TKA: Anthem D2v 3D High-End AV processor occasion - 3000 euro

Started by bmateijsen, September 22, 2018, 15:44:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

bmateijsen

Anthem

Te Koop: Anthem D2v 3D High-end A/V processor

Adviesprijs: 9.999 euro
Occasionprijs: 3.000 euro

Wij hebben recent van een klant ingeruild een Anthem D2v 3D A/V processor, omdat de klant naar een Atmos opstelling is gegaan. Dit is bij Anthem nog steeds de beste processor vwb de audio-processing. Deze D2v heeft een 3D board intern en geeft dus moeiteloos 1080p door. Alle moderne geluidsformaten zoals Dolby  True HD en DTS-HD Master Audio worden natuurlijk ondersteund.

De Anthem D2v komt compleet met ARC-kit en volledige doos.

Meer informatie op de website van Anthem: https://www.anthemav.com/products-current/model=d2v-3d/page=overview
Inclusief recensies!


bmateijsen

Kan perfect gecombineerd worden met de Anthem Statement A5 versterker die we ook te koop hebben staan! Neem contact met ons op voor een combi-prijs!

Groet,

Bjorn


rkwinkel


evilniek

Quote from: rkwinkel on April 20, 2019, 16:54:51
Geen Atmos op deze Anthem ?

Nee, dat niet maar wel een hele mooie pre/pro als je geen Atmos nodig hebt.
Arcam ~ Revel ~ Sony-SXRD ~ Panasonic ~ Oppo

bmateijsen

Quote from: rkwinkel on April 20, 2019, 16:54:51
Geen Atmos op deze Anthem ?

Nee, wel HDMI met HD-audio en 3D, maar geen Atmos. Dit is denk ik als je geen Multi Dimensional Audio wilt doen, nog steeds de mooiste pre-pro van Anthem.
Ook op analoog echt een topper!

pameijer

Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

DB628

QuoteGeeft hij 4k/HDR door?

Die vraag had ik ook. Ben het gaan opzoeken, maar helaas wordt deze niet doorgegeven.

In de handleiding staat:

QuoteHij geeft maximaal 1080p60 door

pameijer

Quote from: DB628 on April 21, 2019, 09:12:11
Die vraag had ik ook. Ben het gaan opzoeken, maar helaas wordt deze niet doorgegeven.

In de handleiding staat:

Helaas, dan valt deze voor mij af. Zat wat rond te kijken naar een Anthem prepro, worden niet erg veel 2e-hands aangeboden zachtjes uitgedrukt!
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!