Marantz SR6004 met defect

Gestart door NissanRulez, januari 5, 2019, 13:56:41

Vorige topic - Volgende topic

NissanRulez

Bij deze een Marantz SR6004 waarbij het power-lampje rood knippert, na een 3 button reset gaat hij aan en na een seconde of 5 hoor je een relais een klik geven en gaat hij weer uit. in de tussentijd is het apparaat te bedienen (b.v. ander ingang kiezen e.d.)

Voor de rest is het apparaat in prima conditie al haperen sommige knoppen van de afstandsbediening wel (ie een euvel), ik gebruikte een universele AB, ik ben de eerste eigenaar.
Ik heb inmiddels een nieuwe receiver gekocht dus deze kan weg, alles zit er bij, audyssey mic, RX101 bluetooth module, AB en het boekje heb ik ook nog wel ergens.

Wellicht is het probleem simpel op te lossen maar ik heb er verder geen verstand van helaas.

Prijs, 50,- ?
Op te halen in Soest

Meer foto's of filmpje van het opstarten en uitschakelen, even PM sturen.

Groetjes

Ron_Z

Je kan deze reset nog eens proberen want je bent niet de enige geweest met dit probleem. Opgelost verkoop je hem toch een stuk makkelijker en levert je vooral meer op.

IF YOU EXPERIENCE THE POP OF DEATH, YOU CAN SOMETIMES RESET THE UNIT BY PRESSING SURR MODE, CLEAR AND EXIT SIMULTANEOUSLY

remco320

Er is een speciale reset mogelijkheid voor als je een kortsluiting hebt gemaakt, volgens mij is dat de hard reset to factor default. Die staat niet in je handleiding maar is op internet voor elke receiver te vinden. Met mijn sr7002 waren het drie knoppen op het frontpanel tegelijk 5 sec indrukken.

NissanRulez

Bedankt voor de feedback, na de reset start hij wel op echter na een seconde of 5 klikt ie weer uit, het is vast iets eenvoudigs maar zoals ik al aangaf heb ik er helaas niet genoeg verstand van.

Ik heb inmiddels een andere dus deze mag weg.

NissanRulez