:11 »
Anders via Tapatalk doen dat lukt altijd.

Bedankt voor het meedenken, Leo. Mijn mobieltje gebruik ik hooguit om snel wat op te zoeken, leeswerk dus vnl. Mijn normale werkplek is een desktop PC, met IE en Chrome, en enkele simpele fotobewerkings apps (die ik wel zeer regelmatig gebruik en waar ik dus makkelijk mee werk / veel mee kan). Ik moet er ook niet aan denken al het werk wat het me gekost heeft om de fotoos uiteindelijk geplaatst te krijgen op mijn mobieltje te doen :wacko: Dat is onmogelijk imo. Helaas gaat Tapa geen oplossing zijn voor dit probleem.

Offline J.A.F._Doorhof

• All your base are belong to us / JonDoe297
  • Owner
  • Forever Addicted
  • *
  • Total likes: 258
  • Tja, je hebt van die dagen
    • J.A.F._Doorhof
« Reply #9 on: March 16, 2019, 14:48:35 »
We werken er continue aan maar dan moet ik het wel kunnen emuleren. Als ik wat upload gaat het gewoon goed. Zowel van telefoon als pc.

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

Offline J.A.F._Doorhof

• All your base are belong to us / JonDoe297
  • Owner
  • Forever Addicted
  • *
  • Total likes: 258
  • Tja, je hebt van die dagen
    • J.A.F._Doorhof
« Reply #10 on: March 16, 2019, 14:49:35 »
Stuur de foto's anders even naar mij dan kan ik kijken
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

Offline PuNkEnStEiN

• senior member
  • Total likes: 14
  • Two Beer Or Not Two Beer
« Reply #11 on: March 17, 2019, 13:13:55 »

test

Quad 99CDS ♦ Quad 99FM ♦ Quad 99PRE ♦ Quad 99POW ♦ Quad 21L2 Dual CS420 Synology DS215+ Squeezebox Touch DacMagic ♦ DacMagic Plus ♦ DacMagic XS Shure SRH840

Offline PuNkEnStEiN

• senior member
  • Total likes: 14
  • Two Beer Or Not Two Beer
« Reply #12 on: March 17, 2019, 13:14:48 »
werkt hier goed dus  :smile:
Quad 99CDS ♦ Quad 99FM ♦ Quad 99PRE ♦ Quad 99POW ♦ Quad 21L2 Dual CS420 Synology DS215+ Squeezebox Touch DacMagic ♦ DacMagic Plus ♦ DacMagic XS Shure SRH840