vraagje over Arcam phono stage

Started by TheMaestro, November 10, 2018, 14:44:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TheMaestro

hallo lui, mag helaas nog geen " gezocht"  plaatsen maar misschien dat iemand een tip voor me heeft.
Is hier iemand die misschien weet hoe ik aan een phono stage voor een Arcam A32 amp kan komen.
Volgens mij is de mijne kapot, krijg maar uit 1 kanaal muziek. Ook na een element wissel en aansluiten andere draaitafel. Alle advies welkom.
"The message is in the music"
Roksan Caspian M-Series1, Mystère Ai21, MF M6Si,  Sony X559ES, Sony PS-6750, Fluance RT85, JLTi phono stage, Tannoy XT8F, PSB Synchrony One,  Bluesound Vault2.

Rowdy

Interlinks van platenspeler naar phono al omgewisseld? Blijft hetzelfde kanaal geen geluid geven.
Solderingen nagekeken?

TheMaestro

"The message is in the music"
Roksan Caspian M-Series1, Mystère Ai21, MF M6Si,  Sony X559ES, Sony PS-6750, Fluance RT85, JLTi phono stage, Tannoy XT8F, PSB Synchrony One,  Bluesound Vault2.

TheMaestro

Alles een keertje losgekoppeld en daarna alles weer keurig aangesloten. Nu weer geluid uit 2 kanalen.
Maar...... er komt op de achtergrond uit 1 speaker een bijgeluidje mee, lijkt een beetje op een helicopter in de verte......plopper-de-plopper-de-plopper-de plopper etc....
Het meest hoorbaar tussen de tracks op het vinyl door.
"The message is in the music"
Roksan Caspian M-Series1, Mystère Ai21, MF M6Si,  Sony X559ES, Sony PS-6750, Fluance RT85, JLTi phono stage, Tannoy XT8F, PSB Synchrony One,  Bluesound Vault2.