VERKOCHT Musical Fidelity KW250S

Started by Maze, December 8, 2018, 17:26:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Maze

Wil je een mooie hifi set , maar heb je niet veel ruimte? Dan is dit de oplossing. Deze mooie Musical Fidelity KW250S heeft het
allemaal. Een 2 x 250 Watt hybride versterker (buizen in het voorversterker gedeelte) een tuner, cd speler, Dac en een uitstekende
phono voor versterker maakt dit een erg compleet apparaat. Dat mag ook wel met een nieuwprijs van 6.750 euro !
In 2018 is de cd speler/laser vervangen bij hifistereo.nl, waardoor je weer jaren probleemloos vooruit kan.

Vraagprijs: 1.600 euro => 1450 euro

- CD-speler, FM tuner, DAB tuner (geen DAB+)
- Hoogwaardige MD/MC voorversterker
- 2 x 250W eindversterkers (dubbel-mono, met twee ringkern transformatoren)
- Hybride buizenvoorversterker (twee EEC83 buisjes)
- Gewicht is bijna 30 kg
- Zowel digitale als analoge in- en uitgangen
- Afstandsbediening






Ralf67

MF X-series in 1 behuizing  8)

Mooi apparaat hoor, succes met de verkoop.

nimrod

KARAN (verkocht)| SONUS FABER(verkocht)| KEF LSX.

B-art

musical fidelity - tentlabs - lindemann - clearaudio - dynaudio - rel - lehmann - hifiman - grado - sennheiser - qobuz - spotify - audio note

Maze

Quote from: Ralf67 on December  8, 2018, 17:32:34
MF X-series in 1 behuizing  8)

Mooi apparaat hoor, succes met de verkoop.

Geen idee of het uit de X-series komt.. geloof meer uit de KW en de A serie. Klinkt wel zeer goed iig  :clapping:

Quote from: nimrod on December  8, 2018, 17:38:56
PM

En pm terug!

Quote from: B-art on December  8, 2018, 17:46:30
Heel mooi

Thanks!

Maze

Hier wat meer info, wilde toch even kijken welke kwaliteit het nou precies was. Maar zoals ik het in mijn hoofd had zitten klopt dus wel  :smile:

=> https://www.hifi.nl/artikel/4119/Musical-Fidelity-kW250S.html

Uitgebreid beluisteren is natuurlijk geen enkel probleem  :music:

Maze

Prijsverlaging. Nu voor 1550 euro  :music:

Maze


Maze


Maze

Laatste weekend voor oud&nieuw kick  8)

Maze


Maze

Hoop mensen die interesse hebben, maar die hebben het geld helaas niet  :unsure:

Dan maar weer even omhoog!

sultankat

dit id echt onder de marktprijs. Koopje!
Quad Artera Play Plus + Quad Elite QMP mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Ortofon OMB 20 | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Meze Audio 99 Classics | Tannoy D700 speakers | Wireworld Mini Eclipse 8 speakerkabels |  | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

Maze

Quote from: sultankat on January 20, 2019, 11:59:50
dit id echt onder de marktprijs. Koopje!

Tja, maar je moet wel een koper kunnen vinden natuurlijk  :music:

twani

Quote from: sultankat on January 20, 2019, 11:59:50
dit id echt onder de marktprijs. Koopje!

Vind dit altijd zo'n onzin.   De marktprijs is de prijs waarvoor ie verkocht wordt.  Blijft ie staan is ie te duur.

Of je moet het niet vervelend vinden om te wachten op die éne gek die vroeg of laat misschien toch langskomt.

Wanneer leert men nu eens dat de markt de prijs bepaald.

twani

Oh ja, voor ik t vergeet.

Prachtig apparaat, heb zelf de A3.5 gehad en was daar zeer tevreden van.

Geweldige bouwkwaliteit...

Maze

Quote from: twani on January 20, 2019, 21:46:34
Vind dit altijd zo'n onzin.   De marktprijs is de prijs waarvoor ie verkocht wordt.  Blijft ie staan is ie te duur.

Of je moet het niet vervelend vinden om te wachten op die éne gek die vroeg of laat misschien toch langskomt.

Wanneer leert men nu eens dat de markt de prijs bepaald.

Rustigggg twani!!  ;D  Hij bedoelt waarschijnlijk de 'waarde' ipv 'marktprijs' ..
Dat is namelijk zeer zeker het geval. Het is een prachtapparaat.. tenminste, als je zoiets zoekt natuurlijk  8)

twani

Quote from: Maze on January 21, 2019, 18:55:34
Rustigggg twani!!  ;D  Hij bedoelt waarschijnlijk de 'waarde' ipv 'marktprijs' ..
Dat is namelijk zeer zeker het geval. Het is een prachtapparaat.. tenminste, als je zoiets zoekt natuurlijk  8)

Ik ben rustiggggg :tounge2:


Ik vind m dit bedrag ook waard maar uiteindelijk bepaald de markt wat ie opleverd.

Weet alleen dat ik MF heulllll erruggggg mooi spul vind ;)


Maze

Quote from: twani on January 21, 2019, 19:09:49
Ik ben rustiggggg :tounge2:


Ik vind m dit bedrag ook waard maar uiteindelijk bepaald de markt wat ie opleverd.

Weet alleen dat ik MF heulllll erruggggg mooi spul vind ;)

Klopt gedeeltelijk, want wat is 'de markt'? Er zijn genoeg mensen die hem dolgraag willen kopen,
maar die hebben zelf ook weer een versterker staan die ze eerst willen verkopen. Het blijft toch een smak geld!




Maze

#19
Upje  :music:

En verkocht!