Streamen vanaf Synology NAS luister ervaringen

Started by Vhond, January 1, 2019, 15:16:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

StereoMike

Quote from: Vhond on January  2, 2019, 22:32:52
Ik heb het idee dat Minim de NAS om de zoveel tijd uit slaapstand haalt (terwijl er niks nieuws valt te indexeren en of er muziek geserveerd hoeft te worden).
Als je de NAS alleen voor minim gebruikt zet je hem toch helemaal uit. Heb je nog meer services draaien dan zou ik de slaapstand al niet overwegen.
Sometimes the greatest way to say something is to say nothing at all from Justin Timberlake

twani

Nog net voordat 2019 voorbij is dit topic even omhoog schoppen :tounge:

Ik heb Minimserver op mijn bescheiden Synology DS215 NAS draaien. Dit tot volle tevredenheid.

Vraagje....   hoe of waar kan ik een webadres van een internet radiostation aan Minimserver toevoegen zodat mijn Kef LSX'en deze zender niet via Airplay2 afspelen maar direct vanaf de NAS.

Weet iemand dat?

advr

Op het minimserver forum kun je voorbeelden vinden. Zelf heb ik eens van Radio 2 een 'playlist' gemaakt en kun je dus via de nas afspelen. Ik heb een 412+

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster