SVS PC13 bash

Started by soragoi, December 5, 2018, 09:09:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

soragoi

in verband met een compleet nieuwe setup twijfel ik of ik mijn SVS subwoofer zal verkopen.
Wat denken jullie wat deze zal opbrengen.
Dit bedrag zal ook bepalen of ik hem weg zou doen of niet.

SVS pc13 bash,
2 jaar geleden is de versterker vervangen voor een nagekeken exemplaar. (JOS)

Staaled

"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

soragoi

leeftijd voor mij onbekend.

Wel helemaal in top staat en nog in het bezit van de originele doos en verpakkingsmateriaal.

Staaled

"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

GPO

Een paar jaar geleden "regende" het een aantal PC13 Ultra BASH varianten. Die gingen toen voor rond de 800/850 euro over de toonbank.

Ik denk dat als deze in een leuke staat is nog wel rond de 700 euro opbrengt.

De sub zal wss een jaar of 10 oud zijn dat wel (deze variant is rond 2008 op de markt verschenen), maar als de amp nagekeken is door Jossie (ik neem even aan dat je hem bedoeld), dan heb ik wel aardig wat vertrouwen in dat de amp het voorlopig zal blijven doen.
thuis : Epson EH-TW9300 | iVisions Cinema 4K ALR screen 136" | Samsung The Frame 2022 65" | Denon AVR-X7200WA | Denon DBT-1713UD | Dune BD Prime 3.0 | Klipsch RP-280F - Klipsch RP-450C - Klipsch RP-240S - Klipsch R-115SW | miniDSP 2x4 | QNAP TS-231P2 (2x4 TB) | VdHul/Profigold/Hama kabels | Xbox One | Google TV 4K

auto : Kenwood DDX4018DAB | Focal 165 AS

soragoi

deze is idd door Jossie nagekeken.

Maar een paar jaar geleden rond de 800/850 vind ik wel bijzonder.
Ik heb hem pas 2 jaar en echt veeeel meer betaald.

ik zou hem voor dat bedrag nu niet eens kwijt willen.
Dat de bass lager gaat dan de prijs snap ik maar onder de 1000 euro ga ik hem waarschijnlijk houden.

Voor film heb ik zelf nog nooit zon goede sub in een huiskamer gehoord, snap wel dat hij optisch en voor muziek niet in ieders smaak profiel ligt.

Wat kan ik nieuw kopen tot 1800 euro wat in de buurt komt van deze sub. voor film?

gast_001

Als het ding 10 jaar oud is nu dan is 1000 Euro wel wat "overdreven".
Kun je beter direct de thread sluiten   :o

fluissie

goedemiddag

als ik mij niet vergis (weet het eigenlijk wel zeker) heeft u deze ultra van mij over genomen...

u bent toen tussen de middag geweest in geldermalsen ervoor is het niet?

om op u vraag te komen: voor een dergelijk exemplaar welke behoorlijk op leeftijd zijn
lijkt mij 600 meer op zijn plek

heb er 2 gehad en de laatste heb ik 600 voor betaald en verkocht voor ik meen 700 2 jaar terug


Staaled

Quote from: soragoi on December  6, 2018, 15:56:04
deze is idd door Jossie nagekeken.

Maar een paar jaar geleden rond de 800/850 vind ik wel bijzonder.
Ik heb hem pas 2 jaar en echt veeeel meer betaald.

ik zou hem voor dat bedrag nu niet eens kwijt willen.
Dat de bass lager gaat dan de prijs snap ik maar onder de 1000 euro ga ik hem waarschijnlijk houden.

Voor film heb ik zelf nog nooit zon goede sub in een huiskamer gehoord, snap wel dat hij optisch en voor muziek niet in ieders smaak profiel ligt.

Wat kan ik nieuw kopen tot 1800 euro wat in de buurt komt van deze sub. voor film?
Dat doet er niet zo veel toe.
Het is eerder leeftijd en wat de sub ooit nieuw gekost heeft. Dat was 1599 als ik het goed heb.
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

soragoi

Deze svs komt niet uit geldermalsen maar uit België
Maar dat maakt niet uit.

ik ben het er wel mee eens om  het topic te sluiten want ik heb voor deze prijzen voor film nog niets fatsoenlijks gehoord.
Denk dat ik dan beter nog een paar jaar van kan gaan genieten.


fluissie

helder en dan had ik het mis met betreft de afkomst.

maar ik zou zeggen geniet ervan want voor ht is het een top sub en voor 600 700 of 800 gaat u weinig tot niks vinden welke het beter doen


GPO

Quote from: soragoi on December  6, 2018, 15:56:04
..
Dat de bass lager gaat dan de prijs snap ik maar onder de 1000 euro ga ik hem waarschijnlijk houden.
..

Krijg je er nooit voor. Ik zou het niet over hebben voor 10+ jaar oude sub.

Quote from: soragoi on December  6, 2018, 15:56:04
..
Wat kan ik nieuw kopen tot 1800 euro wat in de buurt komt van deze sub. voor film?
..

niets.

SVS zelf is erg duur geworden. voor 1800 krijg je net een PC12-plus, welke ook echt minder is. Denk ook dat de nieuwe PB3000 niet dezelfde performance geeft. Misschien wel in de buurt komt, maar wat schiet je er dan mee op?
thuis : Epson EH-TW9300 | iVisions Cinema 4K ALR screen 136" | Samsung The Frame 2022 65" | Denon AVR-X7200WA | Denon DBT-1713UD | Dune BD Prime 3.0 | Klipsch RP-280F - Klipsch RP-450C - Klipsch RP-240S - Klipsch R-115SW | miniDSP 2x4 | QNAP TS-231P2 (2x4 TB) | VdHul/Profigold/Hama kabels | Xbox One | Google TV 4K

auto : Kenwood DDX4018DAB | Focal 165 AS

soragoi

ja precies iedereen zegt dat hij ongeveer 800 waard is maar dat je onder de 1400 euro niets vergelijkbaars vind....
wel raar...maar 800 waard maar alles vergelijkbaars qua prijs is minder...?
voor mij is hij dan meer dan 800 waard, ik ga hem denk wel houden.

fluissie

#14
je kunt qua performance wel wat vergelijkbaars vinden....denk aan 2x r115 van klipsch

koop je op marktplaats nog wel is voor rond de 400 per stuk

maar nogmaals 800 voor ( idd wat gpo zegt) een sub van zeker 10 jaar oud is gewoon erg veel geld
laat staan 1000 euro.... , bash amp gerepareerd deinzen ook veel mensen van terug

voor iets meer dan 1000 koop je een arendal  sub 1.5 gloednieuw thuis bezorgd met garantie en geplaatst in een hoek zal deze ook niet eens zo gek minder druk leveren


gast_001

PC13 gaat wel dieper dan de Klipsch.

Mario D

800€ lijkt me een erg faire prijs idd.
Dan is het nog af te wachten in welke staat deze uiterlijk verkeerd.

Als je de prijs die er je er voor wil niet kan krijgen niet zeuren en sub bij houden.  :tongue2: