RDR2 komt uit maar niet voor de PC : nu dan maar XBOX one X gekocht

Started by Kjelt, October 24, 2018, 21:12:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kjelt

Tja daar zit ik dan met mijn 4k game PC met 1080ti die ik verleden jaar in elkaar heb geschroefd om RDR2 te kunnen spelen  :nopompom:
Komt nu eindelijk een jaar te laat uit en alleen voor de consoles  :(
Het kan zo maar nog een jaar duren voor de PC versie in de schappen ligt en zo lang kan ik niet meer wachten :nowink:

Dus zojuist even de huidige consoles met elkaar vergeleken want mijn laatste console was de XBOX360  ;D
Als ik het zo snel goed heb gezien is de nieuwe 1TB XBOX one X de beste, snellere CPU en meer grafische power dan de PS4 pro.
Dus die heb ik dan maar besteld met gratis RDR2 en twee forza games voor onder de €450.- had erger gekund.

Zijn er meer mensen die nu voor RDR2 toch maar een console kopen, of ben ik de enigste ?

Jumping Jack

Bol.com?

Ik zit ook te twijfelen (heb wel al een one s, maar RDR 2 in zijn volle glorie is wel tempting)...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Kjelt

Ja bij Bol.
Nu zien of ze ook echt leveren, heb al eens eerder tevergeefs gewacht, hopelijk is de Sinterklaas aankoop meute nog aan het slapen  :D
Maar als je een One S hebt dan kun je het spel toch al spelen of wil je echt puur voor de 4K dan een X kopen?
Aan de andere kant die S ben je 2e hands vlak voor sinterklaas wel weer snel kwijt als ie er netjes uit ziet en je de verpakking nog hebt.

Erik

Ik moest rdr2 googlen om te weten wat het was zegt dat genoeg :D
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

xlr8

+1  :D

Dacht al dat ik de enige was, of is het de enigste ?


Quote from: Kjelt on October 24, 2018, 21:12:50
Zijn er meer mensen die nu voor RDR2 toch maar een console kopen, of ben ik de enigste ?

mradem

De pc dan maar verkopen en verder gamen op de xbox one x toch? Ik vind de prijs wel mooi trouwens die je ervoor betaald heb.

Overigens heb ik het vroeger ook eens gedaan met GT op de PS2. De enige PlayStation die ik heb gehad voor korte duur [emoji1]

Kjelt

Tja ik zit er al anderhalf jaar op te wachten.  :D
RDR1 vond ik een van de beste spellen omdat het niet supersnel was (mijn leeftijd) en normale hoeveelheid tegenstanders (offline dan).
Ik voel me dan in een soort westworld zitten , maar dan niet van de tv serie  :tounge:

mradem

Quote from: Kjelt on October 25, 2018, 08:34:39
Tja ik zit er al anderhalf jaar op te wachten.  :D
RDR1 vond ik een van de beste spellen omdat het niet supersnel was (mijn leeftijd) en normale hoeveelheid tegenstanders (offline dan).
Ik voel me dan in een soort westworld zitten , maar dan niet van de tv serie  :tounge:

Dus vanaf morgen zit jij 60 uur achter de xbox om de campaign uit de te spelen ;D . Ik ben zelf ook wel benieuwd hoor. Blijf het leuk vinden om maanden vooraf naar zo'n game toe te leven. Soms valt het resultaat dan wel enorm tegen maar goed ik verwacht van Rockstar wel resultaat.

RonG

Dacht dat het om Star Wars ging :P, ff gegoogeld maar dat ziet wel prachtig uit zeg.

Kjelt

Quote from: mradem on October 25, 2018, 08:55:06
Dus vanaf morgen zit jij 60 uur achter de xbox om de campaign uit de te spelen ;D .
Nou dat soort tijden heb ik gehad, nu werk, gezin , dus als ik een dik uurtje per dag kan spelen ben ik al tevreden  :)
Alleen dat vliegt voorbij en de tijd hou je niet meer in de gaten.
Laatste keer dat ik echt "verslaafd" aan een spel was , dat was bij AC Black Flag, man man wat was dat een mooi thema en spel.

RubenV.

Ook bij de introductie van de nieuwste nVidia gpu's (2080ti) valt er nog niet met een framerate van 60+ (en alle details op max) op 4k te gamen... Had gehoopt mijn 980ti te kunnen vervangen maar dat stel ik nog maar even uit. RDR2 koop ik voor de ps4pro, die ik al had voor de magische exclusives van Naughty Dog (Uncharted etc).
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

RonG

Als je dat vergelijkt met de nieuwste Xbox cq Playstation waar dat ongeveer wel kan (ik weet niet in hoe ver) en wat deze t.o. van wat je noemt nieuwste GPU cq game pc kosten ???

