9 November Demo dag ITC Home Theater met JVC en Sony

Started by J.A.F._Doorhof, November 2, 2018, 09:51:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Op 9 November van 19:00-21:00 hebben we een leuke demo avond met de JVC N5 en de nieuwe Sony (als alles goed gaat).
Wil je hierbij zijn mail dan naar verkoop@hometheater.nl

Eventueel kunnen we overdag ook nog wat demo's geven als er mensen zijn die daar prijs op stellen of in de avond niet kunnen.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Olaf A.

Ik heb deze avond mogen bijwonen met mijn vrouw, en ben zeer hartelijk ontvangen.
Het was een zeer uitgebreide avond met veel mogelijkheden om de verschillen tussen de beide projectoren te kunnen bekijken. :bigsmile:
Wij hebben het als prettig ervaren omdat er uitgebreid tijd is genomen om vragen te beantwoorden.
Ook was het prettig om dat met enkele anderen te doen, zodat er ervaringen konden worden gedeeld.
Helaas is er voor mij veel twijfel ontstaan over de keuze voor projectie. :blush:
Waar de Sony heel rustig speelt, met een betere motion flow instelling heeft de JVC een beter contrast, maar dus harder is qua beeld.
E.e.a. is natuurlijk logisch, als je kijkt naar de specs.
Wat mij verbaasde maar ook meteen de puzzelstukjes van op z'n plaats vielen is het feit dat de JVC met een glazen lens werkt en de Sony niet...(Verrassend ???) .
Al met al is de keuze er met het prijsverschil dus niet makkelijker op geworden :unsure:
Zo'n avond is dus wel een aanrader!! :clapping: :clapping: