Panasonic PT-AT6000E

Started by Timvg, January 14, 2019, 16:01:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Timvg

Aankoopdatum december 2016 - met ~2000u op de teller (steeds in ECO mode gebruikt).
Een leuke functie is de automatische herkenning van 21:9 content met automatische zoom om een constant beeldhoogte te verkrijgen (instelbaar en uitschakelbaar)

Aankoopprijs was destijds rond de ~1300 euro.

Wij verhuizen eind deze week, en een HT staat niet hoog op de prioriteitenlijst. Ik ben ook niet echt een videofiel, dus ik ben niet enorm op de hoogte van de 2dehands prijzen van dergelijke spullen. Oorspronkelijke factuur/verpakking etc aanwezig.

reza

Hoi,

Ik schat zo rond de 2a3 honderd.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

twani

Quote from: Timvg on January 14, 2019, 16:01:42
Aankoopdatum december 2016 - met ~2000u op de teller (steeds in ECO mode gebruikt).
Een leuke functie is de automatische herkenning van 21:9 content met automatische zoom om een constant beeldhoogte te verkrijgen (instelbaar en uitschakelbaar)

Aankoopprijs was destijds rond de ~1300 euro.

Wij verhuizen eind deze week, en een HT staat niet hoog op de prioriteitenlijst. Ik ben ook niet echt een videofiel, dus ik ben niet enorm op de hoogte van de 2dehands prijzen van dergelijke spullen. Oorspronkelijke factuur/verpakking etc aanwezig.

Nondeju, 2000 uur in net twee jaar :tounge2:

Timvg

Quote from: reza on January 14, 2019, 16:56:23
Hoi,

Ik schat zo rond de 2a3 honderd.

Had ik al een beetje bang voor dat die dingen niet enorm waardevast waren.

Quote from: twani on January 14, 2019, 17:08:45
Nondeju, 2000 uur in net twee jaar :tounge2:

Laat ons zeggen dat deze dubbeldienst doet als televisie  :coffee:

towi1989

Bowers&Wilkins 702S2 & HTM71S2 | Marantz SR7008 | Rotel RB-1582 MK2 | LG 65E6V

Timvg


knubbe

Hier mogelijk interesse, hoor graag als je een prijs hebt.
-| Naim UnitiLite | XTZ 99.26 | Apple Mac mini | Panasonic 65VT50 ISF |-

stereo showcase

Timvg

Wel ik geloof dat ik hem voor de gegeven richtprijs toch maar hou. €1000 euro kwijt op een toestel van €1300 op 2j lijkt me net wat teveel van het goeie  :turn:

jeepee

Ik heb de mijne hier op het forum vorig jaar gekocht voor 400 euro. Ik vond dat een mooie prijs voor zo´n beamer. Zet echt een fraai plaatje neer. Bij mij stond er 1600 op de teller.

jossie

#9
300 euro is veel te weinig. Fijne beamer, heel makkelijk te plaatsen, gemotorizeerde zoom en focus, ideaal voor CIH zonder gedoe.

Nauwelijks (eigenlijk niet) te horen, kijk er alweer een klein jaar naar...

Als jij 'm nieuw gekocht hebt, lijkt mij 500 euro een betere prijs.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Omni !

Timvg

Bedankt voor meedenken allemaal - de afschrijving is mij echter wat teveel van het goeie.
Mochten er mensen zijn die een mooi 60" of groter televisiescherm hebben staan, en interesse hebben in een ruil - wil ik het altijd wel in overweging nemen. Ik zal dit dan ook in de het juiste subforum herposten.