Kjelt

Collega wilde hem vandaag ook bestellen: op!
Nu krijg je opeens RDR2 er niet meer gratis bij en ook de prijs is omhoog gegaan. Dus net op tijd geweest.
Sinterklaas zal wel begonnen zijn  :D

master30

HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

Erik

Liep eergisteren in Utrecht langs zo'n gameshops en ik zag een enorme rij voor de kassa staan. Snapte er toen al niks van zal wel deze game zijn geweest dan. Was te lui om te kijken wat er aan de hand was. :D
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

RubenV.

Ik heb er anders de afgelopen week zeer veel reclame van op tv gezien... Bijna geen ontkomen aan haha  :tounge:
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

maximus79

Gisteren mee begonnen, wat een spel...... :pompom: Xbox X versie is native 4k!

Tip: Deel je xbox met een vriend/familie lid dan je kan voor de helft van de prijs spellen spelen. Als je ze dan ook nog eens met giftcards koopt in het buitenland dan speel je soms de nieuwst spellen voor 15 euro......
7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC N5 | KINGPIN Velvet Framed Screen VFS270-2:35.1 | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: Sony 65x8505c | Bluesound Node 2

m9

Quote from: Kjelt on October 24, 2018, 21:12:50
Tja daar zit ik dan met mijn 4k game PC met 1080ti die ik verleden jaar in elkaar heb geschroefd om RDR2 te kunnen spelen  :nopompom:
Komt nu eindelijk een jaar te laat uit en alleen voor de consoles  :(
Het kan zo maar nog een jaar duren voor de PC versie in de schappen ligt en zo lang kan ik niet meer wachten :nowink:

Dus zojuist even de huidige consoles met elkaar vergeleken want mijn laatste console was de XBOX360  ;D
Als ik het zo snel goed heb gezien is de nieuwe 1TB XBOX one X de beste, snellere CPU en meer grafische power dan de PS4 pro.
Dus die heb ik dan maar besteld met gratis RDR2 en twee forza games voor onder de €450.- had erger gekund.

Zijn er meer mensen die nu voor RDR2 toch maar een console kopen, of ben ik de enigste ?

ben er zojuist aan begonnen  :inlove: en heb hiervoor mafia definitive edition uitgespeeld op classic difficulty plus alle freeride missies (frustraties alom :D).

Dura

Quote from: master30 on October 25, 2018, 19:38:39
haha, ik ook  :angel:
En ik. dacht eerst dat het over dat stomme goudkleurige robotje van Star Wars die alleen maar een beetje kan piepen ging en ik begreep al niet wat Kjelt daar nou toch aan vond ;-)
Harbeth P3ESR, Powernode N330, LG G3 55' less is more.

Kjelt

Twee jaar later, ik moet zeggen ik heb al dik een jaar niet meer op mijn paard gezeten  :D
Ik denk als ik het nu opstart en vier uur aan updates moet laden ik het geen 5 minuten volhoudt  :D
Maar veel plezier er mee, het is echt een heel mooi spel.

m9

momenteel 40 euro via steam voor de normale editie dus niet de special edition.
deze speel je niet binnen 1 dag uit itt resident evil 3 :devil:

erg vermakelijk spelletje  8)

mount your horsie kjelt :D

m9

aan eenieder die deze game nog niet gespeeld heeft, dit is absoluut de beste game ooit.

rockstar heeft de lat zo hoog gelegd dat het overtreffen of zelfs evenaren van deze game in mijn ogen schier ondoenlijk is (zeg nooit nooit).

zoveel humor vernuft details echt alles klopt en het is ook nog eens een game die na 100+ uren geen seconde verveelt.

ik ga niks verklappen want ik wil geen enkele ervaring/verassing ontnemen.

als gta6 ook maar in de buurt komt dan zal het al de beste gta ooit worden.


Kjelt

Ja dat is het enigste jammere van Rockstar het spel maken kost zoveel manjaren dat ze maar 1 spel per 5 jaar ofzo uitbrengen.
Ik had bv best een Gladiator in Rome spel willen hebben, of iemand in 17e eeuws Amsterdam, etc.

m9

Quote from: Kjelt on November  7, 2020, 19:26:21
Ja dat is het enigste jammere van Rockstar het spel maken kost zoveel manjaren dat ze maar 1 spel per 5 jaar ofzo uitbrengen.
Ik had bv best een Gladiator in Rome spel willen hebben, of iemand in 17e eeuws Amsterdam, etc.

heb gehoord dat ze 7 jaar met deze bezig zijn geweest en dat met het wereldwijde team van rockstar.
het aantal manuren en de stroomlijning van de ontwikkeling hiervoor moet ongekend zijn.
ben niet gauw onder de indruk maar dit heeft mij met stomheid geslagen, zo bizar goed had ik nooit van z`n leven verwacht.

Jumping Jack

Blijft idd een schitterend spel. De mannen van rockstar slagen er steeds in om een meeslepend verhaal neer te zetten, waarbij je, wanneer de eindcredits voorbijkomen, je toch even wezenloos blijft zitten kijken...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs