Ned. dvd's in Amerika?

Started by Pim, May 8, 2004, 12:57:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Pim

Ik ga deze zomer naar Amerika om familie te bezoeken, graag zou ik voor hun wat dvd's meenemen (ned muziek en film) maar deze kunnen ze daar niet afspelen, heeft er iemand een oplossing zodat dat wel kan, is het bijv. mogelijk om hun dvd spelers regiovrij te maken?

mvrgr. Pim
denon AVC A1 SRA / denon A1 / Barco G808S / Infinity IRS Omega / Infinity Renaissance 90 / Floating Cameleon Voice / SVS PB12 Ultra2 / Pronto pro NG / Topfield 5000 / Crystalio II / Moome /  v/d Hull

OscarTango

net zoals je bij ons spelers regiovrij te maken, kun je die van hun regiovrij maken. Merk en type noteren en kijk maar eens op www.vcdhelp.com...

Waar wonen ze ergens ? Niet dat dat er wat mee te maken heeft, maar ik ben nogal geinteresseerd in de USA...
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

Pim

Bedankt gaan we proberen.
Ze wonen tussen Orlando en Miami in dus ik heb genoeg te doen daar. Ik ga nu zelf voor de 8e keer ofzo maar het verveeld me nog niet.

Pim
denon AVC A1 SRA / denon A1 / Barco G808S / Infinity IRS Omega / Infinity Renaissance 90 / Floating Cameleon Voice / SVS PB12 Ultra2 / Pronto pro NG / Topfield 5000 / Crystalio II / Moome /  v/d Hull

OscarTango

ha, ja..ben ik ook "al" 2 keer geweest. Mijn favorite stad in the US is Boston,..en daar ga ik vaker op bezoek. In juli weer eens...kreeft eten, krab, steamers...mmm, krijg nu het water al in de mond  ;D
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround