Iemand blokkeren?

Started by reza, September 22, 2018, 09:48:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

reza

Hoi,

Simpele vraag :
Kan je iemand blokkeren, dus dat je diegene zijn posts niet meer te zien krijgt?
Ik erger me mateloos aan een bepaalde gebruiker.
Ik hoor het graag,

Groet en zegen,

Reza.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

raindog

Dat kan in de vrienden/negeerlijst.

profiel > accountinstellingen > profiel wijzigen > vrienden/negeerlijst > bewerk negeerlijst > lid (of leden) toevoegen.

Heb ik vaak zat gedaan. Er zijn genoeg horken, no-no's, sarcasten en zuurpruimen op dit forum wiens bijdragen mijn aandacht niet verdienen..  ;)
Woonkamer: Linn Majik DSM/2 || Dynaudio Excite X18 || BK PB300SB-PR || LG 65C8
Home Theater 5.2.4: JVC N7 || Screen Excellence Enlightor Neo 115" || Arcam AVR-850 + Arcam P-429 || Sony UBP-800M2 'CM' || Apple TV 4K || Dynaudio Evoke 20 (5x) + Dynaudio P4-C65 (4x) || Rythmik F15HP 'CM' (2x)

reza

Haha, thanks. Ga het gelijk doen!
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

N1v3K


chansig

Wat is de vraag van de TS ? Kan hem nl niet lezen... :D

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear netkabels, AQ Pearl optische kabel, AQ Forest digitale kabels.

pietjepc

Hij die van jou nu waarschijnlijk ook niet (meer) :tounge:

chansig

Mist ie ook niets aan....alle ruim 20.000 berichten niet. :D

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear netkabels, AQ Pearl optische kabel, AQ Forest digitale kabels.

pietjepc


twani

#8
Quote from: chansig on September 22, 2018, 13:15:04
Mist ie ook niets aan....alle ruim 20.000 berichten niet. :D

Gr. Hans

Sowieso oninteressant wanneer iemand iets post wat niet in je straatje zou zitten.

Ik blokkeer helemaal niemand.

God heeft iedereen lief dus ook diegene waaraan je je irriteert, onthoud dat :D

reza

God heeft iedereen misschien wel lief, maar "als men niet luisterd, sla dan het stof van je schoenen en ga verder"  :tounge2:
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Harry HT

Heel goed Reza [emoji41][emoji41]


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

oud_account_1

Quote from: reza on September 22, 2018, 21:02:45
God heeft iedereen misschien wel lief, maar "als men niet luisterd, sla dan het stof van je schoenen en ga verder"  :tounge2:
Dat zou inhouden dat je zelf op moet stappen, dwz het forum verlaten, en je heil ergens anders moet gaan zoeken.
Misschien niet eens zo'n slecht advies in deze tijd.  :yin-yang:
(Da's trouwens niet bedoeld als aanmoediging richting Reza...)
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

solitaire

Vooropgesteld: ook ik erger mij soms groen en vierkant aan de 'schreeuwers zonder inhoud' op HTf.

Maar persoonlijk denk ik dat je van iemand die wel een inhoudelijk verhaal heeft (en dus niet zomaar bagger de wereld inslingerd) maar niet hetzelfde denkt als jijzelf veel kan leren (niet van één opmerking, maar wel van die 'andere' POV er achter). Het kan werken als een spiegel voor wat je zelf inbrengt, en argumenten aanbrengen die bij nadere beschouwing soms zo gek nog niet zijn ;)

Verder is het nadeel van blocken natuurlijk, zoals chansig al aanhaalde, dat je de structuur uit een thread haalt: als delen van een gesprek wegvallen is het bijna niet meer te volgen.

Dan zou ik eerder kiezen voor wat squadra zegt, en m'n heil ergens anders gaan zoeken.

Met als gevolg dat ik idd. al enige tijd weinig luisterindrukken meer post. Die liggen het gevoeligst hier op HTf, en er over spreken is al enige tijd not-done en wordt door een klein maar 'zeer aanwezig' goepje leden afgestraft met termen als absolute onzin, bewijs het maar, kul, naïviteit, audiofiele idioterie, nageblaat, esotherische verzinsels. Ik denk dan 'jammer als andermans posts niet conform jouw waarheid zijn, maar het is wel die van desbetreffende schrijver, en laten we elkaar niet bij iedere gelegenheid de goot in trappen' ...
Maar ik zie ook dat dit verharden en soms overdrijven van standpunten, het krampachtig willen vasthouden aan iets wat bekend is / begrepen wordt, iets mondiaals is ... Het oproepen van dergelijke extreme reakties voorkom ik dan dus maar liever, net als anderen waarvan ik weet of het idee heb dat ze van dit forum weggehoond zijn, monddood gemaakt of geheel verdwenen, een hoop kennis en ervaring meenemende.

Het forum heeft zich in de 10 jaar dat ik lid ben in een andere richting verandert dan ikzelf, met als gevolg dat ik dus bv. luister-ervaringen elders post en bespreek. 

Jammer, maar panta rhei oid. Niet 'eeuwig zonde', no hard feelings. Een post van Maz citeer ik hier graag "... blijkt normaal te zijn in audio land, dat men elkaar niet snapt", die vindt ik heerlijk relativerend  :) 
Hinterm Horizont geht's weiter.

op eigen verzoek verwijderd.

Kolere...

Wat een klaagzang...

twani


reza

Kan 1 van de Mods dit topic op slot gooien?
Antwoord is gekregen, we dwalen behoorlijk af.
Mijn dank is groot.

Gr Reza
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

J.A.F._Doorhof

Ik wil wel even reageren
Als je bepaalde dingen niet meer wilt posten wat je ergens anders wel kwijt kan....dan is dat niet onze bedoeling.

Het forum is een community dus laat je niet weg jagen omdat iemand niet dezelfde insteek heeft. Er is een mooie report to mod knop waarmee we kunnen ingrijpen.

Iedereen moet zich hier op zijn gemak voelen en kunnen posten wat hij/zij wil. Maar we moeten wel weten wat er mis gaat om te helpen
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"