autoradio met usb; welke?

Started by Ohm Ivo, September 27, 2018, 12:53:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ohm Ivo

Hallo forummers!

een vraagje over carstereo. Nooit gedacht dat ik hierover zou forummen, want ik heb er niet zoveel mee...

Maar nu is onze oude autoradio/cd-speler kaduuk en wil ik deze vervangen voor een radio met usb poort. Dus geen cd-speler meer, en zelfs radio is niet zo heel belangrijk (maar mag wel), als hij maar usb heeft. En, heel belangrijk, hij moet muziek rechtstreeks vanaf een usb-stick kunnen afspelen (en niet via tablet, android, phone oid). Af te spelen bestanden iig mp3, flac en wav. Ik heb al gezocht op internet maar bij de goedkopere spelers (onder de 100euro) kan ik niet uit de omschrijvingen opmaken of ze rechtstreeks vanaf usb-stick spelen. Bij sommige duurdere modellen wordt soms wel genoemd dat het rechtstreeks kan.

Mijn vraag dus: bestaat zo'n speler (merk Pioneer, Kenwood of iets anders) in de prijsklasse onder ca 100euro?

Groet van Evert

H&C Hifi

Hi evert,

Ik heb nieuwe Pioneer's liggen : DEH-S4000BT
kunnen alles, ook bellen / streamen en kosten je 75,00 Euro incl verzending.

Vanuit een usbstick kan uiteraard ook gewoon.

Ohm Ivo

Ha Marcel,

dank voor je snelle antwoord. Ziet er goed uit. Ik vind het eigenlijk zonde om voor cd te betalen want dat gaan we zeker nooit meer gebruiken (in de auto tenminste). Dus: bestaat er ook een dergelijk apparaat zonder cd-speler?
Het gaat me er niet om om het nóg goedkoper te krijgen, maar ik betaal niet graag voor bij voorbaat overbodige dingen zoals cd-spelerfunctie. Als er bijvoorbeeld luxere scrollmogelijkheden of een luxer scherm of uitgebreidere afspeelmogelijkheid van bestanden ofzo voor in de plaats komt is dat prima...

Groet van Evert

H&C Hifi

Quote from: Ohm Ivo on September 27, 2018, 16:14:12
Ha Marcel,

dank voor je snelle antwoord. Ziet er goed uit. Ik vind het eigenlijk zonde om voor cd te betalen want dat gaan we zeker nooit meer gebruiken (in de auto tenminste). Dus: bestaat er ook een dergelijk apparaat zonder cd-speler?
Het gaat me er niet om om het nóg goedkoper te krijgen, maar ik betaal niet graag voor bij voorbaat overbodige dingen zoals cd-spelerfunctie. Als er bijvoorbeeld luxere scrollmogelijkheden of een luxer scherm of uitgebreidere afspeelmogelijkheid van bestanden ofzo voor in de plaats komt is dat prima...

Groet van Evert

Hoi evert,

Heb ik niet voor deze prijs zonder dat je ook andere dingen als streaming via bluetooth gaat inleveren.
ik zou het anders bekijken : voor deze prijs krijg je gewoon veel extra functies voor hetzelfde geld.. dat jij de cd niet gaat gebruiken moet je gewoon voor lief nemen :)

chansig

#4
***

Zonder cd speler....hebt hem zelf ook. Prima ding.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

gerard1

#5
Quote from: chansig on September 27, 2018, 17:33:07
***

Zonder cd speler....hebt hem zelf ook. Prima ding.

Gr. Hans

Kan je daar via bluetooth 2 telefoons mee verbinden, zonder handelingen te verrichten iedere keer?

H&C Hifi


H&C Hifi

Quote from: gerard1 on September 27, 2018, 18:49:27
Kan je daar via bluetooth 2 telefoons mee verbinden, zonder handelingen te verrichten iedere keer?

2 tegelijkertijd volgens mij niet.

chansig

#8
Quote from: HcHifi.nl on September 27, 2018, 19:06:16
Klopt maar das niet goedkoper  ;)

Klopt maar wie zegt dat dan ?

@Gerarx: En 2 x tel tegelijk op 1 bt verbinding.....kan dat dan ?

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

gerard1

Ik Bedoel, als ik de auto instap met mijn telefoon dan maakt deze gelijk verbinding. Als bv mijn vrouw de auto meeneemt maakt haar telefoon dan ook automatisch verbinding of moet je dan een handeling verrichten.

Ik hoop dat het nu duidelijk is ;D

chansig

Kan het uitproberen met de telefoon van mijn werk en mijn eigen telefoon. Mogelijk morgen een antwoord.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

H&C Hifi


Ohm Ivo

Quote from: HcHifi.nl on September 27, 2018, 19:06:16
Klopt maar das niet goedkoper  ;)

Hoeft ook niet goedkoper. Fijn, Chansig, dat een dergelijk apparaat bestaat. En binnen ons budget past. Speelt hij wav, flac, en mp3? Ik probeerde net de handleiding te downloaden maar dat lukte niet...
@Marcel: je had het over opsturen, maar wij wonen in Portugal. Stuur je ook op naar Portugal (zoja, wat kost dat ongeveer)? Alternatief: mijn vrouw gaat in december naar NL, dan zou je hem naar haar verblijfadres in NL kunnen sturen, neemt zij hem mee...

Groet van Evert

gerard1

Quote from: chansig on September 27, 2018, 20:07:16
Kan het uitproberen met de telefoon van mijn werk en mijn eigen telefoon. Mogelijk morgen een antwoord.

Gr. Hans

Dat zou fantastisch zijn als je die moeite wil nemen :headbanging:

H&C Hifi


gerard1

Quote from: chansig on September 27, 2018, 17:33:07
***

Zonder cd speler....hebt hem zelf ook. Prima ding.

Gr. Hans

PM........... iemand heeft de link weggehaald, zou je mij die willen sturen via pm

gerard1

Citaat van: chansig op september 27, 2018, 20:07:16
Kan het uitproberen met de telefoon van mijn werk en mijn eigen telefoon. Mogelijk morgen een antwoord.

Gr. Hans

Dat zou fantastisch zijn als je die moeite wil nemen :headbanging:

PM........... iemand heeft de link weggehaald, zou je mij die willen sturen via pm

Geweldig, bedankt voor de link en het uitproberen  :headbanging:    ( Het werkt  :pompom: )

solitaire

Hinterm Horizont geht's weiter.

gerard1

Stom van mij , keek niet verder dan de sterretjes  ;D