Samsung UE82nu8000

Started by Peerless Monster, February 20, 2019, 22:38:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Peerless Monster

Iemand ervaring met deze tv?
Liever geen discussie over qled of oled, dus die mag ergens anders gebeuren...
Staat nu voor de laagste prijs van 2319. Voor een 82 inch is dat toch behoorlijk laag.
Of is er een equivalent van de qled serie in dit formaat?
Ben nog orienterende...
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

darkrunner

Discussie oled/qled gaat zinloos zijn want deze is geen van beide 😀

De 82Q6F loopt op zijn eind, hier en daar al te vinden voor €2800/2900 (geen direct led) voor zijn grote en prijs geen slechte tv de 2019 82Q6 opvolger die in maart uitkomt gaat een goede €1000 duurder zijn.

Lucky.L

Quote from: Peerless Monster on February 20, 2019, 22:38:52
Iemand ervaring met deze tv?
Liever geen discussie over qled of oled, dus die mag ergens anders gebeuren...
Staat nu voor de laagste prijs van 2319. Voor een 82 inch is dat toch behoorlijk laag.

Als je binnen 5 dagen beslist heb je hem al voor 1819,- !
Kef R7,Lyngdorf TDAI 3400,Canare 4S11,  Samsung 65QN85A.,Mede8er med600x3d,Panasonic DMP-UB 700 ,  Samsung HW-Q900A

Peerless Monster

Quote from: Lucky.L on February 21, 2019, 05:42:38
Als je binnen 5 dagen beslist heb je hem al voor 1819,- !

WAAR? :)
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler


Peerless Monster

Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Peerless Monster

Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

MechanicalAnimal

Dat wou ik nét posten  :D


ik heb de zoekfucntie even losgelaten op het trefwoord "craft" in het prijzentopic op Tweakers.

https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1832627?data%5Bfilter_keywords%5D=craft

Daar wordt ook de opmerking gemaakt, maar er bestellen toch best wat users hun TV.

Negatieve reviews worden eerder gedeeld dan positieve helaas.

Bij twijfel zou ik ze gewoon bellen.
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

darkrunner

Best ook eens navragen als dit een Be/Nl toestel is vele winkels verkopen nogal vaak duitse modellen enzo bij Lg Benelux hoef je dan ook niet af te komen voor garantie, geen idee hoe dit bij Samsung zit.

Prijs is wel zeer mooi.

Richi

Ze hebben twee showrooms in België, misschien is afhalen een optie? Hoewel, 82 inch...  :wow:
Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

angelo41

Quote from: Peerless Monster on February 21, 2019, 11:09:51
Ik lees niet zulke goeie reviews van deze site...
Twijfel even.
ooit al eens iets besteld daar online en nooit problemen gehad. ook netjes geleverd geweest.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk


Peerless Monster

#11
Dus....
Ze hebben de prijs asngepast naar 2899 en je krijgt nu 500 cashback.
Dus dan betaal je meer dan de originele prijs zonder cashback!!!
Wauw wat een toko!
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

RonG

Quote from: Peerless Monster on February 22, 2019, 00:04:33
Dus....
Ze hebben de prijs asngepast naar 2899 en je krijgt nu 500 cashback.
Dus dan betaal je meer dan de originele prijs zonder cashback!!!
Wauw wat een toko!

Ze lezen mee hier :D

hpapen

Je had gewoon moeten bestellen voor die 1800. Zo heb ik ooit een hele goedkope nas gekocht, na mijn bestelling werd er even gecorrigeerd- prijs x2.

Peerless Monster

Quote from: hpapen on February 22, 2019, 18:23:36
Je had gewoon moeten bestellen voor die 1800. Zo heb ik ooit een hele goedkope nas gekocht, na mijn bestelling werd er even gecorrigeerd- prijs x2.

Ja waarom?
Ze hadden op de site staan dat de aanbieding was tot 26 feb.
Ik wilde nog ff in overleg met mijn vrouw om er tweede bij te bestellen voor op het toilet...

Echt ben die toko nu al beu.
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Marcel.B

#15
Ik heb de 75 inch, maar geeft een mooi plaatje en alleen bij een heel wit scherm zie je verticale iets donkere vlakken over het scherm maar je scherm is bijna nooit helemaal wit.

HDR is fantastisch op deze tv en ik heb er nog geen moment spijt van gehad, ze zeggen dat de Q6 gelijk is aan de 8000 serie.

Die ab die erbij zit is ook fijn in gebruik.

Kijk wel op ratings wat de juiste settings zijn en zet daarna de achtergrond verlichting naar wens omhoog want hun stellen hem te donker af.
Samsung QE85QN95B, Arcam SA30,  Kef R11 ,HTPC Streacom F12  ,RTX 4070, VU+ Duo se 4K, Audioquest Rocket 11,

darkrunner

Voor de huidige 82Q6F ga je ook snel mogen zijn het is nu vooral stock verkoop van winkels bij Samsung zelf was hij al niet meer te bestellen door de winkel, de 2019 Q6 opvolger die binnen een paar weken komt gaat een €1000 duurder zijn.

Davey

Wat gaan de verschillen zijn tussen de 2018 en de 2019? Die € 1.000,- zou het wellicht waard zijn maar is wel een erg groot verschil.

darkrunner

Ambient mode, apple aiplay en dat is het zowat...

Peerless Monster

Hmmm ben ook stiekem aan het kijken naar de Samsung QE82Q6FN.
Ivm dat one connect systeem.
Nadeel? Heel fragiel en zo kapot blijkbaar... Maar als het 1 maal ligt, wat is dan het probleem? Lekker alle prularia achter me, zoals die lelijke horizon box en de Panasonic 900UB.
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

darkrunner

De QE82Q6FN heeft geen one connect.

Peerless Monster

Quote from: darkrunner on February 24, 2019, 14:30:18
De QE82Q6FN heeft geen one connect.

Kak. Waarom heb ik dat in mijn hoofd zitten?
Inderdaad. Ik kap er mee met die televisies. Het is allemaal zo verwarrend met al die modellen.
2018 is niet het 2019 model etc. Misschien moet ik maar ff geen TV kopen...
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

RonG

Quote from: Peerless Monster on February 25, 2019, 08:19:07
Kak. Waarom heb ik dat in mijn hoofd zitten?
Inderdaad. Ik kap er mee met die televisies. Het is allemaal zo verwarrend met al die modellen.
2018 is niet het 2019 model etc. Misschien moet ik maar ff geen TV kopen...

Misschien moet je niet zoveel in details gaan voor zo'n tv. De uitzendinhoud blijft toch dezelfde zooi ;).
Heb een 55" Pana en ben er blij mee

MechanicalAnimal

Quote from: Peerless Monster on February 25, 2019, 08:19:07Misschien moet ik maar ff geen TV kopen...

het helpt je misschien gewoon wat strakker naar je budget blijven te kijken. Je kunt in de tweakers pricewatch dan makkelijk zien waar je uit kunt kiezen.

https://tweakers.net/categorie/621/televisies/producten/

Zo doe ik dat ook meestal, dan maak ik een shortlist en ga via google, flatpanelsHD en andere reviewsites de testen van de betreffende TV's lezen.

ik draai inmiddels bijna 3 jaar met mijn fullHD KD-L65W855c van Sony omdat ik nog niet op de 4K-trein wou springen. DIng kent best wat minpuntjes zoals banding bij een slechte bron en het zwart is nou niet echt fantastisch. Android is een drama bij tijd en wijle.

Miijn volgende zal waarschijnlijk een LCD panasonic worden.

Het is gewoon heel verleidelijk om in je zoektocht " better, faster, harder"te willen, maar elk modeljaar liggen er weer nieuwe types in het voorzuitzicht.
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

darkrunner

#24
Heb daar al vaal op gevloekt op tweakers hun prijsvergelijk, regelmatig dat de kenmeken niet kloppen en dan zie je een lage prijs klik je door en dan is de laagste prijs van Amazon.de precies dat we daar een tv gaaan kopen...