Aanvulling Phonar veritas C4 edma

Started by Martinwill, October 16, 2018, 10:04:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Martinwill

Heren,

een behoorlijke tijd geleden dat ik hier ben geweest maar hoop dat jullie me met het volgende *** probleem kunnen/willen helpen. Ik mijn woonkamer ben ik bezig een setup te maken puur alleen voor HT. Stereo wordt daar niet gespeeld, heb ik een andere ruimte voor die al naar wens is ingericht  8) Het probleem in de woonkamer met de HT opstelling is het alom oude verhaal, de vrouw  :laugh: De luidsprekers moeten zo klein mogelijk zijn maar anderzijds wil ik natuurlijk de beste sound proberen te bereiken. Toevalligerwijze ben ik onlangs tegen een goede gebruikte center en sub van Phonar aangelopen die ik niet kon laten staan. Omdat ik in het verleden hier al behoorlijk wat over had gehoord en gelezen heb ik gok gewaagd en deze overgenomen. De center is de Phonar veritas C4 in edma uitvoering. Normaal gesproken zou je deze willen aanvullen met fronts en rears uit hetzelfde merk en serie voor de beste sound. Echter, omdat deze speakers te groot zijn ben ik genoodzaakt uit te wijken naar een ander merk hiervoor. Of dit in een 100% HT opstelling heel erg is weet ik niet? De vraag is nu, welk merk speakers zal de Phonar center het meeste gaan benaderen qua sound? om een idee te geven welke ik nu op het oog heb, bijvoorbeeld de Dali Fazon, Dali zensor 1, monitor audio silver 1, etc. Daarnaast heb ik de beschikking over een Denon of Onkyo receiver om het geheel aan te sturen. Is 1 van beide duidelijk beter op de Phonar center?