Einde van super combo ? denon avp pre-pro en denon poa power-amp biede problemen

Started by danielo, December 28, 2018, 14:32:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

vik

De POA-A1HD heeft het eufel dat je eens in de zoveel tijd de schakelaars op de achterkant een keer moet verschuiven.  RCA>>XLR en Bridge switch. Daar is niets aan te doen maar als het 1x per jaar is het veel.

De Denon AVP en AVC hebben sinds het 3D Board een warmte probleem. Ze hebben door het nieuwe board een hele belangrijke airflow geblokkeerd. Dit passen wij aan met een upgrade.

Dit is een heel langzaam proces en de chips op het 3D board solderen zich zelf los door de hitte die ontstaat, met als gevolg dat de AVP (AVC) langzaam defect raakt.


Quote from: danielo on December 29, 2018, 10:52:58
Top, ja ik baal meer dan de POA dan van de AVP die helaas nu eenmaal door alle techniek een bepaalde levens-cycle heeft dat wist ik toen ik hem kocht. Heb gisteren alles nagekeken en schoongemaakt met de kap eraf. Zie geen echte problemen. Het 'vanzelf' uitgaan doet zich ook voor als ik hem alleen stroom geef en aanzet zonder kabels erin. Ik ga kijken de komende dagen eens kijken hoe random het is door de configuratie te veranderen (bv uit bridge halen of rca te zetten. Het lijkt mij iets kleins want zoals ik al aangaf als die 'werkt' klinkt alles normaal.

Daniel.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike