HELP!!! YAMAHA RX-V3900 gaat niet meer aan

Started by FER ZX9-R, October 7, 2018, 15:37:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

FER ZX9-R

Beste mensen,

Ik heb de stereo YAMAHA RX-V3900 en nu gaat deze niet meer aan...
De optie om het knopje MASTER ON/OFF en STRAIGHT ingedrukt te houden heeft niet geholpen want ik krijg vervolgens niks te zien op de display. Het resetten heeft ook niet geholpen.
Ik krijg niks te zien in de display...

Wie kan mij hiermee helpen?

Groetjes,
Ferry

paulkokkie

Als die helemaal niks meer doet denk ik dat je voeding stuk is.
NAD C399+MDC module + Kef R3
(Denon AVR 4520 B&W DM640 B&WHTM61 S2)

stevefilmfreak54

Haal de stroom stekker eruit, wacht maar een seconde of 30 en dan opnieuw inpluggen en aanzetten, geloof dat je receiver in de stand by modus zit, heb ik ook een keertje gehad.
Samsung Neo QLED 4K 65QN95A, Samsung HW-Q800A, Denon AVR X4700H, Panasonic DP-UB424, Nvidia Shield PRO, Dune HD Real Vision 4k, Ziggo Next, 2x Kef Q750, Kef Q650C en 2x Kef Q300 op NorStone stands met Soundcare M8 spikes, 2x Dali Alteco C1, Audioquest 14/4 luidsprekerkabels voor, QED Profile 42 achter, XTZ 12 17 Edge + QED Reference 40 sub. kabel + AM 8033C, NAS: Synology 218 play.

FER ZX9-R

Stroom eraf helpt niet, echter na de stekker weer in het stopcontact te stoppen, hoor ik het apparaat wel aanslaan zoals je normaal de MASTER knop aan zet. Dit was daarvoor niet hoorbaar...


Leeuwarden

Als dit nog steeds het 'oude' probleem is dan is er een condensator van een paar dubbeltjes kapot in je voeding. Google maar eens.