Author Topic: Koppelen of ontkoppelen van luidsprekers?  (Read 3164 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline AudioEnZo

• Just music...
  • HT forum donateur
  • senior member
  • Trade Count: (0)
  • Total likes: 43
  • Alles is onmogelijk, als je maar wil...
    • Audio En Zo
Re: Koppelen of ontkoppelen van luidsprekers?
« Reply #75 on: April 14, 2019, 12:21:25 »
Hier zitten ze ook sinds een paar weken onder de speakers en deel je enthousiasme!
Gr. René
Audio En Zo

Offline B-art

« Reply #76 on: April 14, 2019, 12:31:34 »
Oei dat bedrag, moet de WAF niet achter komen bij mij thuis. Wel mooi en solide lijkt mij.
stereo ► musical fidelity A5 integrated / A5 cd / A5 tuner ■ clearaudio emotion ■ benz micro ace HO ■ lenovo laptop met Qobuz sublime+ en roon ■ musical fidelity v-link 192+ ■ tentlabs b-dac mkII ■ dynaudio contour s3.4 ■ rel r505 ■ lehmann audio linear ■ hifiman sundara
home theatre ► oppo bdp-83 ■ samsung UE46D7000 isf
kabels ► audio note AN-La en AN-C ■ apogee wyde eye ■ oyaide tunami ■ qed ■ essential audio tools current conductor L ■ supra

Offline Xander32

• HT forum donateur
  • The ultimate HT Forum elite group
  • Trade Count: (+16)
  • Total likes: 167
  • Pluk de dag voor je in een vaas eindigt !
    • Sander's Stereo Site
« Reply #77 on: April 14, 2019, 12:32:21 »
Ik mag idd voor jou hopen dat je na een paar weken nog enthousiast bent over schijfjes a €90 per stuk  ;)

Hier zitten ze ook sinds een paar weken onder de speakers en deel je enthousiasme!
Tannoy Kensington SE  ||  Marantz PM11 s3  ||  Marantz NA11 s1
B&W P9 Signature  ||  Marantz HD-DAC1  ||  Bluesound Node 2

Offline AudioEnZo

• Just music...
  • HT forum donateur
  • senior member
    • Audio En Zo
« Reply #78 on: April 14, 2019, 12:37:44 »
Bevalt al een paar weken uitermate goed en zou me niet kunnen bedenken waarom het plotseling niet meer zou bevallen.
Gr. René
Audio En Zo

Offline Laan

« Reply #79 on: April 14, 2019, 16:08:10 »
Oei dat bedrag, moet de WAF niet achter komen bij mij thuis. Wel mooi en solide lijkt mij.

Je moet sowieso nooit over bedragen praten met de WAF. De GAIA is niet ontsierend in het interieur en voorkomt aanschaf van nog grotere en veel duurdere speakers. Ik voorzie dat GAIA's the WAF's favourite tweak gaan worden.
« Last Edit: April 14, 2019, 19:29:13 by Laan »
Versterker: Audio GD M1 + M3 of Primaluna Dialogue Three + Five. Speakers: GamuT M'inenT M7 of Rosso Fiorentino Fiesole
Digitaal: SOtM sMS 200 ultra+sPS 500+tX usb ultra + Singxer SU 1 magnafied, Audio GD R7. Audiolab cdt6000. Analoog: Nottingham Analogue Spacedeck, Zyx 100R, Trichord Dino mk3, Dino+. Kabels: vooral Tubulus. En natuurlijk Gaia's onder de speakers :)

Offline AudioEnZo

• Just music...
  • HT forum donateur
  • senior member
    • Audio En Zo
« Reply #80 on: April 14, 2019, 16:37:50 »
Ik lees altijd veel gedoe met echtgenotes. Ben zeer blij dat ik daar geen last van heb, een favoriete uitspraak van mijn meisje is "al bouw je het vol tot de muur of plafond, als ik verder maar geen loopruimte inlever" :D
Hoeveel geld ik er aan spandeer interesseert haar al helemaal niets.
« Last Edit: April 14, 2019, 16:38:22 by AudioEnZo »
Gr. René
Audio En Zo

Offline pieper

• HT forum donateur
  • member
  • Total likes: 17
  • Een reboot in de morgen is een dag zonder zorgen
« Reply #81 on: April 14, 2019, 17:04:51 »
4 squash balletjes doorgesneden heeft hetzelfde effect,  695 € verschil voor het mooie uiterlijk
Wat elektrische dingen en wat dingen waar geluid uitkomt

Offline mijkie

• HT forum donateur
  • Highly esteemed member group
  • Trade Count: (+44)
  • Total likes: 66
« Reply #82 on: April 14, 2019, 18:12:01 »
Ik lees altijd veel gedoe met echtgenotes. Ben zeer blij dat ik daar geen last van heb, een favoriete uitspraak van mijn meisje is "al bouw je het vol tot de muur of plafond, als ik verder maar geen loopruimte inlever" :D
Hoeveel geld ik er aan spandeer interesseert haar al helemaal niets.

Hier t zelfde, ze vind mijn audio eigenlijk ook leuk, ze zegt, ik geniet er ook van mee
Adam ARTist 6
NAD C658
JL 12W6v2 / Hypex DS8.0

Offline AudioEnZo

• Just music...
  • HT forum donateur
  • senior member
    • Audio En Zo
« Reply #83 on: April 14, 2019, 18:13:05 »
Gr. René
Audio En Zo

Offline Laan

« Reply #84 on: April 14, 2019, 19:21:23 »
4 squash balletjes doorgesneden heeft hetzelfde effect,  695 € verschil voor het mooie uiterlijk

Mij is het niet gelukt met dergelijke tweaks. Als je de Gaia's hebt vergeleken met 4 doorgesneden squah ballen en er was geen verschil, dan bespaar je inderdaad veel geld. Mazzelaar!  :colgate:
Versterker: Audio GD M1 + M3 of Primaluna Dialogue Three + Five. Speakers: GamuT M'inenT M7 of Rosso Fiorentino Fiesole
Digitaal: SOtM sMS 200 ultra+sPS 500+tX usb ultra + Singxer SU 1 magnafied, Audio GD R7. Audiolab cdt6000. Analoog: Nottingham Analogue Spacedeck, Zyx 100R, Trichord Dino mk3, Dino+. Kabels: vooral Tubulus. En natuurlijk Gaia's onder de speakers :)

Offline B-art

« Reply #85 on: April 15, 2019, 20:10:39 »
Je bracht mij op het idee om mijn niet meer gebruikte transrotor jumbo pucks te verkopen, zie marktsectie en maar voor 5 euro per stuk (8 stuks). Uitstekende tweak.
stereo ► musical fidelity A5 integrated / A5 cd / A5 tuner ■ clearaudio emotion ■ benz micro ace HO ■ lenovo laptop met Qobuz sublime+ en roon ■ musical fidelity v-link 192+ ■ tentlabs b-dac mkII ■ dynaudio contour s3.4 ■ rel r505 ■ lehmann audio linear ■ hifiman sundara
home theatre ► oppo bdp-83 ■ samsung UE46D7000 isf
kabels ► audio note AN-La en AN-C ■ apogee wyde eye ■ oyaide tunami ■ qed ■ essential audio tools current conductor L ■ supra