Paradigm PW LINK

Started by muzikant, February 8, 2019, 11:59:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

muzikant

Heeft iemand ervaring met Paradigm PW LINK
Voor mij zou het louter om de arc gaan
Heb de handleiding gelezen maar begrijp het niet goed,
Is het voldoende om de line output van de Paradigm op eender welke line ingang van mijn Rega elicit versterker aan te sluiten,
Internet aansluiten,
Om nadien de arc te kunnen uitvoeren met pc windows of ipad,
Ik ben een leek voor deze zaken daardoor vraag ik hulp voor overga tot het aankopen,
Dank bij voorbaat


chansig

Alles goed. Kind kan de was doen.

Zelf een enthousiast gebruiker van de Paradigm.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

op eigen verzoek verwijderd.

Hier ook een tevreden gebruiker.

Het ding is redelijk plug & play, ik bedoel als Hans het begrijpt... Je kan het apparatski zowel analoog als digitaal tussen je bron en versterker plaatsen. Ik gebruik 'em als bron (Spotify Connect) maar kek audiofiel zou zijn als 'hub' tussen CD-loopwerk en hoogwaardige DAC...

O0

Maar je kan ook kijken bij MiniDSP, die hebben tegenwoordig leuke Dirac oplossingen. Al is die Paradigm wel behoorlijk makkelijker in gebruik ben vrees ik...

mijkie

#3
Op MP staat er 1 van Martin Logan, met ifi voeding, is het zelfde apparaat


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

edwin99

Quote from: muzikant on February  8, 2019, 11:59:59
Heeft iemand ervaring met Paradigm PW LINK
Voor mij zou het louter om de arc gaan
Heb de handleiding gelezen maar begrijp het niet goed,
Is het voldoende om de line output van de Paradigm op eender welke line ingang van mijn Rega elicit versterker aan te sluiten,
Internet aansluiten,
Om nadien de arc te kunnen uitvoeren met pc windows of ipad,
Ik ben een leek voor deze zaken daardoor vraag ik hulp voor overga tot het aankopen,
Dank bij voorbaat