Subwoofer van 2.1 setje te gebruiken?

Started by bsmpower, January 17, 2019, 14:11:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

bsmpower

Hoi allen, ik heb onlangs mijn nieuwe KEF LSX binnen gekregen en twijfel over het toevoegen van een subwoofer. Nu heb ik nog een 2.1 computer setje liggen met een subwoofer. Ik vroeg me af of ik deze, zonder schade toe te brengen aan mijn LSX, kan aansluiten? Meer om eens te kijken of een sub iets toevoegt dan dat het blijvend is. De subwoofer bevat de volgende connecties:
- Output voor de twee computer speakers (ga ik niet gebruiken)
- Ingang voor de volume regelaar (ga ik niet gebruiken)
- Twee Audio-in L/R (rood/wit) die met een kabel samenkomen in een enkele 3.5mm jack plug.

Kan ik deze 3.5mm jack (die ik eerst nog moet omzetten naar digitale coax) probleemloos in de sub-out van de LSX pluggen en gaan de lage tonen automatisch richting de sub, of krijg ik mogelijk problemen met het feit dat ie normaal ook stroom en output geeft aan de 2 satelliet speakers?


noot87

#1
1 van de 2 audio inputs met een tulpstekker aansluiten op je sub out van je LSX.

Zou geen problemen moeten geven. Ik denk zeker dat een sub wat toevoegd aan een setjes KEF LSX. Vooral een goede. Ik weet niet of je de crossover kunt instellen op je LSX?
NAD M10 + KEF R7 + Rythmik FV15HP

bsmpower

Bedankt voor je reactie! Met de KEF app heb ik wat subwoofer opties zoals Low-pas frequency.