Marantz icm shield/ps4 pro ra

Started by Arcenon, October 21, 2018, 13:39:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Arcenon

#25
Quote from: road rebel on November  3, 2018, 10:41:39
Het is niet omdat een kabel werkt tussen ene Shield en een TV dat deze daarom ook zal erken tussen een receiver en een tv. De reden is zeer eenvoudig: bandbreedte.

In principe houdt een receiver in standaardinstellingen (dus met de hdmi upscale enz aan) de maximale HDMI bandbreedte tussen receiver en TV terwijl de bandbreedte tussen een Shield en de TV zal afhangen van de content.

PS: die maxter hdmi switches van de action laten geen full bandwith 4K HDR toe.

Klinkt plausibel, ware het niet dat alle door mij gebruikte kabels zgn high speed kabels die dus de 18gbps moeten halen. Op het moment dat ik met de ''defecte kabel'' 4k tussen de shield en de tv hang en een film opstart via de shield (en dan bedoel ik 10-bit UHD files van 60gb) werkt het wel, via de receiver werkte het niet met dezelfde kabel. Daarnaast als ik dus uberhaupt nog geen film opstartte op de shield maar gewoon simpel de UI in beeld had, een uitgangsignaal forceer van 1080p had ik nog steeds geen beeld.  Enige diagnose die kan worden gesteld is dat de kabel dus wel degelijk deze data kan versturen maar dat de apparaten picky zijn.
Bluesound Powernode 2I N330 + Dali Rubicon 6