Top Gear! We’re back! 30 juni @21.00 uur Series 20

Started by PaulB., May 9, 2004, 12:48:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ghosty J

Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Ghosty J

Voor de gene die het hebben gemist:  top.gear.s17e04

Ze hebben geprobeert een eigen trein te maken :)
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

eddy135

Quote from: Ghosty J on July 18, 2011, 13:52:09
Voor de gene die het hebben gemist:  top.gear.s17e04

Ze hebben geprobeert een eigen trein te maken :)
Absoluut de moeite waard om naar de herhaling te kijken.
Ik heb me kapot gelachen! :D
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Eddye

The 'Star in a reasonibly priced car' was Rowan Atkinson. Wat is die man toch verschrikkelijk goed  :worship: Toch wel het beste van deze aflevering
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Ghosty J

was zeker een goeie aflevering alleen jammer dat ze weer voorspelbaar waren dat de caraven in de brand ging.
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

marz01

Was weer een super aflevering, vooral het vergelijk van de GT-R tov de JAQ was wel bizar van 0-100, rowan die ff een toptijd neer zet en dan het treinavontuur. puur vermaak.

Dit is dus het enige programma wat ik op tv volg ( bbc-hd download)
pana 65st50E , b&w m1,velodyne spl1000ultra, apple tv4, synlogy ds216j, yamaha rx-v673, subdude

peterrr

Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2


Ronin79

QuoteWas weer een super aflevering, vooral het vergelijk van de GT-R tov de JAQ was wel bizar van 0-100

0-100 in 3sec. Wat een auto.

Het was idd. weer een leuke aflevering.  ;)

jowi


Ghosty J

Jup een herhaling, ze zijn pas na 12 december terug.
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Ronin79

Klopt, nadat de Engelse X-factor is afgelopen ... dan beginnen ze weer.
Afgelopen week de laatste aflevering van't seizoen gekeken.

Ook ben ik begonnen met terug kijken van season 16 (begin 2011).
Aflevering 1 t/m 4 ook gekeken.

Op Usenet kun je alles gewoon terug vinden.
Ondertitels, Engels of NL staan op Bierdopje.com.

jowi


Ronin79

Dat wist jij nog niet he ???  :P

Maar voor de onwetende en leken onder ons .... heb ik het toch maar even vermeld.
Je weet maar nooit.  ;)

jowi


Ronin79


svmnb

Een Nederlandse versie van Top Gear is in de maak. Het kon ook niet uitblijven.
The horror......the horror. :crazy:

http://www.powned.tv/nieuws/media/2011/08/nederlandse_top_gear_op_komst.html
Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::

Ronin79

Dat ga je niet menen:

Veronica werkt aan een Nederlandse versie van het Britse autoprogramma Top Gear. De zendermanager van Veronica heeft dat bevestigd.

"We denken hiermee een breed publiek een plezier te doen," aldus de manager. "Het wordt een wekelijks automagazine in de breedste zin. Denk aan autotests, file-informatie, de nieuwste modellen en actuele ontwikkelingen."

"We kunnen zelfs inspelen op de aflevering van Top Gear die dezelfde avond wordt uitgezonden. En belangrijk is ook een gezonde portie humor. Vergelijk het met Voetbal International bij RTL, maar dan op autogebied."


Als Rene, Johan en Wilfred ook verstand hebben van auto's .... maar anders zal het wel niks worden.
Welke 3 zou je anders moeten nemen ? bijv.  Arie Boom, Gordon en die gekke Marie  :crazy:


bart_nl

zullen ze abhd.nl zo voor casten. Wouter als Jeremy Clarkson, Herman als Richard Hammond en Sasha als James May.

Spijkie

Die engelse humor is niet te kopieren en moet je eigenlijk ook niet willen doen, gedoemd te mislukken denk ik. Wel weer bewonderenswaardig dat ze iets proberen als een nederlands autoprogramma. Ga zeker een keer kijken.

GRoeten,
Spijkie
Lumin,audioquest, T+A 1100e,Cardas,Piega,Supra,Essential Audio Tools.

svmnb

Quote from: Spijkie on August 11, 2011, 14:05:15
Wel weer bewonderenswaardig dat ze iets proberen als een nederlands autoprogramma.
GRoeten,
Spijkie

Waarin dan elk barrel van merk x de hemel wordt ingeprezen. Stel je voor dat je iets negatiefs zegt en volgend jaar niet meer in de watten wordt gelegd met allerlei extraatjes van die firma. Objectieve berichtgeving is in deze branche ver te zoeken.
Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::

_ MarcelloW _

Quote from: svmnb on August 11, 2011, 21:29:09
Waarin dan elk barrel van merk x de hemel wordt ingeprezen. Stel je voor dat je iets negatiefs zegt en volgend jaar niet meer in de watten wordt gelegd met allerlei extraatjes van die firma. Objectieve berichtgeving is in deze branche ver te zoeken.

Volledig mee eens!! nog nooit iets negatiefs gehoord in een Nederlands autoprogramma!!
Ook ik support de zoek-functie! http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=search2

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Maartje


Die opmerkingen bij dat bericht op POWNED zijn anders redelijk positief  :D
Hugh Hefner died . . . .did he whent to a better place ? . .

ksi

Enig idee wat voor episode en/of serie het was afgelopen zondag? Top gear motoring? Heb alleen de laatste 10 minuten gezien, leek wel een nieuwe aflevering?

Ronin79

Was dat niet met die gasten van de Australische Top gear die te gast waren ?
Ik meende dat het, season 16, was. 17 is inmiddels afgelopen, en 18 begint aan het eind van't jaar.