Bestaat het?: Netwerkstreamer/cd-speler/versterker+MC phono/Spotify/Google Music

Started by Kwabbernoot, December 20, 2018, 16:49:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kwabbernoot

Bestaat er een apparaat met de volgende mogelijkheden?

- Streaming vanaf de NAS
- Internet radio
- Ondersteuning voor Spotify en Google Music (Chromecast ingebouwd)
- Versterker met minimaal 2 x 20 W
- Phono MC ingang
- Nog minimaal 1 RCA ingang
- Ingebouwde CD-speler
- Goede app.

Er zijn best een aantal die een behoorlijk aantal van deze functies combineren maar alles heb ik nog niet gevonden. De Naim Uniti Star komt denk ik nog het dichtst in de buurt alleen heeft die geen phono ingang.

Kijk ik niet goed of bestaat het gewoon niet?

Groeten...

bmateijsen

Als je de CD speler weglaat... dan een Linn DSM (Majik of Selekt). Als je de phono ingang extern doet, dan Lindemann MB:25 DSD.

Groet,

Bjorn

Kwabbernoot

De Linn was ik inderdaad tegen gekomen. De Lindemann ga ik eens opzoeken. Bedankt.

Groeten...

PS: Die heeft ook geen ingebouwde eindversterker.

Siddartha

Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2

jvanhambelgium

Quote from: Siddartha on December 20, 2018, 16:58:47
Volgens mij voldoet de Pioneer nc50dab precies aan jouw wensen!

Inderdaad, met wat standaard Google opzoekwerk komt die tevoorschijn als volledige match met alle requirements.
De kwaliteit van de app is natuurlijk persoonlijk, maar zou toch niet te beroerd mogen zijn lijkt me zo.
HT Zolder Topic : http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=107044.0
A multichannel audio system is intended to be a social experience,
shared among several listeners. It is not like stereo, an antisocial
experience, if it is to be heard properly. (Floyd E. Toole, Ph. D.)

bmateijsen

Quote from: Kwabbernoot on December 20, 2018, 16:54:34
De Linn was ik inderdaad tegen gekomen. De Lindemann ga ik eens opzoeken. Bedankt.

Groeten...

PS: Die heeft ook geen ingebouwde eindversterker.

Bij de Lindemann kan je een MB:50 of MB:55 als eindversterker toevoegen, kwalitatief zeer hoge set. En de MusicBook's zijn zo klein dat 2 MB's naast elkaar net zo breed zijn als een full size component.

Kwabbernoot

Quote from: jvanhambelgium on December 20, 2018, 17:01:59
Inderdaad, met wat standaard Google opzoekwerk komt die tevoorschijn als volledige match met alle requirements.
De kwaliteit van de app is natuurlijk persoonlijk, maar zou toch niet te beroerd mogen zijn lijkt me zo.
Hij komt inderdaad een heel eind. Hij heeft alleen geen phono MC ingang. Alleen mm.

Quote from: bmateijsen on December 20, 2018, 17:05:09
Bij de Lindemann kan je een MB:50 of MB:55 als eindversterker toevoegen, kwalitatief zeer hoge set. En de MusicBook's zijn zo klein dat 2 MB's naast elkaar net zo breed zijn als een full size component.

Ja, maar dat was nu net weer niet de bedoeling. Plus dat het wel een hele dure aangelegenheid wordt. Maar goed, ik had inderdaad geen maximum prijs genoemd.

Groeten...

Jumping Jack

Al eens bij AVM gekeken? Mijn cs5.2 ontbeert enkel de chromecast, maar dat is makkelijk verholpen.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Kwabbernoot

Ah, kijk eens aan. Met 300 Watt is hij wat te zwaar voor mijn luidsprekers maar ik zie dat er ook een 2.2 is met 100 Watt bij 8 ohm.
Ik kom alleen nergens Spotify tegen. Dat wordt wel ondersteunt?

