HT BBQ 2004 8 AUGUSTUS !!!!

Started by J.A.F._Doorhof, May 5, 2004, 00:52:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

BOUBOU

Mochten er nog mensen uit de buurd van Arnhem komen.....dan houd ik mij aanbevolen voor een carpool naar Emmeloord.
Ik heb namelijk geen gemotoriseerd vervoermiddel tot mijn beschikking  ::)

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

patrick_vdb

Hi,

Bij deze meld ik me al aan voor de 25ste :D

mvrg

Patrick

Martin_M

De verjaardag wordt op een andere dag gevierd dus de 25e kunnen wij.

Martin & Miranda
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

advr



De 25e staat vast. Ik kom samen met Markvl. :)

Hoe laat begint zoiets 8)

Ad.
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

bmateijsen

Staat nu in de agenda, maar onder voorbehoud.... (helaas vanwege werk)

Maar ik probeer er wel te zijn!

Groet Bjorn

BOUBOU

Quote from: BOUBOU on June  9, 2004, 21:54:15
Mochten er nog mensen uit de buurd van Arnhem komen.....dan houd ik mij aanbevolen voor een carpool naar Emmeloord.
Ik heb namelijk geen gemotoriseerd vervoermiddel tot mijn beschikking  ::)

MvGr. BOUBOU

Hi Allen,

Bij nader inzien....en de eerdere berichtgeving dat de BBQ begin juli gehouden zou gaan worden.....dacht ik nu dat hij vervroegd was naar 25 juni  :-X

Maar ik zie nu dat het waarschijnlijk 25 juli wordt.
In dat geval moet ik afhaken.
Ik zit namelijk op die datum in China.

Kan het nog een weekje eerder?
Of ben ik de enige die dan niet kan ???

@Jack
Bedankt voor je aanbod voor het carpoolen......ik vindt het jammer dat het nu niet door kan gaan  :'(

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

jeroenskie

helaas is 25 juli te laat voor mij ,de eerdere berichten van begin juli waren hoopgevend , helaas  ben ik in einde juli niet vrij om te gaan en staan waar ik wil .

jammer :'(

treurige  gr jeroen

Movievault

Hier word dat ook niet simpel de 25 juli, kan dat niet vroeger?
<a href=\"http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=31909.0\" target=\"_blank\"<span style=\"color: blue;\">JMlab GRAND UTOPIA in progress</a>  <a href=\"http://movievault.zapto.org\">The Movievault</a>

wil

Helaas valt 25 juli precies in mijn vakantie  :'(. Begin juli was geen probleem geweest.
Hopelijk zal het zonder mij toch heel gezellig worden  8)

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

jeroenskie

Hoi frank ,is het misschien mogelijk om het iets eerder te doen ?

het lijkt erop dat er een " hoop" mensen niet kunnen ,nu ben ik me ervan bewust dat NOOT IEDEREEN kan ,maar is er misschien een mogelijkheid voor een eerdere datum  bijvoorbeeld de 4de of de 11de?

vr gr jeroen

Spacebass

Jeroen, ik had eigenlijk hetzelfde gehoopt, vanaf het begin al aangegeven...

of is de datum nou juist strategisch gekozen, opdat jij en ik dan niet kunnen komen  ;D  ;D

patrick_vdb

#61
Hi,

De 11de kan ik (en SB ook niet ;D ) niet, maar verder ben ik redelijk flexibel zolang het een zondag blijft.

Mvrg

Patrick

J.A.F._Doorhof

Ik kan wel verder weg maar niet dichter bij, naar 8 Augustus opschuiven dan ?

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

BOUBOU

Ik zit nog tot 15 augustus in China.....helaas  :-[

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

Scarp

tja... er zullen altijd mensen niet kunnen. Gewoon een datum prikken :)

J.A.F._Doorhof

Ok 8 augustus wordt het dan ik moet de mods er wel bij hebben.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

advr

Quote from: J.A.F._Doorhof on June 10, 2004, 18:04:13
Ok 8 augustus wordt het dan ik moet de mods er wel bij hebben.

Ja Lapp zeg, meeste stemmen gelden??? ;D

De 8e kan in ook wel denk ik.

Ad.
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

BOUBOU

#67
 :'(

Als frank nouw een rechtstreekse videoverbinding opzet......dan kan ik het geheel van afstand volgen....en toch nog wat van de gezelligheid mee pikken  :D

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

jeroenskie

hahaha week later prima maar op dat moment is het niet mogelijk .

Ik denk dat ik maar voorbij moet laten gaan .... :'(

komt het onverhoopt neimend uit en het moet nog later dan ben ik er graag .

jammer maar helaas HEEEEL VEEEEL PLEZIER !!!! :D

vr gr jeroen

Martin_M

Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

bmateijsen

8 augustus staat in de agenda!!  O0

Groet Bjorn

patrick_vdb

8 Augustus it will be.. :D

Mvrgr

Patrick

blue-eyes

Genoteerd. Lijkt me weer gezellig worden!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Scarp


patrick_vdb

Hi Scarp,

Moet ik je weer komen ophalen, ligt toch op de route.

mvrg

Patrick