0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Ik had ergens gelezen dat er ook een versie met streaming gaat komen. Weet jij daar iets van?Groeten...
Nog niks van vernomen, de nieuwe serie van Quad klinkt heel gemakkelijk en matcht eigenlijk in elke setup.Heb je al iets van een budget in gedachte ? Een los (simpel) streamertje ernaast is geen optie ?
Wattages zeggen niets, is alleen maar een indicatie hoe hard iets kan.
Op zich heb je gelijk maar het betekent met grote waarschijnlijkheid dat ik maar een hele kleine range van de volumeknop kan gebruiken. En dat vind ik niet handig. Op dit moment heb ik een 150 Watt eindversterker en mijn voorversterker heeft een volumeregeling die met stapjes werkt (weerstanden). Bij het derde stapje begint het al bijna te luid te worden. Geen fijne combinatie dus maar om dat bij een andere versterker te voorkomen, heb ik aan 50 Watt wel genoeg. Tot aan 100 W neem ik het in beraad, alles daarboven heeft erg weinig kans of het moet verder alles kunnen wat ik wil.Groeten...PS: Wellicht hebben deze apparaten digitale volumeregelingen en misschien is dit probleem dan wel helemaal geen probleem meer. Geen idee.
Volgens mij voldoet de Pioneer nc50dab precies aan jouw wensen!
Wat ik me afvraag, deze heeft geen DAB+ toch? De "oude" DAB werkt niet dus deze optie is dan nutteloos lijkt mij.Verstuurd vanaf mijn telefoon.
Ah, interessant. Maar nét niet alles. Geen MC phono trap maar een MM en ik kom geen Google Chromecast tegen. Daar kan ik denk ik wel mee leven.Bedankt voor de tip.Groeten...