Groeten...

jvanhambelgium

Quote from: Kwabbernoot on December 20, 2018, 20:43:15
Ik kom alleen nergens Spotify tegen. Dat wordt wel ondersteunt?
Geen Spotify, enkel TIDAL zo lijkt.
Kan je vb evengoed een Phono MC/MM bakje voor die Pioneer streamer zetten en is je probleem ook opgelost?

HT Zolder Topic : http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=107044.0
A multichannel audio system is intended to be a social experience,
shared among several listeners. It is not like stereo, an antisocial
experience, if it is to be heard properly. (Floyd E. Toole, Ph. D.)

Kwabbernoot


Cyrus·

Primare i35 Prisma? Of eventueel voorloper i32 met streaming board? Op Phono MC na voldoet 'ie aan alle wensen.
Groeten,
Edwin

mijkie

Quote from: CyrusOne on December 30, 2018, 11:25:25
Primare i35 Prisma? Of eventueel voorloper i32 met streaming board? Op Phono MC na voldoet 'ie aan alle wensen.

hoe krijg je daar zonder geweld een CD in  ;)
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

Cyrus·

Groeten,
Edwin

mijkie

Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

Sol

Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Kwabbernoot


Sol

Maar heb je er ook wat aan?  ;)
In principe een goeie streamer er aan hangen en klaar ben je.
Er moet ook een platenspeler aan kunnen, dus die streamer moet ook wel lukken dan lijkt mij. Genoeg mooie oplossingen, noem bijvoorbeeld iets met Roon (zie je vaak voorbij komen).
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Kingpin

T+A R 1000 E misschien ?
Geweldig apparaat zowel qua klank als afwerking.


Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

Sol

Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Kwabbernoot

Quote from: Sol on January  5, 2019, 16:49:11
Maar heb je er ook wat aan?  ;)
In principe een goeie streamer er aan hangen en klaar ben je.
Er moet ook een platenspeler aan kunnen, dus die streamer moet ook wel lukken dan lijkt mij. Genoeg mooie oplossingen, noem bijvoorbeeld iets met Roon (zie je vaak voorbij komen).
Tja, wat zal ik zeggen. Het hele idee is dat de set wat kleiner wordt. Ik weet niet of ik veel opschiet met een apparaat dat zelf ongeveer net zo groot is. Ook is twee keer 250 W veel te veel voor mij. Ik heb speakers met een gevoeligheid van >100db/w/m. Daarbij ben ik geen Musical Fidelity fan, althans het moderne spul van hun. Maar toch bedankt voor het meedenken.
Quote from: Kingpin on January  5, 2019, 17:54:19
T+A R 1000 E misschien ?
Geweldig apparaat zowel qua klank als afwerking.



Die is inderdaad wel erg fraai. Ik zal daar eens verder induiken. Bedankt voor de tip.

Groeten...

True Q

Quote from: Kingpin on January  5, 2019, 17:54:19
T+A R 1000 E misschien ?
Geweldig apparaat zowel qua klank als afwerking.
Vóór mijn overstap naar de HV lijn (T+A) had ik deze in mijn tweede set. Inderdaad een geweldig apparaat.

H&C Hifi

Quote from: Kwabbernoot on December 26, 2018, 17:26:56
Is er iemand bekend met de Quad Artera Solis (plus)?

Jazeker ! komt deze week weer bij ons in de showroom. (maar heeft geen streaming aanboord)

Barbapappa

Muziek

Kwabbernoot

Quote from: HcHifi.nl on January 15, 2019, 16:56:39
Jazeker ! komt deze week weer bij ons in de showroom. (maar heeft geen streaming aanboord)
Ik had ergens gelezen dat er ook een versie met streaming gaat komen. Weet jij daar iets van?

Quote from: Barbapappa on January 15, 2019, 17:50:38
Nog een optie is de Naim Uniti Atom. Zelf geen ervaring mee  ::)
Die heeft geen cd-speler aan boord. Ik zit wel te kijken naar de Naim Uniti Star.

Groeten...