Tv Opnemen op usb stick?

Started by HJ, December 23, 2018, 10:22:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

HJ

Ik heb een samsung mu8000 met de ziggo smartcard via adapter direct in de tv.
Nu zou ik willen opnemen, dat heb ik geprobeerd met een hdd en werkt prima.(deze had ik niet over)
Is het mogelijk om ditzelfde te doen maar dan met usb stick?
Moet die stick aan bepaalde eisen voldoen? (Ik heb het geprobeerd met een oude usb stick maar de tv gaf een fout melding)

Verstuurd vanaf mijn telefoon.


denoontje

ik heb een usb stick in mijn Samsung tv en een smartcard van ziggo in een adapter.
IDD werken niet alle sticks...ze moeten denk ik minimale schrijfsnelheid hebben.

Heb jij hd direct op een usb poort aangesloten en is het een extern gevoedde?
De stick die ik heb is te klein om bijv gehele f1 wedstijd op te nemen en ik heb nog een hd liggen.


Mokumer45

#2
Ik heb aan mijn Sony smart TV een HDD van WD (een Elements Portable van 2 TB) aangesloten staan en daar al een flink aantal programma's opgenomen op staan en nog een enorme ruimte over. Dit werkt dus prima.
In jouw geval zou het ook met een USB stick moeten kunnen, maar die moet dan wel sowieso voldoende capaciteit hebben en op de TV geformateerd zijn. En waarschijnlijk ook voldoende schrijfsnelheid, maar geen idee hierover w.b. USB sticks.
Huiskamer: AVR: Denon AVC-X4700H, Speakers: Teufel T400 Mk2, Teufel Cubycon 5.1 met bijbehorende Subw , Teufel Reflekt, 2e Subw: Sony SA-WMS535, Audio Streamer: Teufel Raumfeld Connector 2, 4K Speler: Sony UBP-X800, DAT Rec: Sony DTC-55ES, Cassette Rec: Sony TC-K630ES, DVD/Video Rec: Sony RDR-VX450, Pick-up: Dual CS-429 met Shure M97XE of Ortofon 2M Red of Audio Technica AT-VM95EN element, Phono Amp: Teufel PhonoStation 1, Media Box: UPC Pace DRC7111, div. Headphones, o.a. Sony MDR-DS6500, TV: Sony 49X8305C.
 Extra: Micro System: Sony CMT-CPX1. Slaapkamer: nog div. apparaten.

Lucky.L

Ik heb een 32GB stick in mijn samsung en dat werkt prima.
Kef R7,Lyngdorf TDAI 3400,Canare 4S11,  Samsung 65QN85A.,Mede8er med600x3d,Panasonic DMP-UB 700 ,  Samsung HW-Q900A

HJ

Quote from: Lucky.L on December 23, 2018, 14:34:14
Ik heb een 32GB stick in mijn samsung en dat werkt prima.
Hoeveel (in minuten) past er dan ongeveer op en heeft die stick bepaalde specificaties?

Verstuurd vanaf mijn telefoon.


HJ

Quote from: denoontje on December 23, 2018, 12:25:19
ik heb een usb stick in mijn Samsung tv en een smartcard van ziggo in een adapter.
IDD werken niet alle sticks...ze moeten denk ik minimale schrijfsnelheid hebben.

Heb jij hd direct op een usb poort aangesloten en is het een extern gevoedde?
De stick die ik heb is te klein om bijv gehele f1 wedstijd op te nemen en ik heb nog een hd liggen.
Ik had die hdd op een usb van de one connect box, dat werkte goed. De schijf was usb 3.0 zonder eigen voeding dus.

Verstuurd vanaf mijn telefoon.


HJ

Inmiddels een stick gevonden die het doet, geen idee wat de specs zijn.
1min opname heeft ongeveer 100mb nodig.

Verstuurd vanaf mijn telefoon.


TopGun2010

Ssd werkt ook prima! 250 gb kost vandaag de dag niet veel meer, je hebt verloopstekkertjes van usb3.0 naar sata
HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

Littletycoon

Quote from: hans. on December 24, 2018, 15:49:37
Inmiddels een stick gevonden die het doet, geen idee wat de specs zijn.
1min opname heeft ongeveer 100mb nodig.

Verstuurd vanaf mijn telefoon.
Waarom zoveel, 100mb per minuut is giga

H B

Quote from: Littletycoon on December 25, 2018, 23:52:05
Waarom zoveel, 100mb per minuut is giga
Dat is 6 gig per uur dat is vrij normaal voor een stream

HJ

Quote from: Littletycoon on December 25, 2018, 23:52:05
Waarom zoveel, 100mb per minuut is giga
Geen idee, dat regeld de tv...

Verstuurd vanaf mijn telefoon.