Huizen onderverhuurd

Started by reza, January 31, 2019, 17:06:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

reza

#25
PS I je geeft de indruk een hypocriet, bevooroordeeld en vervelend persoon te zijn
PS II scheve gordijnen als overlast zien?? Echt?
[/quote]

Hypocriet? Dat begrijp ik niet? Bevooroordeeld, die snap ik ook niet, aangezien ik zaken beschrijf zoals ze nu zijn, dat is praktijk ervaring. Waarom zou ik een vervelend persoon zijn? Ik heb last van 4 volwassen mannen, waarvoor ik hulp vraag..

Het huis wat ik voor een hoop geld heb gekocht en netjes onderhoud. En mijn buren laten hun huis verpauperen heb ik daar wel last van ja, volgens mij zou niemand dat leuk vinden?

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

N1v3K

#26
Serieuze tip: verhuizen  ...

Ja, ik hoor je denken.. "nog gekker... ik woon hier al jaren, gedraag me netjes en laat me nu toch zeker niet wegjagen.."

Ik heb een vergelijkbare situatie gekend. Vanaf begin in een nieuwbouw startersappartement (koop) naast een gezin met 1 kind komen wonen. Een stel ouders wat niet anders kon dan schelden en tieren op een dusdanig volume dat ik er zelfs bang van werd. Met gejank van dat kind tot gevolg. Ooit opmerking over gemaakt... "ja, we zullen er op letten".. Het tegendeel bleek waar... Ze konden gewoon niet op een normale manier omgaan met dat kind. Volledig onbekwaam tot opvoeden. Hun oplossing: ..joh, maken we er gewoon nog 2 bij. Iedere dag hetzelfde liedje. Als papa thuis kwam was het vloeken en tieren, met 3 krijsende kinderen tot gevolg. Een gezin van 5 (en later nog een hond erbij) in een startersappartement van 80m2 met 2 slaapkamers :wacko:. Na vele jaren (en wachten tot de markt weer een beetje was aangetrokken) heb ik het opgegeven. Mijn ego opzij gezet en uiteindelijk zelf maar verhuisd. Het is jammer dat het zover heeft moeten komen. Had best wel geïnvesteerd om er een mooi, luxe appartement van te maken. Maar ben wel blij dat ik het gedaan heb. Woon nu een stuk rustiger... in een huurhuis weliswaar. Maar als er nu sprake is van overlast, kan ik in ieder geval naar de verhuurder stappen.

Succes...

reza

Thanks! We zijn ook wel van plan om weg te gaan, de hele situatie gaat nergens meer over.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

alexander2

Quote from: reza on January 31, 2019, 22:39:39
Thanks! We zijn ook wel van plan om weg te gaan, de hele situatie gaat nergens meer over.

Suk6 en ik begrijp je volledig maar laat je niet van de wijs brengen door mensen die jou ergens van betichten. Jullie maken iets waardeloos mee en niets is makkelijk om vanachter je toetsenbord de bekende racisme discriminatie kaart te trekken.
Walgelijk dat soort opmerkingen en ver beneden niveau.

reza

Bedankt voor je reply Alexander.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Tjeb

Grappig, "kijken of ik het bedrijf failliet kan krijgen" , "procedure starten", " verkocht aan bedrijf, zijn hier niet blij mee want je weet niet wat je krijgt" , "de boel verpauperd"  :angel:

Je hebt ze voordat je ze uberhaubt ooit gezien hebt al voorzien van een stempel en dat straal je vermoedelijk ook uit.....

Misschien gewoon eens praten, een Portugees spreekt over het algemeen prima Engels. Vermoedelijk hebben ze het niet eens in de gaten en zijn ze zich van geen kwaad bewust. De kans is groot dat het proleem zich dan op een normale manier laat oplossen zonder wijkagend en bovenstaande vijandige stappen..

Hanky Panky

Quote from: Tjeb on January 31, 2019, 23:54:10

Je hebt ze voordat je ze uberhaubt ooit gezien hebt al voorzien van een stempel en dat straal je vermoedelijk ook uit.....



Als je 2 woningen in de straat hebt waar je dat ziet gebeuren dan is die conclusie toch snel getrokken als de volgende woning wordt gekocht en klaargemaakt wordt voor kamerverhuur aan arbeidsmigranten?

Ik heb een studentenkot gehuurd een jaar of 25 geleden, nou ik was vooral NIET bezig met woning onderhoud, het aanzien of de tuin - ja als de struiken zover woekerden dat je de fiets niet meer uit de schuur kreeg dan wel  :colgate:

Als het vermoeden dan bewaarheid wordt wie ben jij dan om bovenstaande te roepen? Over stempelen gesproken.....

Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

op eigen verzoek verwijderd.

Quote from: reza on January 31, 2019, 19:17:26
Nou mijn Portugees is niet zo goed als het vroeger was. :D

Mooie gelegenheid om het weer eens wat op te halen dan.

;)

Davey

Quote from: alexander2 on January 31, 2019, 22:53:27
Suk6 en ik begrijp je volledig maar laat je niet van de wijs brengen door mensen die jou ergens van betichten. Jullie maken iets waardeloos mee en niets is makkelijk om vanachter je toetsenbord de bekende racisme discriminatie kaart te trekken.
Walgelijk dat soort opmerkingen en ver beneden niveau.

:worship:

chansig

Of een cursus Portugees gaan leren ?

Engels kunnen de beste mensen ook niet ? Snap dat het contact met deze mensen uit de weggegaan wordt ?

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

i2Paq

Wij Nederlanders met een gekocht huis zijn meer met het onderhouden van ons huis bezig dan iemand die huurt.

Ik zie het bij mij in de straat ook, aan de ene kant 2onder1kap, koop, andere andere kant rijtjes sociale huurwoningen.

En zelfs eigenaren van deze 2onder1kap onderhouden hun huis weer verschillend. Zo is er 1tje die helemaal niets doet, de kozijnen rotten.
Je zal er maar naast wonen.....

In de huurwoningen aan de overkant verzorgd de ene zijn huis/tuin prima, de buren doen er helemaal niets aan.

Er is weinig aan te doen, hooguit verhuizen.


Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

VPI

Misschien een idee om je huis aan de eigenaar van het huis naast je te koop aan te bieden?

Alex Groningen

#37
En een beter idee/advies gaat er ook niet meer komen, denk ik!

Quote from: VPI on February  1, 2019, 09:37:16
Misschien een idee om je huis aan de eigenaar van het huis naast je te koop aan te bieden?

^^

reza

Ja dat is lekker voor de buurt. We wonen niet op een industrieterrein, dus dat advies sla ik even over.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Alex Groningen

Houdt de buurt rekening met jou?

N1v3K

Quote from: i2Paq on February  1, 2019, 09:28:31
Wij Nederlanders met een gekocht huis zijn meer met het onderhouden van ons huis bezig dan iemand die huurt.

Eerder andersom...

Huurwoningen worden planmatig onderhouden. Met redelijk vaste cyclus wordt er geschilderd, dakbedekking vervangen, gevels gereinigd etc.
Kopers daarentegen geven niks om de buitenkant. Als er iets wordt vervangen, zal het eerder de keuken of de badkamer zijn.

Ik zie hier in ieder geval behoorlijk veel "verpaupering" van koopwoningen. De huurwoningen in de straat ernaast staan er dan prima bij...

reza

Wie woont er hier in een grote stad :D
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

5061

Een beter advies is niet te krijgen. Of je moet het naastgelegen huis overkopen. Dan kun je zelf bepalen wie je buren worden. Of het uiteindelijk beter zal worden is nog maar de vraag. Overdenk alles nog maar 's. Wens je veel wijsheid en inzicht.
Grimm - Linn - Oppo - Nessie Vinylmaster - Tidal Master

i2Paq

#43
Quote from: N1v3K on February  1, 2019, 11:15:04
Eerder andersom...

Huurwoningen worden planmatig onderhouden. Met redelijk vaste cyclus wordt er geschilderd, dakbedekking vervangen, gevels gereinigd etc.
Kopers daarentegen geven niks om de buitenkant. Als er iets wordt vervangen, zal het eerder de keuken of de badkamer zijn.

Ik zie hier in ieder geval behoorlijk veel "verpaupering" van koopwoningen. De huurwoningen in de straat ernaast staan er dan prima bij...

Dat zal dan per straat / dorp verschillen.

Hier is men zeer zuinig op zijn/haar koophuis terwijl de Wooncompanie er weinig tot niets doet aan hun huurhuizen.

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

reza

Bedankt voor sommige goede tips, ik ga er mee aan de slag. Voor diegene die dit bagitaliseerd wens ik jullie hetzelfde toe als wat ons is overkomen. :baaa:
Topic mag op slot.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Kjelt