4k hdmi matrix met hdcp

Started by copyfile, October 10, 2018, 08:57:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

copyfile

Ik ben op zoek naar een hdmi matrix die 4K ondersteund en HDCP 2.2 voor een max bedrag van ongeveer 150-200€. Ik wil hiermee minimaal 4 apparaten kunnen aansluiten (Horizon/Dune HD/Roku Ultra/Playstation) die ik dan kan afspelen of op de tv, of op de projector. Nu is de Roku vooral met Youtube 4k verplicht hdcp 2.2 door te geven. Dus daarom ben ik ook op zoek naar een matrix die dit ondersteund. Omdat er zoveel op de markt is (van goedkope china producten tot high end apparaten van enkel duizenden euro's) zou ik graag jullie advies hebben. Heeft iemand ervaring met een goede HDMI 4k Matrix?
Epson EMP-TW10H , Yamaha S540 DVD
Denon AVR1905 + B&W DM603S3

riwi

#1
Ik heb een HDFury Vertex. Maar die heeft 2 inputs en 2 outputs.
Hij kan mirroren of matrixen. Hij kan volledig 18Gbps HDMI2.0 met HDCP 2.2 met HDR en alles erop en eraan. Kost 259 euro.. Maar ja geen 4 inputs.

https://www.hdfury.eu/en/home/39-home.html

copyfile

Thanks! Heb hele dag al een beetje lopen zoeken en uiteindelijk denk ik dat ik de Lindy 38148 maar eens ga proberen (als het niks is gaat ie terug :)) Heeft op input1 HDCP2.2 en aangezien ik maar 1 apparaat heb dat dit nodig heeft is dit prima voor mij op dit moment. Maar bedankt voor de tip in ieder geval!!
Epson EMP-TW10H , Yamaha S540 DVD
Denon AVR1905 + B&W DM603S3