Top Gear! We’re back! 30 juni @21.00 uur Series 20

Started by PaulB., May 9, 2004, 12:48:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Cyrus·

2e aflevering was weer de moeite waard met een mooie road trip door het zuidwesten van de USA. Nog niet het niveau van 2005-2008, maar ze zijn weer op de goede weg!
Groeten,
Edwin

VlisChris

Vond het de laatste jaren meer een slap-gelul programma dan een leuk programma.
Maar wat ik vorige week, en vanavond een stukje gezien heb, is dat wel een stuk beter geworden.
Vond het stuk met het vliegtuig prachtig gedaan 8) En vooral ook de verklaring voor het aantal schoten op Captain Slow 8) 8)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Ghosty J

Africa Special: Part 1
Series 19 Episode 6 of 7

Duration: 1 hour

In the first of a two-part Top Gear special, Jeremy Clarkson, Richard Hammond and James May are in Africa with a simple mission - to find the definitive source of the Nile.

Over the years many explorers claim to have already done just that, but the Top Gear trio believe that they can do better by travelling further and faster than any exploration team in history using only grit, ingenuity and three ageing estate cars
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Oud lid


Spollie

Quote from: Erwin B on March  4, 2013, 11:38:46
En weer meer van hetzelfde...

Erwin B

Wat verwacht je dan? Na 19 seizoenen zijn de ideeën wel een beetje op lijkt me. En de heren beginnen ook een beetje op leeftijd te raken, er is een grens aan hoe gek en spannend ze het kunnen maken. Toch vond ik het een zeer vermakelijke aflevering en de preview van deel 2 belooft veel goeds ;D

Wat mij betreft blijven ze gewoon zo doorgaan. Ook al is alles gespeeld, het blijft enorm vermakelijk om naar te kijken.

JCL

Deze special vond ik ook weer leuk! Op een of andere manier is het nu leuker als toen ze bijvoorbeeld die special maakte over India. Dat was echt saai! Hier viel genoeg te lachen en zaten er weer prachtige beelden in. Kijk nu al uit naar deel 2.

alexander2

Ik had het gelezen en dacht laat ik het is een kans geven maar ik zie te oude en te dikke mannen die zo voorspelbaar zijn en wat heeft dit nog met auto's te maken?

eddy135

Quote from: alexander2 on March  4, 2013, 15:36:18
Ik had het gelezen en dacht laat ik het is een kans geven maar ik zie te oude en te dikke mannen die zo voorspelbaar zijn en wat heeft dit nog met auto's te maken?

Gaat ook niet over auto's, en dat hoeft ook niet... ;D
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Ghosty J

Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Ghosty J

Top Gear telly's back! Yep, we have a whole new series worth of penetrating investigations into the world of cars ready for your delectation. But you're probably not even reading these words, because you've worked out with your eyes and brain that this is an exclusive preview gallery of what you can expect from Series 20.

When's it on, we hear you crow? Well, young internetling, the first episode airs on 30 June, on BBC Two and BBC HD.
http://www.topgear.com/uk/photos/Top-Gear-TV-is-back-2013-06-13
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

VlisChris

Wat de opdracht van vandaag met auto's te maken heeft weet ik niet, maar het is weer een leuke aflevering :P
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Oud lid

Vandaag weer eens meegekeken met mijn zoon. Wanneer stoppen ze eens met dat programma? Dit was weer echt een voorbeeld dat dit programma zo doodgebloed is als maar kan. Dit programma bestaat alleen nog maar ter meerdere eer en glorie van een megalomane ouwe vent met zijn megalomane meelopers.

Erwin B

VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Oud lid

#814
Dat vind ik een dooddoener Christiaan...

Erwin B

VlisChris

Dat mag gelukkig :)
Veranderd overigens weinig aan mijn mening ;)

Gelukkig heeft iedereen een andere smaak als het op onder andere programma's aankomt. Zoals jij het een doodgebloed concept vindt, vind ik het weer alleraardigst om zo af en toe te kijken. Stap er persoonlijk niet in om een auto programma te kijken maar wel om vermaakt te worden. En dat laatste lukt ze bij mij nog steeds ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

eddy135

Quote from: Erwin B on July 21, 2013, 22:46:05
Dat vind ik een dooddoener christiaan...

Erwin B

99 van de 100 kanalen zenden bagger uit...
Kijk je dat allemaal, en ga je dan zeggen dat ze er maar mee op moeten houden??   :sneaky2:
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Ronin79

Aflevering 4 net gekeken, van season 20
Ik vond hem wel vermakelijk, vooral met die Hoover Fan.

Nu weer een weekje wachten  ;)

Oud lid

Quote from: eddy135 on July 21, 2013, 23:57:12
99 van de 100 kanalen zenden bagger uit...
Kijk je dat allemaal, en ga je dan zeggen dat ze er maar mee op moeten houden??   :sneaky2:

Ik keek mee... Nee, ik kijk zo min mogelijk tv. Inderdaad te veel bagger.

Erwin B

eddy135

WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Xstream

Nou, je kunt ze niet kwalijk nemen dat ze met 350 miljoen kijkers per week de boel nog even oprekken.
Maar dat is wat er in mijn ogen wel gebeurt. De grappen worden meer gescript en er is al tijden niks nieuws verzonnen om 't een beetje fris te houden.

Ik zit nu tegen 't punt aan dat ik denk, nu ben ik er klaar mee. Zeker na de laatste 2 afl.
Het wordt allemaal wat te makkelijk en goedkoop nu. Te voorspelbaar.

Vooralsnog kom ik er nog doorheen, maar ik begin me helaas wel meer en meer aan dingen te ergeren. Jammer, want er is echt nog heel veel te doen en te verzinnen zonder in herhaling te vallen. Dat maak het ook zo zonde. Je ziet dat 't veel beter kan, maar 't gebeurt helaas niet.
Het enige wat ik nog echt leuk vind zijn de presentatie opnames van die dikke bolides, want dat blijft kwalitatief origineel en dik in orde.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Robbo

De helft van de aflevering skip ik meestal door.  Die challenges komen echt m'n neus uit.  Wat heeft Doug Lampkin tegen 2 free runners nog te maken met autos ?

Ik vermaak me tegenwoordig prima met The Fifth Gear.

neverywhere

Quote from: SillentWolf on July 22, 2013, 01:42:38
Aflevering 4 net gekeken, van season 20
Ik vond hem wel vermakelijk, vooral met die Hoover Fan.

Nu weer een weekje wachten  ;)

Zekers!  Het blijft leuk. :D
I'm perusing the tracks, now, and I can confidently say that it's a great listen, brother. Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.Great work!
https://fervid.hearnow.com/

VlisChris

5TH Gear is zeker ook een leuk programma.

Nog duidelijk echt meer autoprogramma.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Ronin79

Dat geloof ik ook wel, ik heb het ook wel eens voorbij zien komen.
Alleen vind ik Top Gear gewoon leuk. beroemde gasten, mooie auto's, wat entertainment .... niks mis mee.  ;)