Sonos one of play 5 houden ?

Started by audio_stabilo, January 24, 2019, 21:39:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

audio_stabilo

Ik heb al eens een topic geopend hierover. Alleen nu heb ik de playbar erbij. Play 5 heb ik nu als surround speakers. Alleen heb ik het vermoeden dat dit wat overkill is. Ze hangen namelijk niet ver bij mij vandaan. Niet achter mij maar naast mij. Zou de one niet voldoende zijn dan ? En kunnen die ook wat volume verdragen ? Ze hoeven niet zo hard te werken natuurlijk. Iemand ervaring met de verschillen tussen de one en play 5 als surround ?

VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

audio_stabilo

Quote from: VlisChris on January 24, 2019, 21:53:54
Uitproberen.

Hoor liever een ervaring van iemand voor ik iets ga verkopen en kopen. Mediamarkt is niet zo makkelijk met terug nemen ;)

VlisChris

Dat je de One niet had was me niet duidelijk.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

brtram

Sonos zelf geeft een 100 dagen niet goed/tevreden geld terug garantie.

Voor details kijk zelf even op de site.

i2Paq

#5
Ik zou de Play:5 houden. Zelf heb ik ze ook en ik denk dat de meerdere drivers in de Play:5 je van een beter detail voorzien dan een Play:1.

Helemaal als je op een lager geluidsniveau speelt.


Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

JGvH

Uit eigen ervaring de one heeft voor zowel in stereo als surround meer dan genoeg volume!

JGvH

Trouwens online bij MediaMarkt besteld nog NOOIT problemen met retourneren gehad

audio_stabilo

Quote from: JGvH on January 25, 2019, 10:32:27
Uit eigen ervaring de one heeft voor zowel in stereo als surround meer dan genoeg volume!

Vooral als ze vlakbij je staan lijkt mij

i2Paq

#9
Maar gaat het er om of ze "hard" gaan of omdat ze detail /beter weergave hebben?

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

audio_stabilo

Quote from: i2Paq on January 25, 2019, 12:25:42
Maar gaat het er om of ze "hard" gaan of omdat ze detail /beter weergave hebben?

Nee maar als ik de playbar hard zet dat ze het wel trekken net als de play 5. Maar die play 5 staan maar heel iets open in de surround opties