Battlefield V

Started by HJ, November 11, 2018, 18:48:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

HJ

Wie heeft hem al gespeeld?
Ik vind het een waanzinnig gaaf spel met enorme velden en geweldige graphics.
Het is nu wel echt een groot slachtveld als het 32/32 is in conquest.


Verstuurd vanaf mijn telefoon.


PorscheHD

Tis awsome! Dat geluid ook zooo dik! Mensen met een SVS kunnen hun lol op. Speel op PS4.

HJ

Next lvl deze game!
Waanzinnig grote velden.

Verstuurd vanaf mijn telefoon.


Jumping Jack

Ik heb enkel de beta gespeeld, en daar duurde het even voor ik er echt in kwam. Battlefield 1 heb ik wel stuk gespeeld...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

RonG

Ik ook, op de PC.
Erg gaaf maar ben er niet zo goed. Zal wel de leeftijd zijn :)

Jumping Jack

Ben gezwicht voor een Xbox one X met battlefield V, maar zit nog volop in RDR2...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

HJ

Rdr2 is niet online toch? Dat is voor mij juist het belangrijkste in de game.


Verstuurd vanaf mijn telefoon.


Jumping Jack

De multiplayer komt volgende week  :headbanging:.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Sailor Jan

Speel nog steeds COD: WW2

Helaas kwam ik nog geen Cyber Monday/Black Friday deal tegen van Battlefield.

Hoe is Battlefield te vergelijken met COD?
Wees lief voor jezelf

HJ

Quote from: Jumping Jack on November 26, 2018, 20:24:46
De multiplayer komt volgende week  :headbanging:.
Ze zijn eigenlijk niet te vergelijken denk ik. Rdr2 is wel erg mooi gemaakt, ben wel benieuwd hoe de mp dan is. Word dat ook een open wereld?

Verstuurd vanaf mijn telefoon.


HJ

Quote from: Sailor Jan on November 26, 2018, 22:29:10
Speel nog steeds COD: WW2

Helaas kwam ik nog geen Cyber Monday/Black Friday deal tegen van Battlefield.

Hoe is Battlefield te vergelijken met COD?
Imo zijn ze niet te vergelijken.
Ja beide zijn fps oorlog shooters en grafisch mooi maar ze verschillen behoorlijk. Ik heb jaren cod gespeeld maar na deel BO1 oid was ik het echt zat. Spel was altijd hetzelfde en tactiek is niet echt van belang. Later met die exoskelet op huizen springen etc, wat een onzin (imo). Toen ben ik over gegaan op bf4 en nu bf5.
Bij battlefield kan tactiek je helpen, ik ben niet zo heel snel(lees wat ouder) en kan bij bf nog best leuk meedoen, bij cod sta ik dan echt onderaan.

Grootste verschillen naar mijn idee zijn:
Cod = kleine velden, weinig tactiek nodig, wie snel met de controller is wint(reactie spel), makkelijk solo spelen, minder spelers en geen voertuigen/vliegtuigen etc

Bf5 = mega grote velden, samen spelen is een must en tactiek kan heel belangrijk zijn. Als je minder goed bent kun je wat in de achterhoede blijven. Max 64 spelers, mega slachtpartijen en voertuigen en vliegtuigen. Deze bf heeft ook geen modern spul zoals nachtkijkers en warmte kijkers etc, de scouts hebben een monokijker that's it.

Ik denk dat als je vanaf cod komt het echt wennen is maar ik ga niet meer terug ;-)
Zo zie ik het iig.



Verstuurd vanaf mijn telefoon.


mradem

Quote from: hans. on November 26, 2018, 22:56:51
Imo zijn ze niet te vergelijken.
Ja beide zijn fps oorlog shooters en grafisch mooi maar ze verschillen behoorlijk. Ik heb jaren cod gespeeld maar na deel BO1 oid was ik het echt zat. Spel was altijd hetzelfde en tactiek is niet echt van belang. Later met die exoskelet op huizen springen etc, wat een onzin (imo). Toen ben ik over gegaan op bf4 en nu bf5.
Bij battlefield kan tactiek je helpen, ik ben niet zo heel snel(lees wat ouder) en kan bij bf nog best leuk meedoen, bij cod sta ik dan echt onderaan.

Grootste verschillen naar mijn idee zijn:
Cod = kleine velden, weinig tactiek nodig, wie snel met de controller is wint(reactie spel), makkelijk solo spelen, minder spelers en geen voertuigen/vliegtuigen etc

Bf5 = mega grote velden, samen spelen is een must en tactiek kan heel belangrijk zijn. Als je minder goed bent kun je wat in de achterhoede blijven. Max 64 spelers, mega slachtpartijen en voertuigen en vliegtuigen. Deze bf heeft ook geen modern spul zoals nachtkijkers en warmte kijkers etc, de scouts hebben een monokijker that's it.

Ik denk dat als je vanaf cod komt het echt wennen is maar ik ga niet meer terug ;-)
Zo zie ik het iig.



Verstuurd vanaf mijn telefoon.

De verschillen zijn inderdaad groot. Dat je bij Cod wint als je snel met de controller bent is wel kort door de bocht maar ik begrijp wat je bedoelt.

Ik vind BO4 heerlijk en deze BF5 niet zo

HJ

Quote from: mradem on November 27, 2018, 07:07:43
De verschillen zijn inderdaad groot. Dat je bij Cod wint als je snel met de controller bent is wel kort door de bocht maar ik begrijp wat je bedoelt.

Ik vind BO4 heerlijk en deze BF5 niet zo
Idd wat kort door de bocht maar Ik zie cod inmiddels als een soort arcade game, snel ff potje knallen.

Nog een groot verschil is dat de potjes in cod korter zijn, in bf is een half uur geen uitzondering.

Verstuurd vanaf mijn telefoon.


Sailor Jan

Gisteren BF V aangeschaft(aanbieding PS4).

Tot nu toe niet onverdeeld positief maar het is wel uitdagend. Het zijn wel hele mooie beelden. Voorlopig maar even proberen.

COD is inderdaad meer arcade achtig.
Wees lief voor jezelf

Sailor Jan

Onderhand 1.5 maand verder. Ik speel momenteel Battlefield meer dan CoD WW2. CoD(hardcore modes) bevalt mij eigenlijk beter maar daarop ben ik ook een beetje uitgekeken. Je ziet nu ook dat de animo daar minder wordt en de variatie in de spelletjes minder wordt.

Ik was na 2 weken bijna gestopt met Battlefield maar uiteindelijk toch een beetje mijn schwung gevonden. Momenteel speel ik meestal Recon. Vind het K/D ratio nog wel dubieus ondanks dat de meesten er tevreden over zijn.

Wees lief voor jezelf

HJ

Het is idd ff doorbijten maar dat had ik sowiso met BF.
Mooie van scout is dat je op andere beacons kan spawnen maar ook zelf een beacon kan neerzetten ;-)

Verstuurd vanaf mijn telefoon.


PorscheHD

Speel op de Xbox One X hou van de game heerlijke sfeer en lekker geluid!

PinkFloydRS is de naam voor de liefhebbers. Heb hem ook op PS4 (PinkFloyd_4life) al wel max lvl daar maar speel hem eigenlijk alleen nog op de One X.....