Cold Pursuit (2019)

Started by i2Paq, February 18, 2019, 11:06:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

i2Paq

Deze film, Cold Pursuit (2019) , gisteravond in de Sneak Preview bij de Vue in Hoorn gezien.

De film werd vertoond in zaal 7, de zaal met Dolby Atmos.



De film verteld het verhaal van een bestuurder van een sneeuwschuiver waarvan de zoon overlijd aan een overdosis heroïne.

De man geloofd niet dat zijn zoon een verslaafde was en gaandeweg zijn onderzoek komt hij achter het werkelijke verhaal.

Hoewel een thriller is de film doorspekt met humor en grappige scenes.

Een film die makkelijk wegkijkt, gewoon klopt en zeker de moeite waard is.

Acteur Liam Neeson "past" perfect in deze rol.

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

Kjelt

Bedankt voor de info ga ik zeker kijken .

alexander2

Aha dit is dus die film van Liam die veel negatieve aandacht heeft gekregen. Er wordt sterk aangedrongen dat hij wordt verwijderd uit MIB.

i2Paq

Quote from: alexander2 on February 18, 2019, 12:15:09
Aha dit is dus die film van Liam die veel negatieve aandacht heeft gekregen. Er wordt sterk aangedrongen dat hij wordt verwijderd uit MIB.

Geen idee waarom deze veel negatieve aandacht zou moeten krijgen maar ik vermoed omdat de film erg het idee wekt (door de trailer) een soort van Taken te zijn.

Omdat ik er open ben ingegaan heb ik geen moment aan Taken gedacht mede omdat Liam gewoon compleet anders is in deze film.

Hij deed mij in de verte denken aan de verhaallijn van "The Foreigner" met Jackie Chan.

Persoonlijk vindt ik hem ook niet iemand voor MIB.

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

alexander2

#4
Quote from: i2Paq on February 18, 2019, 12:29:13
Geen idee waarom deze veel negatieve aandacht zou moeten krijgen maar ik vermoed omdat de film erg het idee wekt (door de trailer) een soort van Taken te zijn.

Omdat ik er open ben ingegaan heb ik geen moment aan Taken gedacht mede omdat Liam gewoon compleet anders is in deze film.

Hij deed mij in de verte denken aan de verhaallijn van "The Foreigner" met Jackie Chan.

Persoonlijk vindt ik hem ook niet iemand voor MIB.

Oh nee joh daar ging het helemaal niet om. Liam had uitspraken gedaan over een tragedie wat hij had meegemaakt ( tig jaar geleden ) en wilde iets doms doen maar zag al heel snel in dat het niet de juiste weg was.


OT maar weer.  :pompom:

Erik

Leuke film idd geen hoogvlieger als taken, maar leuke popcorn film met zelfs beetje humor.
Alles speelt zich af in veel sneeuw geeft soms gevoel van being there
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill