Dali Suite 2.5 Woofer

Started by Stefan100, October 21, 2018, 16:48:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Stefan100

Hallo,

Ik ben in het bezit van de Dali Suite 2.5 front speakers. Hiermee ben ik nog steeds zeer tevreden. Helaas is er woofer defect geraakt (door kinderspeelgoed). Er zit een scheurtje in het rubber. Nu ben ik aan het zoeker naar een vervangende woofer. Dat is nog niet zo makkelijk. Het gaat om een 6,5 inch woofer, met rechte zijkanten. Weet er toevallig iemand waar ik een vervangende kan kopen? Of misschien heeft iemand nog wat onderdelen van de Dali Suite 2.5?

Ik heb er een paar foto's bijgevoegd.

Alvast bedankt.

Groet, Stefan

chansig

Ik zie de scheur niet zitten. Maar wanneer die in de rand zit dan is dat te repareren. Of zelf of door een bedrijf.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Stefan100

De 2e foto heb ik even snel van het internet geplukt om de vorm te laten zien.
Ik vrees dat de woofer naast de scheur ook intern defect is geraakt. Bij beweging maakt hij een schurend geluid.


NielsLu

Je kunt even contact opnemen met Total Speaker Repair uit Bedum. Die kunnen speakers heel goed repareren.
Arcam AVR5  *  Arcam BDP100  *  Playstation 3  *  Dune HD Smart D1  *  Tannoy Saturn S8 (fronts)  *  Tannoy Saturn S6LCR (center)  *  Tannoy Arena (rears). *  diy tv meubel / Monolith plus clone met Eminence LAB12 en SVS Sledge STA1000D