Mobile view niet mogelijk?

Started by RonG, January 26, 2019, 10:38:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

RonG

Wanneer ik bv met mijn gsm naar tweakers ga past dit forum mooi en is er fatsoenlijk mee te werken.

Kan dit niet gerealiseerd worden voor het ht forum?

Heb tapatalk geprobeerd maar kan er niet mee overweg.

Tabcam

Alles kan, maar kost helaas tijd en geld.

Er zijn ook Tapatalk alternatieven https://alternativeto.net/software/tapatalk/
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

Erik

Ik zie geen verschil met pc en mobiel eigenlijk. Wat mis jij dan?
Tapatalk weiger ik te gebruiken net als alle andere websites die je op hun app willen hebben
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

RonG

Mobile view schaalt de layout zoals het hoort cq passend, nu is het enkel de website wat niet past.
Check tweakers.net maar eens dan zie je wat ik bedoel.

Als dit kan dan is tapatalk oid ook niet nodig.

RonG


Erik

Alles schaalt hier alleen de bijlages niet maar die kom ik amper tegen.
Kan even geen screenshot vanaf mobiel op forum zetten.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

RonG

Hier als voorbeeld, Bij het HT forum is alles onleesbaar en moet ik inzoomen etc. bij de mobile view bij tweakers is het prima geschaald.


Idske

#7
Beste is om de tapatalk app te gebruiken. Dan wil je nooit meer het normale forum gebruiken :)

Edit: al gemeld zag ik. Toch je weet niet wat je mist. Chronologische volgorde van topics werkt zo veel makkelijker om te zien wat er allemaal gepost is dan een simpele responsive versie van het forum.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
HT: 7.1.4 | Denon X4300H + Denon PMA 1510 ae | 2 x Dali Zensor 7 | 8 x Dali Zensor 1 | Dali Zensor Vokal | XTZ 12.17 Edge | JVC X7900 | Synology NAS | Zidoo Z9X | Apple TV 4K

Huiskamer: 5.0.0 | Denon 2113 | 2 x Dali Zensor 5 | 2 x Dali Zensor 1 | Dali Zensor Vokal | Panasonic 65ST50 | xbox one s | Dune hd solo lite

Erik

#8

Oh kleine letters bedoel je. Idd dit is enige forum waar tekst niet te lezen is op mobiel.
Al is het sinds overgang van vorige browser naar Chrome iets leesbaarder geworden.

Quote from: RonG on January 28, 2019, 16:13:22
Hier als voorbeeld, Bij het HT forum is alles onleesbaar en moet ik inzoomen etc. bij de mobile view bij tweakers is het prima geschaald.


"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

RonG

Quote from: Erik on January 29, 2019, 11:08:23
Oh kleine letters bedoel je. Idd dit is enige forum waar tekst niet te lezen is op mobiel.
Al is het sinds overgang van vorige browser naar Chrome iets leesbaarder geworden.

Yep, idd. Ga eens chrome gebruiken op de gsm, screenshot is van Firefox.

RonG

Quote from: RonG on January 29, 2019, 11:19:24
Yep, idd. Ga eens chrome gebruiken op de gsm, screenshot is van Firefox.

Is niet echt veel beter.

Zoals tweakers en andere sites cq forums zoals reddit, daar is het prima.
Dus er is voor het HT-forum geen "mobile view" mogelijk ga ik maar van uit gezien er verder van de beheerders geen reactie komt 8)

Erik

We hebben geen beheerders meer volgens mij.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill