Bubble upnp & Qobuzz naar Marantz NA6005

Started by PorscheHD, January 2, 2019, 19:33:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

PorscheHD

Beste mensen,

Ik heb Bubble upnp app op mijn telefoon en die is ingelogd op Qobuzz en de app streamt dan naar de Marantz maar ik zit met een paar vragen voor ik voor een abonnement ga kiezen.

- telefoon moet altijd aan staan?
- max kwaliteit is nu streaming 16/44 dus de 25,- euro abbo is nu nog niet zinnig? (24/96 streams)
- als hij streamt via de telefoon in hoeverre heeft dat kwaliteitseisen verlies en is de upgrade van Spotify naar dit systeem via Bubble dan zinnig?

Alvast bedankt voor de antwoorden en adviezen!

H&C Hifi

waarom zo omslachtig ?

Ik zou dan gewoon voor spotify kiezen (of Tidal als je verschil kan waarnemen)

Is veel makkelijker via de HEOS app..

PorscheHD

#2
Omdat ik dan een nieuwe Marantz moet kopen en ik het belachelijk vind dat ik een prima apparaat in de prullenbak moet gooien omdat Marantz besluit dat ding niet te updaten  :tongue2:

H&C Hifi

Excuus, te snel gelezen (dacht dat het om de NA6006 ging)

Evengoed zou ik in jou geval gewoon voor spotify gaan..

PorscheHD

6006 gaat er wel komen een keer maar tot die tijd moet ik het met de 6005 redden en Spotify is de kwaliteit te wisselend..... Er zijn dagen dat ik denk ja klinkt lekker en dagen dat het gewoon helemaal ruk is. Soort waas niet scherp rommelig zeg het maar.....

H&C Hifi

Quote from: PorscheHD on January  3, 2019, 18:54:00
Er zijn dagen dat ik denk ja klinkt lekker en dagen dat het gewoon helemaal ruk is. Soort waas niet scherp rommelig zeg het maar.....

Ik denk dat dat meer de ''state of mind'' is, als je bijv moe bent ofzo klinkt alles vaak ook minder en zet je na een paar nummers de set uit.
Ga maar eens muziek luisteren in het donker nadat je een paar drankjes op hebt  :angel:   


In de winkel heb ik een std. playlist op spotify die ik door en door ken, ik heb werkelijk nog nooit een dag gehad dat ik dacht hey.. ik mis iets...
En serieus ik gebruik die playlist dagelijks.