Anthem STR INTEGRATED AMPLIFIER

Started by muzikant, January 29, 2019, 09:26:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sirius666

Quote from: muzikant on February  5, 2019, 09:37:31
Heeft er iemand ervaring met Anthem STR voor en eindversterker?
Wat zou het bijdragen aan mijn Hyperion HPS-968 met 90db tegenover mijn rega elicit-r versterker?

De kans dat iemand dezelfde combi heeft zal heel klein zijn. Ook zal jij een andere huiskamer en akoestiek hebben waardoor andermans mening irrelevant is.

Aangezien je de speakers gewoon niet goed had staan is je grootste probleem nu toch weg? Wat wil je nu nog met dsp (Dirac enz) bereiken?

muzikant

Mijn luidsprekers nog beter en nog meer gecontroleerd laten klinken in mijn luister omgeving wanneer het mogelijk is,( met arc )
Ik weet dat het perfecte geluid niet mogelijk is maar toch,
Misschien is de sts integreted amplifer ook voldoende vandaar mijn vragen die me bezig houden


Sirius666

Quote from: muzikant on February  5, 2019, 20:30:14
Mijn luidsprekers nog beter en nog meer gecontroleerd laten klinken in mijn luister omgeving wanneer het mogelijk is,( met arc )
Ik weet dat het perfecte geluid niet mogelijk is maar toch,
Misschien is de sts integreted amplifer ook voldoende vandaar mijn vragen die me bezig houden

Als je last van teveel laag hebt dan is het zeker een goede optie. Of als je Rega prima bevalt aparte kamercorrectie, bijv de Paradigm PW Link.

muzikant

Quote from: Sirius666 on February  5, 2019, 22:03:45
Als je last van teveel laag hebt dan is het zeker een goede optie. Of als je Rega prima bevalt aparte kamercorrectie, bijv de Paradigm PW Link.
daar ik geen ervaring hiermee heb,
Moet men alleen maar de output van de Paradighm aansluiten op eender welke input van de rega elicit-r en om de arc te gebruiken,
Dit zou toch wel een mooie oplossing kunnen zijn omdat ik toch wel tevreden ben over rega,