JLaudio f113v2 BROM!

Started by papaleo, October 20, 2018, 15:14:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Masterkale

Quote from: papaleo on October 20, 2018, 22:07:40
Je doeld waarschijnlijk op een aardlus,neem ik aan?
Daar heb ik vroeger met mijn vorige pre en eindbakken van Parasound al is 'n een keer bijna een trauma van opgelopen... :crazy:

Op de sub kan je daar op het achterpaneel voor kiezen...:'Grounded' of 'Isolated' in beide standen maakt het voor de brom niet uit....ik heb deze in het begin uit voorzorg al op isolated gezet.

Ik heb alleen de fase en nul aangesloten op mijn sub. Dus geen aarde.
Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D  2x FRC-C - 1x FRC-D 5x custom accuton Atmos/Auro3d speakers -- Sub: SVS SB13ultra on a subdude HD  -  Preamp: Datasat RS20I Cinemike Amp: Marantz MM8077 Cinemike bridged 5 channel  + MM8077 cinemike  Mediaplayer: Oppo UDP-203 cinemike ultimate - Cables: Inakustik Referenz LS-1002-  Beamer: JVC NX9 cinemike - Screen:IVISIONS Cinema HD-Series 112 inch

papaleo

Yep...daar heb je overheen gelezen  ;)

Daarom denk ik,en dat is mijn logica dat de brom door de trafo/voeding veroorzaakt word of dit nu door 'vuile' stroom is of door een brakke trafo dat weet ik niet
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

papaleo

#27
Quote from: Masterkale on October 20, 2018, 22:25:44
Ik heb alleen de fase en nul aangesloten op mijn sub. Dus geen aarde.

Dit heb ik nog niet uitgeprobeerd...ga ik doen,thx!
Ik zou dan van een powercord de 'groene' draad in de stekker ('de aarde') ff moeten los koppelen.

Ik dacht dat je een aardlus brom alleen maar kon krijgen wanneer je èn een powerkabel (met aangesloten aarde) èn bv een rca/xlr aangesloten moest hebben om zo een 'lus te genereren...?
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

DofN

#28
Ik loop misschien op de zaken vooruit maar..

JL-Audio doet niet moeilijk over vervangen van plate-amps onder garantie. Zorg ervoor dat je dit uitgezocht hebt voor je garantie (2 jaar) vervalt want anders wordt het een kostbare zaak.

Ze repareren niet in Europa, en de dichtstbijzijnde importeur zit in de UK.





You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

papaleo

Quote from: doorofnight on October 20, 2018, 22:32:06
Ik loop misschien op de zaken vooruit maar..

JL-Audio doet niet moeilijk over vervangen van plate-amps onder garantie. Zorg ervoor dat je dit uitgezocht hebt voor je garantie (2 jaar) vervalt want anders wordt het een kostbare zaak.

Ze repareren niet in Europa, en de dichtstbijzijnde importeur zit in de UK.
Ja,daarom mijn sub is nu precies 1 jaar oud....zit mij al vanaf het begin niet lekker,had dit gelijk al aangegeven dat er een brom hoorbaar was...,ik dacht dat het naar verloop van tijd wel zou gaan verdwijnen maar de brom word naar mijn gevoel steeds luider.
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Masterkale

Quote from: papaleo on October 20, 2018, 22:31:21
Dit heb ik nog niet uitgeprobeerd...ga ik doen,thx!
Ik zou dan van een powercord de 'groene' draad in de stekker ('de aarde') ff moeten los koppelen.

Ik dacht dat je een aardlus brom alleen maar kon krijgen wanneer je èn een powerkabel (met aangesloten aarde) èn bv een rca/xlr aangesloten moest hebben om zo een 'lus te genereren...?

Dat is een 2de optie waardoor een lus kan ontstaan :)
Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D  2x FRC-C - 1x FRC-D 5x custom accuton Atmos/Auro3d speakers -- Sub: SVS SB13ultra on a subdude HD  -  Preamp: Datasat RS20I Cinemike Amp: Marantz MM8077 Cinemike bridged 5 channel  + MM8077 cinemike  Mediaplayer: Oppo UDP-203 cinemike ultimate - Cables: Inakustik Referenz LS-1002-  Beamer: JVC NX9 cinemike - Screen:IVISIONS Cinema HD-Series 112 inch

scoc

Ik heb begrepen dat sinds kort de JL Audio Marine importeur (ja die voor de boten) in Nederland ook de importeur is voor het JL Audio home gamma. Dit is www.waterdichteudio.nl ...

Dus mischien kan je daar eens horen.

Ik denk dat het versterkerspaneel is. Mijn dealer heeft dat ooit eens gehad met een klant van een v2 fathom. Daar is denk ik door JL Audio een nieuw versterkerspaneel opgestuurd maar dat heeft wel heb ik horen zeggen enige tijd nodig gehad ... waarschijnlijk met een stoomboot van de US.
Woonkamer (stereo): Aurender N20 | Devialet Expert 220 Pro | TAD ME1 | Purepower+ 1500 | Vicoustic panels
Woonkamer (tv): Apple TV 4K | Panasonic TX-55HZ1000E | Sonos Beam v2
HT: Oppo UDP-203 CineMike mod 2 | OSMC Vero 4K | Apple TV 4K | Lyngdorf MP-60 + MXA-8400 | Marantz MM7055 CineMike | ATC SCM11/C3C/SCM11 | 4 x Monitor Audio CSS230 | 2 x B&W DB3D | JVC DLA-NZ7 | Stewart Studiotek G3 | Propower 1050

vik

Heel vervelend Leo en zoals vermeldt in de app wordt dit opgelost.  ;)

Ik wil wel een aantal dingen hebben uitgesloten voordat dit monster wordt aangeboden aan de koerier voor garantie.

Mijn F113 heeft ook een hele zachte brom als hij aan staat, maar niet de klachten die jij nu hebt. Dan moet ik echt letterlijk mijn oor tegen de driver houden.  Ik weet dat stroom heel gecompliceerd kan zijn als er problemen op spelen. De ground lift werkt overigens alleen voor RCA niet voor XLR. (achter op de sub)

Ik wil zoals vermeldt in de app zo snel mogelijk bij je langs komen om persoonlijk een het ander uit te sluiten. Desnoods neem ik mijn eigen F113 mee. Als die dezelfde kuren vertoont bij jou dan zijn we alweer een stap verder.

Belangrijkste is dat het wordt opgelost. Het is zeker balen maar zoals gezegd wordt het opgelost.

Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

vik

Alles staat in verbinding met elkaar. De hdmi kabel van je projector naar de Marantz AV 8802 is ook al een aarde punt. Ook hier kan een lus ontstaan. Zo ook de hdmi kabel TV naar je Marantz.

Maar we moeten niet uitsluiten dat er een mogelijkheid is dat de sub daadwerkelijk een defect heeft.


Quote from: papaleo on October 20, 2018, 22:31:21
Dit heb ik nog niet uitgeprobeerd...ga ik doen,thx!
Ik zou dan van een powercord de 'groene' draad in de stekker ('de aarde') ff moeten los koppelen.

Ik dacht dat je een aardlus brom alleen maar kon krijgen wanneer je èn een powerkabel (met aangesloten aarde) èn bv een rca/xlr aangesloten moest hebben om zo een 'lus te genereren...?
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Xander32

Een professionele reactie  an Vik :thumbs-up:. Ik begrijp alleen niet waarom de ts zich niet direct tot hem heeft gericht, buiten het forum om. Als ik ergens iets heb gekochtwaarover ik niet (geheel) tevreden ben, zal ik mij altijd eerst tot de verkopende partij wenden.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Staaled

Ik zie veel goedbedoelde adviezen, maar als er geen beweging voelbaar is aan de conus kán het geen aardlus zijn.
Bespaart een hoop werk. :)

En elk apparaat ,hoe goed en duur ook, kan een makke hebben.
Dan komt service om de hoek kijken en aan Vik is dat wel toevertrouwd. :thumbs-up:
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

papaleo

#36
Quote from: vik on October 21, 2018, 08:33:32
Heel vervelend Leo en zoals vermeldt in de app wordt dit opgelost.  ;)

Ik wil wel een aantal dingen hebben uitgesloten voordat dit monster wordt aangeboden aan de koerier voor garantie.

Mijn F113 heeft ook een hele zachte brom als hij aan staat, maar niet de klachten die jij nu hebt. Dan moet ik echt letterlijk mijn oor tegen de driver houden.  Ik weet dat stroom heel gecompliceerd kan zijn als er problemen op spelen. De ground lift werkt overigens alleen voor RCA niet voor XLR. (achter op de sub)

Ik wil zoals vermeldt in de app zo snel mogelijk bij je langs komen om persoonlijk een het ander uit te sluiten. Desnoods neem ik mijn eigen F113 mee. Als die dezelfde kuren vertoont bij jou dan zijn we alweer een stap verder.

Belangrijkste is dat het wordt opgelost. Het is zeker balen maar zoals gezegd wordt het opgelost.
Bedankt vik voor het weer snel oppakken... ;)

Zoals je nog wel weet heb ik dit al van de eerste dagen dat deze sub hier staat al aangegeven.
Je was toen al eens bij me wezen luisteren en hebben toen met een verlengkabel stroom geprikt uit de berging dat hielp toen niet...en inderdaad jij vertelde dat jouw sub ook een brom had maar de laatste keer dat ik bij je was met die filmdag ben ik jouw f113 eens nader gaan beluisteren...
Daar hoorde ik in eerste instantie helemaal niets...,geen brommetje waar te nemen.
Ik moest inderdaad mijn oor pal bij/tegen de conus van de speaker houden om ietsje van een brom waar te nemen.
Als dat zachte brommetje zo mij zou zijn en niet op bepaalde momenten luidr zou worden zou ik het ook niet als storend ervaren.
Bij mij is het luider,de brom is vaak zachtjes aan wezig en is dan hoorbaar van af mijn zitplaats dat is ongeveer 1,50/2.00 meter van de sub vandaan,je hoef bij mij daarvoor niet je oor tegen de driver aan te houden als je voor de sub gaat zitten dan hoor je een constante brom.
Maar er zijn op onvoorspelbare momenten pieken waarbij de brom zo hard aanwezig is dat het het filmkijken/muziek luisteren negatief beïnvloed met name in de stille passages van de muziek/film word de brom (vaak) opgemerkt.
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

papaleo

#37
Quote from: vik on October 21, 2018, 08:33:32
Heel vervelend Leo en zoals vermeldt in de app wordt dit opgelost.  ;)

Ik wil wel een aantal dingen hebben uitgesloten voordat dit monster wordt aangeboden aan de koerier voor garantie.

De ground lift werkt overigens alleen voor RCA niet voor XLR. (achter op de sub)

Belangrijkste is dat het wordt opgelost. Het is zeker balen maar zoals gezegd wordt het opgelost.

Mijn sub is via rca aangesloten.
Ook als ik deze interlink ontkoppel gebeurt/veranderd de brom niet van sterkte of frequentie.
Ook niet na dat ik alle hdmi kabels had losgetrokken uit de vv
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

papaleo

#38
Quote from: Masterkale on October 20, 2018, 22:25:44
Ik heb alleen de fase en nul aangesloten op mijn sub. Dus geen aarde.

Heb gisteravond van een powerkabel de groen/gele aarde draad los gemaakt en deze aangesloten aan de sub...ook nu niet het gewenste resultaat de brom laat zich door deze maatregel niet van de wijs brengen en bromt 'vrolijk' verder  :-\
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

papaleo

Wanneer de sub aangezet word is de brom meestal niet gelijk aanwezig het duurt meestal n tijdje alvorens deze brom luider/hoorbaar begint te worden.
Het lijkt wel namate de sub warmer begint te worden het brommen tevoorschijn komt...


Ben vanaf vanmorgen 9:30 bezig...,En of de duivel er mee speelt, Hoor ik tot op heden bijna niets,alleen wanneer ik mijn oor tegen de sub houd dan hoor ik zachtjes n suis/brommetje precies zoals bij Vik z'n sub.

Zou het komen doordat het Zondag is en de meeste nog op 1 oor liggen hier in de buurt en dat er daardoor minder vervuiling op het lichtnet zit?
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

RalphH

Haal even die dc blocker bij Bjorn, dikke kans dat het dan weg is. Prik daar wel eerst enkel de sub in en niets anders, hier veroorzaakt (naast andere zaken in huis) de marantz namelijk ook een dc brom op de eindbakken. Die heb ik nu dus buiten de dc blocker geplaatst
De Integra processor die ik hiervoor had, deed overigens hetzelfde.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

papaleo

Ja,dit aanbod sla ik ook zeker niet af heb Bjorn al een pm gestuurd.
Ik ga kijken om deze aanstaande donderdag op te halen.
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Masterkale

Quote from: papaleo on October 21, 2018, 10:29:48
Heb gisteravond van een powerkabel de groen/gele aarde draad los gemaakt en deze aangesloten aan de sub...ook nu niet het gewenste resultaat de brom laat zich door deze maatregel niet van de wijs brengen en bromt 'vrolijk' verder  :-\

Heb je daarna bijv de XLR er ook uitgetrokken. Dus helemaal van het aarde af aan alle kanten? Dan pas weet je of het aan de sub ligt ja of nee. Zonder XLR/aarde via netstroom mag er geen zoem zijn. Mijn SVS bromt niet, ook niet met oor erop.
Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D  2x FRC-C - 1x FRC-D 5x custom accuton Atmos/Auro3d speakers -- Sub: SVS SB13ultra on a subdude HD  -  Preamp: Datasat RS20I Cinemike Amp: Marantz MM8077 Cinemike bridged 5 channel  + MM8077 cinemike  Mediaplayer: Oppo UDP-203 cinemike ultimate - Cables: Inakustik Referenz LS-1002-  Beamer: JVC NX9 cinemike - Screen:IVISIONS Cinema HD-Series 112 inch

papaleo

Quote from: Masterkale on October 21, 2018, 18:19:12
Heb je daarna bijv de XLR er ook uitgetrokken. Dus helemaal van het aarde af aan alle kanten? Dan pas weet je of het aan de sub ligt ja of nee. Zonder XLR/aarde via netstroom mag er geen zoem zijn. Mijn SVS bromt niet, ook niet met oor erop.

Heb mijn sub niet met xlr maar met rca aangesloten en dus Ja...,RCA kabel ook uit de sub gehaald en was alleen maar via het lichtnet aangesloten.

En het is echt niet te geloven of de duivel er mee speelt....maar vandaag is doet sub 'bijna' geruisloos zijn werk geen brommetje te horen.
En ik heb niets veranderd in huis en in de keten...zal de stroom op zondag nu echt veel schoner/stabieler zijn dan doordeweeks?!
Een andere verklaring heb ik er op dit moment niet voor...ik ben de aankomende week vrij dus zal de aankomende week nog wat gaan/blijven testen.
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

morca

Mijn denon eindblokken deden dit ook soms.
En de MM had er nooit geen last van.

Kwam door de afzuiger bij mij.
Daar hangt net een nieuwe, het is weg nu.

Zou wel wat zijn als al dit gedoe door vervuiling op je net komt.

Hopelijk heb je de reden snel gevonden Leo.

vik

Hou me even op de hoogte Leo en super van Bjorn! Ik heb zelf geen blocker liggen helaas.


Quote from: papaleo on October 21, 2018, 13:24:46
Ja,dit aanbod sla ik ook zeker niet af heb Bjorn al een pm gestuurd.
Ik ga kijken om deze aanstaande donderdag op te halen.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

papaleo

#46
Na 'n paar dagen geen last van de brom gehad te hebben had ik vanmorgen de brom/hum weer terug. [emoji22]

https://youtu.be/BnXIHjAphHI


Nu had Bjorn van BB&G mij een mooie geste voorgelegen om een offset-killer van hun te mogen lenen om eens te kijken of het welliswaar 'vuile stroom' of verkeerde frequentie input zou kunnen zijn.
Deze geste stel ik zeer op prijs,ook al omdat ik mijn sub niet via bb&g gekocht had masr van/via Vik.

Maar ik ben niet zo van lenen...zo zal je het zo maar zien dat er iets defect raakt het blijft een stukje electronica wat zomaar defect kan raken.
Dus heb mijzelf een nieuwe offsetkiller gekocht en deze er zojuist tussen geplaatst...


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

papaleo

#47
Quote from: vik on October 23, 2018, 07:47:07
Hou me even op de hoogte Leo en super van Bjorn! Ik heb zelf geen blocker liggen helaas.


https://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=113742.msg3185337#msg3185337


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Contour