Murphy's law?

Started by paulkokkie, September 23, 2018, 17:05:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

paulkokkie

Ik heb vanmorgen mijn vorige probleem opgelost van het verkeerd weergeven van het audiospoor.
Gevolg daarvan was dat ik mijn shares op de mediaspeler weer opnieuw moest aanmaken, geen probleem toch?

Nou, nadat ik mijn videofiles had ingescand en favorieten had aangemaakt was het tijd om mijn muziekbibliotheek weer opnieuw aan te maken.
Zelfde principe en werkwijze als mijn videofiles.

Ondertussen even "Rampage" kijken, prima geen probleem. Totdat ik andere, huishoudelijke dingen, moest doen, film stop, ondertussen gaat het indexeren van de muziekmap gewoon verder.

Tot ik op een gegeven moment een klik hoor en mijn versterker, Denon AVR4520, uitgaat.

Vanaf dat moment werkt alleen de tuner nog.
Tv audio werkt niet meer, optisch.
Eminent EM7680 geeft geen signaal meer, hdmi arc 3
Cd speler speelt wel maar geeft geen geluid meer, optisch.

Wanneer ik de cd speler aanzet gaat de versterker uit, net als wanneer ik de tv uitzet gaat de versterker ook uit. >:( >:(

Zou een harde reset kunnen helpen, dan ben ik alle instellingen en radiostations kwijt, of weten jullie nu al dat dit een groter probleem is en em naar Denon moet sturen?

Ik ben lichtelijk uit mijn humeur, en dat is zacht uitgedrukt. :devil:



NAD C399+MDC module + Kef R3
(Denon AVR 4520 B&W DM640 B&WHTM61 S2)

paulkokkie

#1
Opgelost!!!!
Mag gesloten worden.
NAD C399+MDC module + Kef R3
(Denon AVR 4520 B&W DM640 B&WHTM61 S2)

Teejoo

Hoe dan? Door een reset te doen?

paulkokkie

Quote from: Teejoo on September 24, 2018, 20:46:26
Hoe dan? Door een reset te doen?

Nee, eigenlijk heb ik niks gedaan, maar langzaam aan ging alles het weer doen, ja, dat klinkt raar en dat is het ook.
NAD C399+MDC module + Kef R3
(Denon AVR 4520 B&W DM640 B&WHTM61 S2)