De Epson EH-TW9400 Bij Mediasluis

Started by Mediasluis, December 5, 2018, 15:45:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mediasluis

Tja, we mogen geen prijzen posten op het forum.
Hier vind je alle Epson projectors met prijzen.
https://mediasluis.nl/webshop/1/Projectors/2/Epson
De TW9400W staat er nog niet bij.
Epson heeft de specificaties nog niet gepost voor de Wireless versie, maar zoals we weten is het gewoon een witte TW9400 met een Wireless Transmitter/Switcher erbij.
Mediasluis levert alle projectors inclusief volledige ISF-Kalibratie Service, waarbij je projector vooraf eerst wordt nagekeken en gecheckt op dooie pixels, waarbij meteen ook de panelen worden uitgelijnd alvorens deze zijn ISF-kalibratie ondergaat voor 2K SDR, ook in 3D en 4K HDR BT2020 (in DCI P3), dit met meerdere gratis her-kalibraties.

Neem gerust contact op met jouw persoonlijke ISF-servicedealer Matthieu,  of maak een afspraak voor een demonstratie bij Mediasluis via +31-180-853391 / +31-645650925 of zend een e-Mail naar [email protected] of kijk voor meer informatie op www.mediasluis.nl/webshop  op  www.mediasluis.nl/reviews  voor de zeer uitgebreide review van allerlei videoprojectors en toebehoren  of ga naar  https://www.facebook.com/mediasluis

Pjotr27

Quote from: Mediasluis on December 20, 2018, 15:13:30
Tja, we mogen geen prijzen posten op het forum.
Hier vind je alle Epson projectors met prijzen.
https://mediasluis.nl/webshop/1/Projectors/2/Epson
De TW9400W staat er nog niet bij.
Epson heeft de specificaties nog niet gepost voor de Wireless versie, maar zoals we weten is het gewoon een witte TW9400 met een Wireless Transmitter/Switcher erbij.

Wat een rare regel, wie heeft dat bedacht? Wordt tijd voor een aanpassing. Als ik een advertentie zonder prijs plaats krijg ik meteen een aantal pm's dat dit tegen de regels is.....

Ik heb inmiddels mijn leesbril gevonden....Dank voor de duidelijkheid! Succes met de verkoop, helaas woon ik te ver weg om even langs te komen...
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

Mediasluis

#27
Och,... bij mij komen zelfs klanten langs die zelfs bij de grens van Frankrijk wonen.
Veel verder als dat zal het niet zijn toch hahaha?
Je maakt er een uitje van, gecombineerd met Zuidplein en IKEA hier bij ons.
In de zomer een mooi wandelgebied met een pannekoekhuis vlak hiernaast.
Dat is ook erg handig als je voor een her-kalibratie komt en je moet er 2 uurtjes op wachten, om alle modi weer te laten tunen.
Mediasluis levert alle projectors inclusief volledige ISF-Kalibratie Service, waarbij je projector vooraf eerst wordt nagekeken en gecheckt op dooie pixels, waarbij meteen ook de panelen worden uitgelijnd alvorens deze zijn ISF-kalibratie ondergaat voor 2K SDR, ook in 3D en 4K HDR BT2020 (in DCI P3), dit met meerdere gratis her-kalibraties.

Neem gerust contact op met jouw persoonlijke ISF-servicedealer Matthieu,  of maak een afspraak voor een demonstratie bij Mediasluis via +31-180-853391 / +31-645650925 of zend een e-Mail naar [email protected] of kijk voor meer informatie op www.mediasluis.nl/webshop  op  www.mediasluis.nl/reviews  voor de zeer uitgebreide review van allerlei videoprojectors en toebehoren  of ga naar  https://www.facebook.com/mediasluis

Maro

#28
Ik hou dit toch even in gedachten, lijkt me een mooie (tussen)stap naar 4K. Doe je ook aan inruil?
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

blue-eyes

In mijn tijd als admin was de regel dat het de sponsors niet VERPLICHT werd gesteld om prijzen te posten. Dit omdat het niet altijd handig is prijzen openbaar te maken. Denk bijv. aan verplichte prijsstelling waaraan dealers moeten voldoen, etc.


Misschien is de regel veranderd, maar zoals gezegd indertijd juist GEEN verplichting, maar mocht wel.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

RonG

#30
ITC heeft ook gewoon de prijzen vermeld op het forum :),

Anyway, ik houd mijn 9300 nog wel ff alhoewel het wel erg verleidelijk is ;)

Pjotr27

Quote from: Mediasluis on December 20, 2018, 16:43:29
Och,... bij mij komen zelfs klanten langs die zelfs bij de grens van Frankrijk wonen.
Veel verder als dat zal het niet zijn toch hahaha?
Je maakt er een uitje van, gecombineerd met Zuidplein en IKEA hier bij ons.
In de zomer een mooi wandelgebied met een pannekoekhuis vlak hiernaast.
Dat is ook erg handig als je voor een her-kalibratie komt en je moet er 2 uurtjes op wachten, om alle modi weer te laten tunen.
Heel veel verder, Indonesia, Sulawesi....
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

scoc

Quote from: Pjotr27 on December 20, 2018, 14:47:53
Echt aardig en behulpzaam, waarom niet gewoon de prijs in het bericht hier? Het gaat mij te ver om eerst een leesbril te moeten zoeken om de prijs te weten te komen. Jammer
Google search —> epson 9400w prijs
Woonkamer (stereo): Aurender N20 | Devialet Expert 220 Pro | TAD ME1 | Purepower+ 1500 | Vicoustic panels
Woonkamer (tv): Apple TV 4K | Panasonic TX-55HZ1000E | Sonos Beam v2
HT: Oppo UDP-203 CineMike mod 2 | OSMC Vero 4K | Apple TV 4K | Lyngdorf MP-60 + MXA-8400 | Marantz MM7055 CineMike | ATC SCM11/C3C/SCM11 | 4 x Monitor Audio CSS230 | 2 x B&W DB3D | JVC DLA-NZ7 | Stewart Studiotek G3 | Propower 1050

Jonkheer

Quote from: Dynky on December 19, 2018, 18:51:06
staat onderaan de review die je kan lezen via de link in de openingspost
Dat is de prijs voor de zwarte variant  :plain:

Quote from: Mediasluis on December 20, 2018, 14:26:28
De EH-TW9400W (Wireless en Wit) kost €400 meer.
Ok thanks, daar kan ik wat mee.  :pompom:
Dat is incl calibratie?

Quote from: Mediasluis on December 20, 2018, 15:13:30
Tja, we mogen geen prijzen posten op het forum.
Hier vind je alle Epson projectors met prijzen.
https://mediasluis.nl/webshop/1/Projectors/2/Epson
De TW9400W staat er nog niet bij.
Epson heeft de specificaties nog niet gepost voor de Wireless versie, maar zoals we weten is het gewoon een witte TW9400 met een Wireless Transmitter/Switcher erbij.
Sorry, was mij niet bekend dat er geen prijzen gepost mogen worden.

Quote from: scoc on December 20, 2018, 21:06:20
Google search —> epson 9400w prijs
Dat geeft niet de prijs weer van mediasluis  ;)
Epson EH-TW9400W | Kingpin TAB270 |Denon AVR-X4500H | 2x Kef Q750 | 2x Kef Q350 | 4x Kef Q50a |Kef Q650c |Kef Cube12b | XBOX One X

Jonkheer

Epson EH-TW9400W | Kingpin TAB270 |Denon AVR-X4500H | 2x Kef Q750 | 2x Kef Q350 | 4x Kef Q50a |Kef Q650c |Kef Cube12b | XBOX One X

Mediasluis

#35
De Epson EH-TW9400 serie is nu te bestellen en ik heb de eerste post even aangepast en de EH-TW9400W meegenomen in het verhaal.
De website is wat schoongeveegd en de link verwijst nu naar alle Epson projectors.
Mediasluis levert alle projectors inclusief volledige ISF-Kalibratie Service, waarbij je projector vooraf eerst wordt nagekeken en gecheckt op dooie pixels, waarbij meteen ook de panelen worden uitgelijnd alvorens deze zijn ISF-kalibratie ondergaat voor 2K SDR, ook in 3D en 4K HDR BT2020 (in DCI P3), dit met meerdere gratis her-kalibraties.

Neem gerust contact op met jouw persoonlijke ISF-servicedealer Matthieu,  of maak een afspraak voor een demonstratie bij Mediasluis via +31-180-853391 / +31-645650925 of zend een e-Mail naar [email protected] of kijk voor meer informatie op www.mediasluis.nl/webshop  op  www.mediasluis.nl/reviews  voor de zeer uitgebreide review van allerlei videoprojectors en toebehoren  of ga naar  https://www.facebook.com/mediasluis

pameijer

Welke bandbreedte heeft de draadloze HDMI versie eigenlijk, en volgens welke HDMI-specificatie opereert die?
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

Mediasluis

Ik heb de projector binnen en er al wat mee gespeeld.
Ik kan je alvast vertellen dat als dit het budget is waar je het mee wilt doen, kun je met deze Epson TW9400 gerust ademhalen hoor.
Het beeld van deze projector ziet er  geweldig mooi uit, voor een LCD projector van deze prijsklasse.
Je zult niks beters gaan vinden voor deze prijs.
Frame Interpolatie doet het niet met 4K, maar het beel;d is zo onvoorstelbaar vloeiend zonder FI, dat je waarschijnlijk gewoon het 2K beeld standaard laat opscalen en bij 4K zul je het eigenlijk niet missen.

Tsja, als je hem met de Sony VW270 gaat vergelijken wel natuurlijk, maar die kost gewoon weer een slok meer.

@ Pa Meijer.
Ik heb je vraag doorgespeeld naar Epson.
Ik heb de documentatie meestal compleet op mijn website staan onder de Specs, maar ik kan het nergens terug vinden.
De vorige TW9300W kon gewoon 4K met HDR doorzenden en dit werkte prima, maar tot 24P.
Of dit nu wel ook met de volle 60P gaat lukken ben ik zelf ook erg benieuwd naar.
Voor review heb ik altijd liever een productie model, maar misschien dat ik voor dit alsnog even een TW9400W kan lenen om dit te testen.
Er zijn al wat klanten die een TW9400W willen hebben, dus ik zal het met de eerst volgende die ik in handen krijg meteen testen.
Mediasluis levert alle projectors inclusief volledige ISF-Kalibratie Service, waarbij je projector vooraf eerst wordt nagekeken en gecheckt op dooie pixels, waarbij meteen ook de panelen worden uitgelijnd alvorens deze zijn ISF-kalibratie ondergaat voor 2K SDR, ook in 3D en 4K HDR BT2020 (in DCI P3), dit met meerdere gratis her-kalibraties.

Neem gerust contact op met jouw persoonlijke ISF-servicedealer Matthieu,  of maak een afspraak voor een demonstratie bij Mediasluis via +31-180-853391 / +31-645650925 of zend een e-Mail naar [email protected] of kijk voor meer informatie op www.mediasluis.nl/webshop  op  www.mediasluis.nl/reviews  voor de zeer uitgebreide review van allerlei videoprojectors en toebehoren  of ga naar  https://www.facebook.com/mediasluis

pameijer

Okay bedankt voor de moeite. Wachten we het antwoord van Epson even af.
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

Mediasluis

Het antwoord van Epson is niet helemaal wat ik wil hebben, maar goed.
De projector kan 4K HDR10+ en HLG op 60P in HDCP2.2, maar doet dit via de WHD transmissie maar tot 24P.
Het wireless HDMI werkt op 60Ghz bandbreedte.

De vorige TW9300W werkte ook al prima met 4K UltraHD Blu-Ray's, maar ook tot 24P.
Mediasluis levert alle projectors inclusief volledige ISF-Kalibratie Service, waarbij je projector vooraf eerst wordt nagekeken en gecheckt op dooie pixels, waarbij meteen ook de panelen worden uitgelijnd alvorens deze zijn ISF-kalibratie ondergaat voor 2K SDR, ook in 3D en 4K HDR BT2020 (in DCI P3), dit met meerdere gratis her-kalibraties.

Neem gerust contact op met jouw persoonlijke ISF-servicedealer Matthieu,  of maak een afspraak voor een demonstratie bij Mediasluis via +31-180-853391 / +31-645650925 of zend een e-Mail naar [email protected] of kijk voor meer informatie op www.mediasluis.nl/webshop  op  www.mediasluis.nl/reviews  voor de zeer uitgebreide review van allerlei videoprojectors en toebehoren  of ga naar  https://www.facebook.com/mediasluis

maximus79

Quote from: Mediasluis on January 16, 2019, 15:19:32

Frame Interpolatie doet het niet met 4K, maar het beel;d is zo onvoorstelbaar vloeiend zonder FI, dat je waarschijnlijk gewoon het 2K beeld standaard laat opscalen en bij 4K zul je het eigenlijk niet missen.


Is dit dan zo veel verbetert ten op zichten van de tw9300? Die vind ik niet vloeiend, heeft deze nieuwe panelen?
7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC N5 | KINGPIN Velvet Framed Screen VFS270-2:35.1 | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: Sony 65x8505c | Bluesound Node 2

Mediasluis

#41
Hij doet geen Frame Interpolatie bij 4K, maar ik mis het nu echt helemaal niet.
Het beeld ziet er zeer rustig uit en dat is een groot verschil met de vorige serie.
Het beeld was op de TW9300 ook al erg mooi, maar veel klanten haakten af vanwege de onrust, vergeleken met Sony of JVC.
En dit in 2K.
De Frame Interpolatie was dan ook echt nodig en het liefst op Normal, maar dan had je behoorlijk wat bijeffecten, maar ik kon er zelf niet naar kijken zonder FI.
Ik had al zoiets, dat als Epson dat kan oplossen, dan hebben ze een geweldige projector in dit prijssegment.
Juist dit is nu echt heel heel goed.
Mediasluis levert alle projectors inclusief volledige ISF-Kalibratie Service, waarbij je projector vooraf eerst wordt nagekeken en gecheckt op dooie pixels, waarbij meteen ook de panelen worden uitgelijnd alvorens deze zijn ISF-kalibratie ondergaat voor 2K SDR, ook in 3D en 4K HDR BT2020 (in DCI P3), dit met meerdere gratis her-kalibraties.

Neem gerust contact op met jouw persoonlijke ISF-servicedealer Matthieu,  of maak een afspraak voor een demonstratie bij Mediasluis via +31-180-853391 / +31-645650925 of zend een e-Mail naar [email protected] of kijk voor meer informatie op www.mediasluis.nl/webshop  op  www.mediasluis.nl/reviews  voor de zeer uitgebreide review van allerlei videoprojectors en toebehoren  of ga naar  https://www.facebook.com/mediasluis

DAHT

Klopt het dat er geen frame interpolation beschikbaar is zodra je 4k content afspeelt? en hoe rustig is het beeld in dat geval met 4k materiaal?
alvst bedankt voor alle info!
Mvg,
Dick

Christof_G

#43
Quote from: DAHT on January 23, 2019, 09:04:38
Klopt het dat er geen frame interpolation beschikbaar is zodra je 4k content afspeelt? en hoe rustig is het beeld in dat geval met 4k materiaal?
alvst bedankt voor alle info!
Mvg,
Dick

Jij hebt geen 4K nodig, want je ziet toch niet goed :) Zie post boven die van u, voor al uw antwoorden ;D
Speakers: 3 x M&K Sound S150 | 2 x M&K S150T | 2  x M&K MP150 | 4 x B&W CCM663RD | 2 x A*BNB 10PP sub | 2 x JL Audio E112
Elektronica: Arcam AV860 + PA720 + PA410 | miniDSP 2x4 HD | Bluesound Node 2i
Video: JVC N7 | Vero V | Panasonic UB424

pameijer

#44
Hoe gaat deze EH-TW9400(W) zich verhouden tot de JVC X7900? Beide 4K-pixelshift en HDR, maar als je kijkt naar lichtoutput (gecalibreerd), zwartwaardes en motion handling? Prijstechnisch komen ze aardig bij elkaar in de buurt namelijk!
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

Mediasluis

De zwartwaardes van de JVC X7900 zijn verpletterend voor de Epson TW9400.
De TW9400 is zonder DCI filter wel een lichtkanon, maar met filter doet de JVC het echt veel beter.
De kleuren op de JVC zijn mooier.
JVC gebruikt een LCoS techniek dat er transparanter uitziet ten opzichte van LCD.
Wel ben is verbaast hoe goed Epson presteert met een projector in deze prijsklasse.
Epson vind ik nu ook erg rustig kijken. Ik had bij de TW9300 echt veel moeite met die onrust en of bijeffecten met FI.
Mediasluis levert alle projectors inclusief volledige ISF-Kalibratie Service, waarbij je projector vooraf eerst wordt nagekeken en gecheckt op dooie pixels, waarbij meteen ook de panelen worden uitgelijnd alvorens deze zijn ISF-kalibratie ondergaat voor 2K SDR, ook in 3D en 4K HDR BT2020 (in DCI P3), dit met meerdere gratis her-kalibraties.

Neem gerust contact op met jouw persoonlijke ISF-servicedealer Matthieu,  of maak een afspraak voor een demonstratie bij Mediasluis via +31-180-853391 / +31-645650925 of zend een e-Mail naar [email protected] of kijk voor meer informatie op www.mediasluis.nl/webshop  op  www.mediasluis.nl/reviews  voor de zeer uitgebreide review van allerlei videoprojectors en toebehoren  of ga naar  https://www.facebook.com/mediasluis

pameijer

Quote from: Mediasluis on January 29, 2019, 16:52:45
De zwartwaardes van de JVC X7900 zijn verpletterend voor de Epson TW9400.
De TW9400 is zonder DCI filter wel een lichtkanon, maar met filter doet de JVC het echt veel beter.
De kleuren op de JVC zijn mooier.
JVC gebruikt een LCoS techniek dat er transparanter uitziet ten opzichte van LCD.
Wel ben is verbaast hoe goed Epson presteert met een projector in deze prijsklasse.
Epson vind ik nu ook erg rustig kijken. Ik had bij de TW9300 echt veel moeite met die onrust en of bijeffecten met FI.
En hoeveel van de voordelen van de JVC blijven nog overeind als je in een "normale" huiskamer kijkt? Oftewel met (bijna) witte muren en plafond, en altijd wel wat lichtinval vanwege een overload aan lantaarnpalen voor mijn deur.... Ik lees op AVCForums dat je in zo'n geval ook prima, en mss wel beter met een EH-TW7300/7400 uit bent.
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

Mediasluis

Ja, als je op de plek van je scherm ook in de avonduurtjes veel licht hebt,...
Het zwart wordt nooit dieper dan dat je scherm is in het donker.
Ik kan het hier wel goed nabootsen, door bv. één of meer rolluiken deels open te doen, of wat verlichting, op het niveau of de plek waar je thuis ook lichtinval hebt.
Dan kun je zien of de Epson TW9400 wel iets voor je is.
Mediasluis levert alle projectors inclusief volledige ISF-Kalibratie Service, waarbij je projector vooraf eerst wordt nagekeken en gecheckt op dooie pixels, waarbij meteen ook de panelen worden uitgelijnd alvorens deze zijn ISF-kalibratie ondergaat voor 2K SDR, ook in 3D en 4K HDR BT2020 (in DCI P3), dit met meerdere gratis her-kalibraties.

Neem gerust contact op met jouw persoonlijke ISF-servicedealer Matthieu,  of maak een afspraak voor een demonstratie bij Mediasluis via +31-180-853391 / +31-645650925 of zend een e-Mail naar [email protected] of kijk voor meer informatie op www.mediasluis.nl/webshop  op  www.mediasluis.nl/reviews  voor de zeer uitgebreide review van allerlei videoprojectors en toebehoren  of ga naar  https://www.facebook.com/mediasluis

Edliver

Ik heb de JVC X7900 nu +/- 3 weken en heb er nu zowat alles mee geprojecteerd, 1-2-4K  SDR / HDR en het is een pracht en genot om te schijnen,een prima calibratie door Werner (Home & the movies) en onze keuze van DVD / BD en nu ook de 4K schijfjes,laat het nu maar sneeuwen  :headbanging:
Wij hebben geen dedicated home theater,alles gebeurd in de woonkamer,lichte plafonds wel rolluiken,en wel laten toch altijd enkele kleine lichtjes branden , de scherpte / contrast en zwart waarden zijn voor ons  :colgate: :colgate: :colgate:
Enkel het geluid,zelfs op lage lamp mode,hoor je op stille momenten,maar echt storend is het niet (projector staat op een kleine halve meter achter en boven ons ).
Edd
LG 55B6V,JVC X7900,Marantz SR7013,Panasonic UB 820 ,Himedia Pro Q10,B&W 600 serie,Q Acoustic 2010.

pameijer

#49
Ik krijg als het goed is morgen zwart verduisterend doek binnen wat ik op kan hangen. Als het bevalt kan ik er meer van kopen voor de andere kant van de woonkamer. Het gaat me meer om de witte muren en plafond. Een hele mooie vergelijking met foto's kun je op deze website zien: http://projectiondream.com/en/epson-eh-tw9300-eh-tw7300-eh-ls10000-battle/.

Ik ga (nog) niet mijn muren en plafond donker schilderen en hoe mooi onderstaande oplossing ook is, die gaat ook nog even op zich laten wachten  :shaun:



Ik woon in Groningen dus probeer eerst zoveel mogelijk info op andere manieren te krijgen. Ik kijk nu nog naar alle mogelijkheden. Een tweedehands projector, of een Epson 9400/7400/7300 of een JVC X7900. Kan allemaal, maar het gaat erom of de meerprijs zich bij mij ook vertaalt in een veel betere performance. Je mag ze wel allemaal naar mij thuis opsturen natuurlijk  :clapping: Ik heb net een 250 cm breed iVisions CinemaHD scherm binnen gekregen en die mag wel wat beters dan mijn huidige EH-TW3200..
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!