Hunter Killer

Started by Erik, October 26, 2018, 01:44:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Erik

Een aanrader, vandaag gezien in 4DX.
In het begin doet het erg aan the hunt for Red Oktober denken uit de jaren 90. Dat is op zich al goed, maar ontwikkelt zich later nog verder en dat uit zich in een film vol goede actie.
Het geheel speelt zich af op een Amerikaanse onderzeeër die Rusland binnendringt om hopelijk WO3 te voorkomen en deels op Russische grond.
Je voelt de spanning als ze opgejaagd worden onderwater en iedereen was dan ook doodstil.
Een domper die me bij blijft was dat iedereen op de Russische torpedojager perfect Engels sprak. Dat hoort niet imo. Een hele vette 8.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

RubenV.

Leek mij al een gave film, maar ga ik nu zeker kijken. Bedankt voor je review  :clapping:
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

i2Paq

Het had er alles van een goede film te kunnen zijn/worden, maar als je goed kijkt sterft het van de fouten en dan is het niet meer dan een leuke film die makkelijk weg kijkt.

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

Malignant

Afgelopen weekend deze thuis gekeken, de 4K HDR versie.
Film an sich was vermakelijk, maar niets speciaals.

Was echter wel heel erg onder de indruk van de Atmos track die er bij zit.
Die is echt heel erg meeslepend. Dit was qua Atmos een van de betere die ik gehoord heb ( en de buren ook denk ik :) ) tot nu toe.
LG OLED 55C7 - Denon AVR X6300H - ATMOS 5.1.4 - 2x Focal 816W - Focal 800CC -  2x Focal 800SR - 4x Focal IC105 - SVS SB-2000 - Playstation 5 - Oppo UDP-203 JB - BlueSound Multiroom audio - Rega RP1 Elys2 - Project Tubebox Mk2 - QNAP TS-673A