Marantz na6006 in combinatie met een pm6006 automatisch aan

Started by jeroenudb, January 29, 2019, 20:04:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jeroenudb

Goedenavond,

Sinds vorige week ben ik de trotse eigenaar van een Marantz pm6006. Graag zou ik hier ook een streamer op aansluiten bijvoorbeeld de na6006. Omdat we een Google home assistent hebben zou ik graag de na6006 (die Heos ondersteund) met stembedediening aan willen zetten, die dan weer de pm6006 aanzet. Kan dit met de remote kabel of niet? Ik heb de vraag aan Marantz gesteld maar de servicemedewerker wist het zo ook niet. Misschien zijn hier mensen met deze ervaring.
Anders wacht ik tot Harmony het in het Nederlands doet dan stuur ik het met de Harmony hub aan.

Matthijs1973

lijkt me wel, staat toch gewoon in de handleiding? http://manuals.marantz.com/NA6006/EU/NL/OBAOSYqpxeaqom.php

'Als dit toestel wordt aangesloten op een Marantz-versterker, kan de versterker worden bestuurd via dit toestel met de HEOS App. Externe controlesignalen die worden ontvangen door de versterker, kunnen ook worden gebruikt om dit toestel te besturen. Configureer vervolgens "Aansluiting" en "Instellen".'
NAD M33 // NAD C588 // NAD C568 // Harbeth SHL5plus xd // AudioQuest Niagara 1200

jeroenudb