0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Volgens mij voldoet de Pioneer nc50dab precies aan jouw wensen!
De Linn was ik inderdaad tegen gekomen. De Lindemann ga ik eens opzoeken. Bedankt.Groeten...PS: Die heeft ook geen ingebouwde eindversterker.
Inderdaad, met wat standaard Google opzoekwerk komt die tevoorschijn als volledige match met alle requirements.De kwaliteit van de app is natuurlijk persoonlijk, maar zou toch niet te beroerd mogen zijn lijkt me zo.
Bij de Lindemann kan je een MB:50 of MB:55 als eindversterker toevoegen, kwalitatief zeer hoge set. En de MusicBook's zijn zo klein dat 2 MB's naast elkaar net zo breed zijn als een full size component.
Ik kom alleen nergens Spotify tegen. Dat wordt wel ondersteunt?
Primare i35 Prisma? Of eventueel voorloper i32 met streaming board? Op Phono MC na voldoet 'ie aan alle wensen.
Oh ja....
Maar heb je er ook wat aan? In principe een goeie streamer er aan hangen en klaar ben je. Er moet ook een platenspeler aan kunnen, dus die streamer moet ook wel lukken dan lijkt mij. Genoeg mooie oplossingen, noem bijvoorbeeld iets met Roon (zie je vaak voorbij komen).
T+A R 1000 E misschien ?Geweldig apparaat zowel qua klank als afwerking.(Image removed from quote.)
T+A R 1000 E misschien ?Geweldig apparaat zowel qua klank als afwerking.
Is er iemand bekend met de Quad Artera Solis (plus)?
Jazeker ! komt deze week weer bij ons in de showroom. (maar heeft geen streaming aanboord)
Nog een optie is de Naim Uniti Atom. Zelf geen ervaring mee