battle angel alita

Started by Erik, February 14, 2019, 22:36:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Erik

Wat een film een 10.
Van begin tot einde genoten. Een mix van sf met het ontroerende van een sprookje dan weer hard en dat alles feilloos verweven.
Ik had de manga al twintig jaar terug gezien en ook deze stelde niet teleur.

Special effects zijn perfect en de hoofdrolspeelster weet je te ontroeren met haar menselijkheid (voor een robot).
Jammer dat er alleen even een viervoeter moest overlijden in de film dat had voor mij niet gehoeven
Kortom een aanrader waarvoor ik wel even een stukje moest schrijven
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

reza

Ik ga morgen ochtend naar de Dolby cinema zaal. Daar wordt elke film een genot. Maar ik heb voor deze film sowieso hoge verwachtingen.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Erik

Ik had ook Dolby cinema en de 3d is ook erg goed gebruikt.
Was alleen wel tijdje aardig duizelig erna misschien kan ik er niet goed tegen en moet ik maar geen 3d meer doen.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

german

Ik vond de film erg goed. Helaas vind ik dat 3D maar niks.
Ik zal in ieder geval een volgende keer een brilpoetsdoekje meenemen. Met die gore glazen wordt het nog minder. :unhappy:
Pathos Ethos geïntegreerde versterker. Audio-GD-D77 dac. Atrium Initio luidsprekers. SVS SB3000.
ROON Rock.

StefaanD

@Erik, manga gelezen dan vermoed ik, want er alleen naar kijken levert niet veel op  ;)

Heb zelf de anime OVA een tijdje geleden gekeken omdat deze eraan kwam en dat beviel me reeds, dus kijk heel graag uit om de live-action film te zien.

blueznl2

Ik heb 'm net gezien in 4DX (bewegende stoelen). Nou hoeven 3D en die bewegende stoelen niet zo voor mij (maar ja, kids he) maar de fil zelf is goed. Heerlijk entertainment!

Er zijn wat bange berichten dat de opbrengst niet genoeg is om een deel twee te waarborgen... dus mensen, allemaal gaan zien die film  O0

Maar eerlijk is eerlijk, echt een lekkere niet teveel nadenken film voor SF liefhebbers.