OLED OF qLED

Started by eisha2002, September 24, 2018, 15:01:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

papaleo

Ik weet niet wat de reden is waarom je (nu al) projectie wil opgeven...
Maar van 106" terug naar 75" zou ik never-nooit doen,ik denk ook dat je iets te vroeg bent want ik denk dat over ,pak 'm beet 2 á 5 jaar de 'grootte' schermen van >85" en groter in prijs zullen zakken tot het nivo 'betaalbaar' ook zullen er dan weer (ver)betere/andere beeld technieken zijn die die het kijken naar dit soort grote schermen aantrekkelijker gaan maken tov projecteren.
Maar goed dit is mijn IMHO...in ieder geval succes met je keuze  ;)
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

gsuk

Quote from: Snowmaster on July 14, 2019, 20:35:27
Eigenlijk gewoon doen ! 
Lastige van de huidige OLED's en zeker op 65" schermgroottes is dat je alles gaat zien.
Goed beeld is nog beter dan op bv 50" plasma's maar slecht beeld is nog slechter want niets wordt verdoezeld.
Zoals je weet heb ik sinds kort een Next. Tsja, in het weekend zie je Ziggo knijpen en het Oledbeeld is door de Next net een slecht afgestelde Led tv.
De schermen zijn gewoonweg beter dan het TV signaal.
Inbranden is geen issue.
ik heb gisteren een Ziggo next geïnstalleerd(voorheen een horizon)
nu nog op mijn Pioneer 608 plasma want mijn nieuwe panasonic tx- 65gzw954 oled was niet op voorraad en moest besteld worden.
maar wat is het beeld van de next een vooruitgang tegenover de horizon
verbluffend scherp
meer diepte
net of ik jaren naar sd heb gekeken in plaats van 1080p.
ook de next reageert veel sneller op commando.
kortom blij mee!!
kan niet wachten op mijn pana oled.


Verstuurd vanaf mijn SM-A705FN met Tapatalk

Woonkamer: | pioneer 608xd plasma | panasonic DMP BD30 blu-ray | Onkyo TX-NR905 avreceiver | B&W DM602 s3 front | B&W DM303 rear | B&W LCR600s3 center |                                                               | Velodyne CHT-12R subwoofer | sony X55ES  cd | HDI Dune Base 3.0 media player | humax IHDR-5200C hd decoder | sonos 120 | logitech harmony one |
Slaapkamer: | pioneer 428xd plasma | HDI Dune Smart b1 media player | HUMAX IRHD-5100C hd decoder |
kantoor:       | Audio Engine

Raymen

Ja ik kan je alleen de lg77c8 aanraden
Maar eigenlijk alleen omdat ik oled fan ben en de c8 momenteel voor een zeer scherpe prijs te krijgen is
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

HJ

Quote from: papaleo on September  7, 2019, 07:45:44
Ik weet niet wat de reden is waarom je (nu al) projectie wil opgeven...
Maar van 106" terug naar 75" zou ik never-nooit doen,ik denk ook dat je iets te vroeg bent want ik denk dat over ,pak 'm beet 2 á 5 jaar de 'grootte' schermen van >85" en groter in prijs zullen zakken tot het nivo 'betaalbaar' ook zullen er dan weer (ver)betere/andere beeld technieken zijn die die het kijken naar dit soort grote schermen aantrekkelijker gaan maken tov projecteren.
Maar goed dit is mijn IMHO...in ieder geval succes met je keuze  ;)
Nu al? Haha, ik projecteer al 20jr oid dus dat valt wel mee leo ;-)
Nee, het komt er eigenlijk op neer dat ik niet meer zoveel op de projector kijk. Net ff teveel werk om de gordijnen dicht te doen en het scherm omlaag.
De huidige samsung is echt top, de netflix,nas, rakuten en youtube etc zitten ingebakken en hop in 1sec een serie op.
Geen gepruts met chromecast of mp.
Daarbij, de projector is 1080p en de samsung is 4k, die zou ik dus eventueel willen vervangen door een 4k beamer wat de nodige kosten meebrengt omdat dan het audio gedeelte (ook)niet meer voldoet met hdmi full hd switching.
Tja.... nu dus de keus gemaakt, projector + scherm weg, tv weg en een grotere tv ervoor terug.

Nadeel van een grote tv vind ik is dat je meteen alles groot kijkt. Dus ook journaal, sesamstraat en weet ik veel.
Het bioscoop wauw effect(dat heb ik toch stiekum een beetje als de lichten uitgaan, scherm omlaag en mega groot netflix in beeld) is daarmee wel verdwenen helaas.



Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk


HJ

Quote from: gsuk on September  7, 2019, 09:16:31
ik heb gisteren een Ziggo next geïnstalleerd(voorheen een horizon)
nu nog op mijn Pioneer 608 plasma want mijn nieuwe panasonic tx- 65gzw954 oled was niet op voorraad en moest besteld worden.
maar wat is het beeld van de next een vooruitgang tegenover de horizon
verbluffend scherp
meer diepte
net of ik jaren naar sd heb gekeken in plaats van 1080p.
ook de next reageert veel sneller op commando.
kortom blij mee!!
kan niet wachten op mijn pana oled.


Verstuurd vanaf mijn SM-A705FN met Tapatalk
Prut van ziggo gebruik ik niet. Ik heb altijd de kaart in de tv, werkt echt super. Snel en zonder extra kastje.
De next schijnt top te zijn maar toch een extra kastje....

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk


HJ

Quote from: Raymen on September  7, 2019, 09:53:07
Ja ik kan je alleen de lg77c8 aanraden
Maar eigenlijk alleen omdat ik oled fan ben en de c8 momenteel voor een zeer scherpe prijs te krijgen is
Ja, ik volg je commentaar op de voet ;-)
Ik vond de c8 in de showroom er echt geweldig uitzien maar zoals ik schreef, de qleds(en de rest) ook.

Wat ik begrijp heeft de c8 geen hdmi 2.1 en wat nieuwe snufjes voornamelijk om te gamen(ben ff de namen kwijt)
Ik game veel maar hoe groot is dat gemis?

Hoe is jouw ervaring kwa motion op de c8?
Ik lees dat het niet goed is maar op samsung is dat het ook zeker niet.

Ik volg moto gp live en als ik motion ook maar iets aanzet dan krijg ik metee arctifacts bij snelle beelden. Staat dus altijd uit en is voor mij onbruikbaar(op de mu8000).
Geen idee hoe de qleds van nu dat doen maar ik betwijfel of het beter is als ik de reviews lees.



Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk


Cobraatje

Quote from: hans. on September  7, 2019, 10:14:41
Prut van ziggo gebruik ik niet. Ik heb altijd de kaart in de tv, werkt echt super. Snel en zonder extra kastje.
De next schijnt top te zijn maar toch een extra kastje....

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Ik gebruik ook de CI+ cam, dat was voor mij één van redenen om voor Panasonic te gaan.
Panasonic en Sony(komt er bij niet in vanwege zeer onfatsoenlijke afhandeling garantiegeval) hadden een betere interne tuner dan LG.
Of dit met de nieuwere modellen nog zo is weet ik niet.
Wel goed om even te checken denk ik.

Raymen

De next is top
Terugspoelen on demand werkt als een speer veel beter dan de horizonbox
En beeld is gewoon echt goed ook de mindere kanalen zijn goed van kwaliteit
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

Tabcam

Quote from: hans. on September  6, 2019, 23:23:12
Leuk topic! Ik ben inmiddels langzaam op zoek wat mijn nieuwe beeldscherm gaat worden.(over 3mnd oid)
Nu heb ik een samsung 65mu8000 en een Epson 9200w incl 106" daylight scherm.
Het nieuwe beeldscherm zal deze twee vervangen want ik zal dan de projectie opgeven.
Het nieuwe scherm moet minimaal 75" worden. Mijn huidige samsung geeft voor mij echt een mooi plaatje behalve het zwart uiteraard.

Nu heb ik voorlopig op mijn lijstje:
Samsung 75q9fn(ouder model maar heeft een beter nativ contrast)
Samsung 75q90r
Lg 77c8, de c9 is nog boven budget.

Ik ben gisteren bij "platte tv" gaan kijken maar daar ga ik niet veel wijzer worden.
Daar stonden de lg77c8 en de 65q90r en nog veel meer.

Mooie van samsung vind ik de one connect box, dat is echt super handig. Ik heb zoiets nu ook al, nooit gerommel achter je tv.
Ook is de samsung een stuk dunner. Van de oled is het scherm wel dun maar de onderste helft van het toestel is gewoon erg dik, mss het dubbele van de q90r.
Opzich geen dealbreaker maar toch..

Ander goed punt(iig op mijn huidige samsung) is Tizen, dat werkt echt fantastisch incl de geweldige AB.
Met andere besturingen heb ik niet veel ervaring maar Android zal het voor mij niet worden, daar lees ik niet veel goeds over.

Maar...
Het is één grote balzaal met felle lampen die her en der op de beeldschermen gericht staan, echt kansloos imo.
Daarbij draaien alle merken hun eigen promo materiaal EN, ze staan op winkelmodus. De verkopers vertelden dat ze dat verplicht zijn door de merken, zowel lg als samsung en de rest.

De beide toestellen zagen er echt prima uit, de 77c8 gaf zo op het oog wat minder licht dan de qleds maar nog steeds prima voor mijn kamer denk ik.

Voordeel van de nieuwe samsung is ook dat hdmi 2.1 ondersteunt gaat worden, de c8 heeft dat niet.

Als ik online zoek dan is de samsung iets goedkoper dan de lg maar dat verschil is niet heel groot op dit bedrag.

Maar al met al nog geen steek verder gekomen....
Zijn er winkels in/rond de randstad waar toestellen wel goed te vergelijken zijn?


Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
Zelf vergelijken in een winkel vind ik altijd erg moeilijk. Meestal willen de merken zelf niet dat hetzelfde beeld wordt getoond en inderdaad moeten bedrijven als Mediamarkt een verplichte demovideo herhalen. Ik ben al blij als ze me de mogelijkheid geven om de filmmodus e.d. in te schakelen.

Het plaatje is vaak heel erg goed in te stellen zodat het verder aan komt op zwartwaardes, hoe goed is de bewegingsonscherpte (motion compensation), maximale helderheid, ondersteuning standaarden en software/UI.

En wat wil je bereiken? Vaak laten reviews wel kleine verschillen zien die je thuis nauwelijks kan zien, tenzij je ze naast elkaar zet. Daar hoef je niet wakker van te liggen. Hoe goed de software is, kan je ook thuis vaststellen.

Online ga ik meestal op zoek naar X vs Y reviews. En ik probeer van beide modellen de user reviews te vinden met negatieve opmerkingen. Uiteindelijk staan daar echte issues in zoals compatibility issues, banding, black level crushen de UI, die je veelal niet in reviews leest.

Je kan ook de TV online kopen en dan terugsturen als de software niet bevalt. Heb je nog ergens een reservepotje kan je ze zelfs allebei bestellen. Wel erg voorzichtig mee omgaan, bv een aparte kamer als je jonge/speelse kinderen hebt.

Je kan eventueel ook nog naar de Optoma Theo Z65 kijken omdat die zo stil is en geen vervangende lampen nodig heeft. Weet natuurlijk niet waarom je jouw projector weg doet maar hij is voor 100 inch goedkoop te noemen. Hier een leuke youtube en online vergelijking.

Succes met kiezen.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

HJ

Quote from: Raymen on September  7, 2019, 10:25:04
De next is top
Terugspoelen on demand werkt als een speer veel beter dan de horizonbox
En beeld is gewoon echt goed ook de mindere kanalen zijn goed van kwaliteit
Dat heb ik begrepen idd.
Maar met ci slot werkt on demand ook prima en terug kijken kan ook(hoewel met een workaround). Ik kijk vrijwel geen tv en daarom wil ik dat kastje ook niet, en... het kost mij €10pm extra als ik zo'n box wil. Ik heb nog een heel oud abbo.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk


Tabcam

Dan zou ik een Ziggo-abonnee uit de buurt zoeken die de online app niet gebruikt. Je kan dan direct vanaf je telefoon naar TV/beamer streamen. Ik gebruik het momenteel om F1 te streamen en heb echt geen klagen :angel:.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

HJ

Quote from: TabCam on September  7, 2019, 10:53:50
Dan zou ik een Ziggo-abonnee uit de buurt zoeken die de online app niet gebruikt. Je kan dan direct vanaf je telefoon naar TV/beamer streamen. Ik gebruik het momenteel om F1 te streamen en heb echt geen klagen :angel:.
Dat werkt dus alleen als je een next hebt.  Als je zoals ik een kaart in je tv gebruikt dan kun je live programma's  wel via de app naar bv je projector sturen maar bij terug kijken kun je dat alleen op je tablet of foon doen, casten word dan afgesloten.
Maar dat heeft verder niets te maken met de toestellen opzich.
Ik kan beter op zoek naar forum leden in de buurt die een grote c8 of een grote qled hebben hangen ;-))

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk


Raymen

Pfff maar leiden tilburg is niet om de hoek,maar je bent welkom om te komen kijken
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

Tabcam

Quote from: hans. on September  7, 2019, 10:58:58
Dat werkt dus alleen als je een next hebt.  Als je zoals ik een kaart in je tv gebruikt dan kun je live programma's  wel via de app naar bv je projector sturen maar bij terug kijken kun je dat alleen op je tablet of foon doen, casten word dan afgesloten.
Maar dat heeft verder niets te maken met de toestellen opzich.
Ik kan beter op zoek naar forum leden in de buurt die een grote c8 of een grote qled hebben hangen ;-))

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
Ah, maar kan je dan niet net zo goed kijken naar een andere IPTV-provider? Tweak is misschien een optie? Voor mij zou een flinke kwaliteitsverbetering wel reden zijn om na te denken of het meergeld per maand dat waard is.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

HJ

Quote from: TabCam on September  7, 2019, 11:38:19
Ah, maar kan je dan niet net zo goed kijken naar een andere IPTV-provider? Tweak is misschien een optie? Voor mij zou een flinke kwaliteitsverbetering wel reden zijn om na te denken of het meergeld per maand dat waard is.
Ziggo is voor ons prima. We hebben ook internet van ziggo en on demand.
Maar wat bedoel je met kwaliteits verbetering want bv npo 1,2,3, f1 en moto gp zijn echt subliem.
Films kijk is vrijwel nooit op tv(reclame geneuzel) maar de kwaliteit daarvan is niet altijd even goed maar dat zal bij ander providers niet anders zijn denk ik.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk


Tabcam

Quote from: hans. on September  7, 2019, 11:53:39
Ziggo is voor ons prima. We hebben ook internet van ziggo en on demand.
Maar wat bedoel je met kwaliteits verbetering want bv npo 1,2,3, f1 en moto gp zijn echt subliem.
Films kijk is vrijwel nooit op tv(reclame geneuzel) maar de kwaliteit daarvan is niet altijd even goed maar dat zal bij ander providers niet anders zijn denk ik.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
Ik heb geen ervaring met de Horizonbox noch de Next omdat ik altijd een Humax heb gehad tot ik ging verhuizen en naar KPN over ben gegaan i.v.m. glasvezel. Als ik de volgende post lees, ga je er flink in kwaliteit op vooruit. Films via TV zijn alleen qua geluid al prut.

Quote from: gsuk on September  7, 2019, 09:16:31
...
maar wat is het beeld van de next een vooruitgang tegenover de horizon
verbluffend scherp
meer diepte
net of ik jaren naar sd heb gekeken in plaats van 1080p.
ook de next reageert veel sneller op commando.
kortom blij mee!!
kan niet wachten op mijn pana oled.


Verstuurd vanaf mijn SM-A705FN met Tapatalk


Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

HJ

Quote from: TabCam on September  7, 2019, 12:22:04
Ik heb geen ervaring met de Horizonbox noch de Next omdat ik altijd een Humax heb gehad tot ik ging verhuizen en naar KPN over ben gegaan i.v.m. glasvezel. Als ik de volgende post lees, ga je er flink in kwaliteit op vooruit. Films via TV zijn alleen qua geluid al prut.
Aah dat bedoelde je. Ik heb nooit de horizon gehad dus geen idee.
Maar zoals hierboven ook genoemd, de ingebouwde tuner vetschilt dus ook van tv tot tv. Mijn huidige samsung heeft naar mijn idee dan een top tuner want de hd zenders zijn echt heel erg goed.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk


holco

Hier een LG C9 65" met Next en CI, de Next gebruik ik enkel voor Replay CI is namelijk nog wat tandjes scherper/mooier.

Het beeld van de C9 is werkelijk niks op aan te merken  :inlove:
<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=150715.0">My Showcase, click</a>
Auralic Aries G1 (hoer-wege PSU) / Audio-GD R8 (2021) DAC / Hattor The Big preamp / Purifi Audio 1ET400A (SPARKOS LABS SS3602 Dual) / Daudio C1 speakers met ASP / Rythmik F18 subwoofer / Duelund DCA12GA-DCA16GA bi-wire speakerkabel / CANARE L-2T2S XLR kabels / VDH Ultimate USB kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.

HJ

Quote from: holco on September  7, 2019, 14:09:58
Hier een LG C9 65" met Next en CI, de Next gebruik ik enkel voor Replay CI is namelijk nog wat tandjes scherper/mooier.

Het beeld van de C9 is werkelijk niks op aan te merken  :inlove:
Met je CI+ kun je ook terug kijken;-)

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk


holco

Om eerlijk te zijn nooit naar die optie gekeken, kwestie van er een harde schijf aan hangen?

Quote from: hans. on September  7, 2019, 14:32:15
Met je CI+ kun je ook terug kijken;-)

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=150715.0">My Showcase, click</a>
Auralic Aries G1 (hoer-wege PSU) / Audio-GD R8 (2021) DAC / Hattor The Big preamp / Purifi Audio 1ET400A (SPARKOS LABS SS3602 Dual) / Daudio C1 speakers met ASP / Rythmik F18 subwoofer / Duelund DCA12GA-DCA16GA bi-wire speakerkabel / CANARE L-2T2S XLR kabels / VDH Ultimate USB kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.

Tabcam

Grootste voordeel van de Humax was dat de bestanden er onversleuteld op stonden. Met een drive aan de TV staan ze er versleuteld op en ik weet dan niet of je met elke TV met CI+ kaart kan terugkijken of met alleen een TV van dat merk dan wel die TV kan terugkijken.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

HJ

Quote from: holco on September  7, 2019, 14:38:07
Om eerlijk te zijn nooit naar die optie gekeken, kwestie van er een harde schijf aan hangen?
Dat kan maar dan moet je het programma eerst opnemen.
Je kan ook de inet browser op je tv openen en dan ziggo go openen en inloggen. Vanuit die website kun je alle zenders terug kijken.


Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk


HJ

#197
Quote from: Raymen on September  7, 2019, 11:02:08
Pfff maar leiden tilburg is niet om de hoek,maar je bent welkom om te komen kijken
Ik hou het toch in mn achterhoofd, thnx ;-)


holco

Dat gebruik ik in de slaapkamer op die manier  ;D

Quote from: hans. on September  7, 2019, 15:08:06
Dat kan maar dan moet je het programma eerst opnemen.
Je kan ook de inet browser op je tv openen en dan ziggo go openen en inloggen. Vanuit die website kun je alle zenders terug kijken.


Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=150715.0">My Showcase, click</a>
Auralic Aries G1 (hoer-wege PSU) / Audio-GD R8 (2021) DAC / Hattor The Big preamp / Purifi Audio 1ET400A (SPARKOS LABS SS3602 Dual) / Daudio C1 speakers met ASP / Rythmik F18 subwoofer / Duelund DCA12GA-DCA16GA bi-wire speakerkabel / CANARE L-2T2S XLR kabels / VDH Ultimate USB kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.

HJ

#199
Zijn er grote verschillen tussen de 77q8 en de 77q9?


De 77c8 kan ik voor +-€4200 vinden, zou die nog verder zakken voor het einde vh jaar of gaat hij van de markt?